AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Og hvilken pp klaffet det på ? Hva er deres beste tips (utenom å slappe av ) ? Anonymkode: b8d3f...59b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Klaffet på PP2 (PP1 bommet jeg på eggløsning, så jeg kjøpte eggløsningstester til PP2 og da satt den). Vi hadde sex 4, 3 og 1 dag før eggløsning. Så mitt beste tips må nesten være å finne ut når du har eggløsning. Jeg satt meg på fly til andre siden av jorda den dagen jeg hadde eggløsning, så fikk ikke akkurat slappet av, gikk likevel. Det som jeg tror bidro mest til at jeg ble gravid, er store mengder eggløsningsslim. Ekkelt mye liksom, men det lagde vel et godt miljø oppi der for befruktning. Anonymkode: 7717c...185
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Jeg er så uregelmessig er derfor litt gambling , så lurer derfor på om vi bare skal prøve hver dag uken før el og etter el altså ca (beregningen for el ) Anonymkode: b8d3f...59b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 En gang i uka. Vet ikke hva pp betyr. Anonymkode: 72270...dbb
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Klaffet etter 3 pp hadde sex annenhver dag for å være sikre på å treffe EL. Anonymkode: 9bea8...88c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Hver dag uka før, under og 2 dager etter eggløsning. Denne gangen tenkte vi ikke på babylagingen, men koste oss masse sammen (jula). Vi brukte 7 PP. Anonymkode: af369...ff0
marsiglia Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 (endret) Vi hadde bare sex 1-2 ganger om dagen I en lang periode. Er uregelmessig og bare kjørte på til testen ble positiv. Nå har vi blitt relativt fort gravide, med begge, så aner ingen ting om skikkelig prøving. Jeg syns det er rart å høre at noen prøver hardt å bli gravide og så har de "bare" sex tre ganger i uka. Men jeg er som sagt kunnskapsløs på dette temaet. Endret 9. mars 2017 av marsiglia
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 Cirka 1 gang i uka, den jeg ble gravid av var 6 dager før eggløsning så vi trodde vi hadde bomma. PP1. Anonymkode: 10fb1...10b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 1 time siden, marsiglia skrev: Vi hadde bare sex 1-2 ganger om dagen I en lang periode. Er uregelmessig og bare kjørte på til testen ble positiv. Nå har vi blitt relativt fort gravide, med begge, så aner ingen ting om skikkelig prøving. Jeg syns det er rart å høre at noen prøver hardt å bli gravide og så har de "bare" sex tre ganger i uka. Men jeg er som sagt kunnskapsløs på dette temaet. Det er litt den tankegangen jeg har for prøvingen nå , at vi skal ha oss1-2ganger hver dag i de neste 3 ukene . Anonymkode: b8d3f...59b 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #10 Skrevet 9. mars 2017 Vi har sex hver dag uansett om vi prøver eller ikke. Førstemann ble til i 2. pp. Anonymkode: e7862...345 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #11 Skrevet 9. mars 2017 Et litt dumt spm kansje, men kan det ikke gå galt , vist vi fortsetter å ha sex hver dag som prøvere mens jeg da er i den fasen hvor egget skal festes osv eller har det ingenting å si ?? Anonymkode: b8d3f...59b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #12 Skrevet 9. mars 2017 Hadde sex hver dag, slik vi alltid har hatt. Klaffet på pp 2 etter vi bestemte oss for at nå skal vi lage baby Anonymkode: 8a627...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #13 Skrevet 9. mars 2017 Dere som skriver hver dag , mener dere hver dag til El eller hver dag den mnd ? Feks mensen slutt fra 5 februar og så sex fra 6 februar resten av mnd fram til 1 mars ( altså til neste mens dato ),? Anonymkode: b8d3f...59b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #14 Skrevet 9. mars 2017 Annenhver dag etter mensslutt til eggløsning. Tempet for å finne EL. Klaffet etter to runder med denne taktikken. Anonymkode: 146b7...835
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #15 Skrevet 9. mars 2017 Ble gravid 3 måneder etter pilleslutt. Hadde sex ganske ofte, egentlig akkurat når det passa oss😊 Tenkte mye på og klaffe i starten, men tok aldri no tester ellernoe for å vite når jeg hadde eggløsning. Måtte bare tenke at det skjedde når det skjedde, og plutselig når jeg egentlig hadde glemt det bort litt så var jeg gravid😊 Anonymkode: 5acf5...07a
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #16 Skrevet 9. mars 2017 3. PP Hadde sex tre ganger i prøveperioden, to ganger dagen før eggløsning og en gang på eggløsningsdagen. Så for vår del gikk det svært bra å gå all in, i motsetning til en gang annenhver dag som visstnok anbefales. Anonymkode: 7786a...8ab
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #17 Skrevet 10. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som skriver hver dag , mener dere hver dag til El eller hver dag den mnd ? Feks mensen slutt fra 5 februar og så sex fra 6 februar resten av mnd fram til 1 mars ( altså til neste mens dato ),? Anonymkode: b8d3f...59b Hver eneste dag. Vi stresset ikke med det og dreit litt i el. Har alltid hatt sex hver dag, minus fire uker etter fødsel Anonymkode: 8a627...ae6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #18 Skrevet 10. mars 2017 16 timer siden, marsiglia skrev: Vi hadde bare sex 1-2 ganger om dagen I en lang periode. Er uregelmessig og bare kjørte på til testen ble positiv. Nå har vi blitt relativt fort gravide, med begge, så aner ingen ting om skikkelig prøving. Jeg syns det er rart å høre at noen prøver hardt å bli gravide og så har de "bare" sex tre ganger i uka. Men jeg er som sagt kunnskapsløs på dette temaet. Det er kun rundt eggløsningen det er "vits" i å ha sex for å bli gravid. Så å ha seg "bare" 3 ganger i uken utenom EL er da verken rart eller dumt. Forøvrig er anbefalingen sex annenhver dag i den fruktbare perioden (som varer 5-6 dager). Altså er sex 3 ganger i uken også innenfor disse anbefalingene. Kroppen bruker tid på å produsere sædceller, så om man har sex flere ganger om dagen er det fint lite sædceller som kommer ut hver gang, da er det hovedsaklig sædveske. Anonymkode: 88fda...877 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #19 Skrevet 10. mars 2017 Blir misunnelig på dere med sex så ofte... Her er det mannen med minst lyst, og min lyst har forsvunnet av avvisningene/manglende ereksjon. sånn, helt off topic. Første barn, annen mann: første PP. Vi trodde det skulle ta et år etter p-pilleslutt. Hadde sex når vi ønsket, sikkert 3-5 ganger per uke. Leeeenge siden. Barn nummer to: IVF. (sjeldent sex og få svømmere er ikke akkurat bra kombo) Anonymkode: 7c07e...59c
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #20 Skrevet 10. mars 2017 Hva er prisen på disse bleiene da? De gir jo bort hver fjerde av liberal og pampers. Lønner det seg likevel med kiwi sine egne da? Anonymkode: b0228...25c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå