AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Er det noen som har efaring med dette? Barna fra før er relativt små, 4 år og 6 år. Ventet ikke barn med ny partner enda, men jeg ser for meg et barn til på sikt. Jeg er redd for at barna jeg har fra før skal føle seg sjalu på babyen eller føle at de ikke hører til her hjemme like mye som babyen gjør. Samtidig har barna både en far, en mor og en bonuspappa som elsker dem høyt, så de er jo egentlig ikke den tapende part her. Jeg er bare så redd for å gjøre noe feil for dem. Noen tanker eller erfaringer? Anonymkode: 66b4f...ce7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Noen takler det helt fint, noen får store problemer. Hvis du leser litt her inne så finner du fort ut det. Det er umulig å vite hvordan ungene vil reagere. Du kjenner barna dine best. Det er enda mer umulig for oss som ikke kjenner deres situasjon å gi råd. Anonymkode: 4dd24...d6e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Mange tråder her om dette. Kanskje det faktisk er bedre at det er du som mor som får fler barn? Virker i alle fall håpløse de situasjonene der far har to fra før og får en liten en Anonymkode: 93521...08a 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Mine taklet det veldig fint og gleder seg nå veldig til det kommer baby i hus igjen om noen måneder. De var nesten 6 og 7 da minste ble født men jeg hadde vært sammen med mannen min siden de var 3 og 4 så de kjente jo han godt. Vi begynte først med 50/50 når de var 5 og 6 så de hadde og bodd med han jevnt. Anonymkode: a68a6...2f4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har efaring med dette? Barna fra før er relativt små, 4 år og 6 år. Ventet ikke barn med ny partner enda, men jeg ser for meg et barn til på sikt. Jeg er redd for at barna jeg har fra før skal føle seg sjalu på babyen eller føle at de ikke hører til her hjemme like mye som babyen gjør. Samtidig har barna både en far, en mor og en bonuspappa som elsker dem høyt, så de er jo egentlig ikke den tapende part her. Jeg er bare så redd for å gjøre noe feil for dem. Noen tanker eller erfaringer? Anonymkode: 66b4f...ce7 Jeg mener dette er et svik og en lojalitetsbrist overfor dine to barn. Dere var en familie og dere er en familie. Du er deres mor. De har en far. Du og far er deres familie: dine to barn har en familie og det er mor, far og de to søsken. Jeg mener at når man har en familie, så lager man ikke en ny. For meg blir det et svik. Isteden, bevarer man hva man har og står for det hele livet. Anonymkode: 74d29...5de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå