AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #81 Del Skrevet 12. mars 2017 Hvor ble det av mann42? Anonymkode: aa54b...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honnikorn Skrevet 15. mars 2017 #82 Del Skrevet 15. mars 2017 Og Yme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 15. mars 2017 #83 Del Skrevet 15. mars 2017 19 minutter siden, Honnikorn skrev: Og Yme? Sssh, @Yme er opptatt med den nye fletteboka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. mars 2017 #84 Del Skrevet 15. mars 2017 6 minutter siden, canacas skrev: Sssh, @Yme er opptatt med den nye fletteboka! Fletteboka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. mars 2017 #85 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) 1 time siden, Honnikorn skrev: Og Yme? Jeg står jo rett her borte! Kunne egentlig sagt det samme om deg. Det er jo testikkellenge siden jeg har sett deg her. 1 time siden, canacas skrev: Sssh, @Yme er opptatt med den nye fletteboka! Den er veldig fin, faktisk. De har brukt nydelig kreppapir <3 Endret 15. mars 2017 av Yme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beige Skrevet 15. mars 2017 #86 Del Skrevet 15. mars 2017 På 9.3.2017 den 18.13, Sugemerke skrev: Jeg savner skikkelige gode debattanter her inne, men bruker andre forum til det, så her inne blir det mest fjas. Jeg vil likevel nevne @Ellevill @pøbelsara og sikkert noen flere jeg ikke kommer på i farta. Disse klarer alltid holde en saklig tone. Hvilke andre forum bruker du? Noen du vil anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 16. mars 2017 #87 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg nominerer @toothfairy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honnikorn Skrevet 16. mars 2017 #88 Del Skrevet 16. mars 2017 18 timer siden, Yme skrev: Jeg står jo rett her borte! Kunne egentlig sagt det samme om deg. Det er jo testikkellenge siden jeg har sett deg her. Den er veldig fin, faktisk. De har brukt nydelig kreppapir <3 Å, har prøvd å ha et liv liksom. Det gikk...dårlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 16. mars 2017 #89 Del Skrevet 16. mars 2017 11 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Jeg nominerer @toothfairy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 16. mars 2017 #90 Del Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, toothfairy skrev: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 18. mars 2017 #91 Del Skrevet 18. mars 2017 På 16.03.2017 den 18.26, Honnikorn skrev: Å, har prøvd å ha et liv liksom. Det gikk...dårlig Man prøver litt innimellom, men sannheten er jo at det bare ikke er så veldig mye å finne på Jeg greide omsider å fylle hverdagen min med ting jeg likte, for noen år tilbake, men så skada jeg meg i mars, i fjor, og måtte ta en pause. Nå er skaden bra igjen, så da kan jeg endelig gå tilbake til den normale hverdagen min, om ikke så veldig lenge, noe jeg gleder meg enormt til! Mulig det blir på en ny plass, i og med at jeg vurderer å flytte hjem til mamma, som trenger litt støtte om dagen, men vi går veldig godt over ens, så det blir jo bare hyggelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 18. mars 2017 #92 Del Skrevet 18. mars 2017 13 timer siden, Yme skrev: Man prøver litt innimellom, men sannheten er jo at det bare ikke er så veldig mye å finne på Jeg greide omsider å fylle hverdagen min med ting jeg likte, for noen år tilbake, men så skada jeg meg i mars, i fjor, og måtte ta en pause. Nå er skaden bra igjen, så da kan jeg endelig gå tilbake til den normale hverdagen min, om ikke så veldig lenge, noe jeg gleder meg enormt til! Mulig det blir på en ny plass, i og med at jeg vurderer å flytte hjem til mamma, som trenger litt støtte om dagen, men vi går veldig godt over ens, så det blir jo bare hyggelig Er moren din fortsatt her på KG? Håper det går bra med henne, husker henne godt, men ikke nicket hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 18. mars 2017 #93 Del Skrevet 18. mars 2017 På 9.3.2017 den 18.13, Sugemerke skrev: Jeg savner skikkelige gode debattanter her inne, men bruker andre forum til det, så her inne blir det mest fjas. Jeg vil likevel nevne @Ellevill @pøbelsara og sikkert noen flere jeg ikke kommer på i farta. Disse klarer alltid holde en saklig tone. Tusen takk, nå ble jeg overrasket! Du er ikke så verst du heller! ;-) Jeg blir gjerne nevnt i samme åndedrag som @pøbelsara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå