Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har datet en mann i flere måneder nå. Han har fra begynnelsen vært ærlig om at han røyker hasj og har gjort dette i 13 år. Han røyker etter jobb, så en gang på kvelden og så rett før han legger seg. Han jobber i en hundre prosent stilling.

Det som irriterer meg litt er at jeg merker han er så avsosial. Han vil rett og slett ingenting. Han kan si ja til å gå på kino til helgen, men når helgen kommer så vil han bare være hjemme. Det samme hvis vi avtaler å spise ute, dagen kommer og han vil bare ha take away. Han vil aldri finne på noe og hvis jeg foreslår noe så kan han klage og si: "Hvorfor må vi abselutt finne på noe? Hvorfor kan vi ikke bare være inne?" Det er helt greit for meg å slappe av inne, men HELE tiden? 

Jeg merker også at han har dårlig råd, til tross for at han tjener det dobbelte av meg. Jeg begynner jo å lure litt på hvor mye penger han faktisk bruker på hasj.

Anonymkode: 0bcf6...919

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hasjen alene er dumpegrunn. Så kommer alt dette andre.

Anonymkode: 528df...4ee

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som ett par av de jeg datet. Typisk stoner! Utrolig kjedelig og usexy å velge bort livet for å ruse seg. funket ikke for meg, har større ambisjoner enn å rotne bort hver helg og kveld.

Anonymkode: 9944b...733

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner mange som røyker, men fortsatt er sosiale og drar ut like mye som andre. Men det er jo nesten garantert at det er på grunn av hasjen at akkurat han blir asosial og lat. Dette kommer ikke til å forandre seg med mindre han slutter, så det er du som må bestemme deg for om du orker å leve med dette eller ei.

Anonymkode: aa52d...ddc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du visste jo hva du gikk inn i når han har vært åopen om det fra begynnelsen og det har vært slik hele tiden. Om tanken var å forandre han har du bommet. Så mye hasj vil sikkert koste litt ja, så ikke rart om det går en del penger der. Du får bare bestemme deg om dette er noe du kan leve med eller ikke.

Anonymkode: 4a2bf...cc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner mange som røyker, men fortsatt er sosiale og drar ut like mye som andre. Men det er jo nesten garantert at det er på grunn av hasjen at akkurat han blir asosial og lat. Dette kommer ikke til å forandre seg med mindre han slutter, så det er du som må bestemme deg for om du orker å leve med dette eller ei.

Anonymkode: aa52d...ddc

Hvordan vet du noe om det?

Anonymkode: 9edc2...f80

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sammen med idiot som røyker hasj? Finn deg annen fyr som du kan date med som ikke røyker hasj.. :S:S

Anonymkode: 652e5...9bc

AnonymBruker
Skrevet

Bare å avslutte før du blir mer involvert i han. Skulle ønske folk sa det til meg for 11 år siden... jeg visste ikke at han røyken i begynnelsen, men fant ut det når det var altfor seint. 

Anonymkode: 3a54f...834

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en i mange år og han var helt lik. Datet en i noen mnd som også var sånn. Røyker av og til selv også, og da får jeg også lyst å bare være inne. Hvis han ikke klarer å ta seg sammen så tidlig i forholdet så er det dette du får. Det kommer ikke til å forandre seg.

Anonymkode: 0376d...7a6

Skrevet

rødt lys! 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg har datet en mann i flere måneder nå. Han har fra begynnelsen vært ærlig om at han røyker hasj og har gjort dette i 13 år. Han røyker etter jobb, så en gang på kvelden og så rett før han legger seg. Han jobber i en hundre prosent stilling.

Det som irriterer meg litt er at jeg merker han er så avsosial. Han vil rett og slett ingenting. Han kan si ja til å gå på kino til helgen, men når helgen kommer så vil han bare være hjemme. Det samme hvis vi avtaler å spise ute, dagen kommer og han vil bare ha take away. Han vil aldri finne på noe og hvis jeg foreslår noe så kan han klage og si: "Hvorfor må vi abselutt finne på noe? Hvorfor kan vi ikke bare være inne?" Det er helt greit for meg å slappe av inne, men HELE tiden? 

Jeg merker også at han har dårlig råd, til tross for at han tjener det dobbelte av meg. Jeg begynner jo å lure litt på hvor mye penger han faktisk bruker på hasj.

Anonymkode: 0bcf6...919

Ikke for å være frekk, men skaff deg en ordentlig mann. Det finnes masse bra menn der ute som kke røyker noenting, som kan sette pris på deg og elske deg. Hasj er et ganske  alvorlig problem. Det er ulovlig i Norge og det er dyrt. 

Lykke til 😊

Anonymkode: cffd1...1c7

AnonymBruker
Skrevet

Kom deg bort! 

Anonymkode: f3e9d...ca3

AnonymBruker
Skrevet

Glem han. Han kommer sannsynligvis aldri til å forandre seg. Sånne folk passer bare med en dørmatte, potteplante eller annen rusmisbruker. 

Anonymkode: ac031...6e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...