Gå til innhold

Hvordan og når spurte du/han om dere skulle bli et par?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg holdt på med en noen uker. Jeg føler vel så og si at vi omtrent er kjærester, men jeg har ikke fått dette bekreftet og føler jeg må ha et "ja" eller "nei". Jeg vil jo ikke gå rundt å kalle/introdudusere han for kjæresten min uten å være 100% sikker. 

Men hvordan skal jeg spørre han? Synes det er så kleint. Kanskje noen har erfaring og tips å dele?

Anonymkode: 0acdf...3de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er to jenter - jeg tok henne med på date som var piknik i skogen, bare med litt ost og kjeks, og der ga jeg henne et lite kort der jeg spurte om vi skulle være kjærester. :rodmer: Sju år senere er vi fremdeles sammen, så det funka! Kanskje litt kleint å spørre en gutt sånn, jeg vet ikke?

Anonymkode: 69675...067

• Liker 5
Gjest snerk1234
Skrevet

Han hentet meg og noen venninner etter en fuktig kveld på byen, jeg sølte kebab over hele panseret hans og spurte om han ville være kjæresten min. Det gikk strålende! :P

AnonymBruker
Skrevet

Husker det var en veldig morsom situasjon med han siste jeg var sammen med.

Vi hadde hengt sammen en stund og møtt nå noen kompiser av han, når vi da drar fra stedet så sier han "ja de skjønner jo at jeg er mye opptatt når jeg har fått meg dame." Han fortsetter å prate og jeg prøver å stoppe han opp litt "ååå, har du fått deg dame?" Han prøver å ro mens jeg erter han litt "er jeg dama di da?" Han ror litt til, tydelig litt flau ril han skjønner at han ikke får styrt meg unna. Så spør han "ja vil du det da?" 

Så ble vi det. 23 og 25 år gamle her asså. Syns det var utrolig festlig og ble jo en morsom historie 

Anonymkode: d31cf...afd

• Liker 4
Skrevet

Han spurte ikke! Han begynte sånn i det forsiktige med søte kallenavn, så gikk det over til kona på tøys, før det eskalerte til kjæresten. Trodde med en gang jeg skulle få litt sjokk, men jeg ble istedenfor veldig, veldig glad :hjerte:

• Liker 4
Gjest EpleDrue
Skrevet

Hun sa bare at nå er vi sammen så sånn var det med den saken.

AnonymBruker
Skrevet

Med eksen ble vi sammen fordi en av vennene hans spurte om vi var det på fylla, også så vi bare på hverandre og sa "ja, vi er vel det da", etter å ha holdt på i litt over en måned.

Anonymkode: 3896b...859

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker det var en veldig morsom situasjon med han siste jeg var sammen med.

Vi hadde hengt sammen en stund og møtt nå noen kompiser av han, når vi da drar fra stedet så sier han "ja de skjønner jo at jeg er mye opptatt når jeg har fått meg dame." Han fortsetter å prate og jeg prøver å stoppe han opp litt "ååå, har du fått deg dame?" Han prøver å ro mens jeg erter han litt "er jeg dama di da?" Han ror litt til, tydelig litt flau ril han skjønner at han ikke får styrt meg unna. Så spør han "ja vil du det da?" 

Så ble vi det. 23 og 25 år gamle her asså. Syns det var utrolig festlig og ble jo en morsom historie 

Anonymkode: d31cf...afd

Åå ser det for meg! Noe så søtt :ninuskapus:

For min del så hadde vi aldri snakket om det, var vel bare noe jeg håpte, men turte aldri å ta "praten". Men bekreftelsen var vel når han var på besøk hos meg med familien min, og vi satt i stua og så på tv. Så hadde vi en liten samtale med mamma og pappa, noe ala dette:

m&p: Så, står dere i forhold på facebook eller?
jeg: Eh, nei..
m&p: Hæ? Hvorfor ikke det da????
jeg: fordi..
kjæresten: er ikke så mye på facebook..
m&p: Jammen, dere er jo kjærester?? Er dere ikke? Dere har vel hatt "den praten"?
*først ser alle på meg, også ser alle på kjæresten min*
han: Eh, nei vi tok aldri den praten, følte ikke det var nødvendig. Er vel ganske tydelig at vi er det så.. 

Husker jeg ble såå glad for jeg var litt usikker på om han faktisk ville være kjæresten min :P Senere i samtalen kom han fram til at han mente vi hadde vært kjærester i ca 2 mnd da, mens jeg derimot hadde gått og vært usikker fordi jeg ikke ville ta det opp, haha.

• Liker 5
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Æ treng tips her! for æ ska møt foreldran til typen for første gong til helja og grue meg for dem kjem nok til å spørr xD 
ska æ si noke? eller ska han si det? vi har ikkje gjort d offentlig så få veit, men vi e eksklusive  
fryktar d blir kleint xD

Anonymkode: 76c48...05d

AnonymBruker
Skrevet
På 10.3.2017 den 1.04, Winry skrev:

Åå ser det for meg! Noe så søtt :ninuskapus:

For min del så hadde vi aldri snakket om det, var vel bare noe jeg håpte, men turte aldri å ta "praten". Men bekreftelsen var vel når han var på besøk hos meg med familien min, og vi satt i stua og så på tv. Så hadde vi en liten samtale med mamma og pappa, noe ala dette:

m&p: Så, står dere i forhold på facebook eller?
jeg: Eh, nei..
m&p: Hæ? Hvorfor ikke det da????
jeg: fordi..
kjæresten: er ikke så mye på facebook..
m&p: Jammen, dere er jo kjærester?? Er dere ikke? Dere har vel hatt "den praten"?
*først ser alle på meg, også ser alle på kjæresten min*
han: Eh, nei vi tok aldri den praten, følte ikke det var nødvendig. Er vel ganske tydelig at vi er det så.. 

Husker jeg ble såå glad for jeg var litt usikker på om han faktisk ville være kjæresten min :P Senere i samtalen kom han fram til at han mente vi hadde vært kjærester i ca 2 mnd da, mens jeg derimot hadde gått og vært usikker fordi jeg ikke ville ta det opp, haha.

eg hadde døyd da om eg var deg xD foreldre veit å gjer d ubehagelig. Godt han tok d så pent og vart skikkelig romantisk (A)
kossen gjekk d da dokk sku fortell foreldran hans? xD

Anonymkode: 76c48...05d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han skulle sende melding til en kollega, men sendte den med en feil til meg. I meldingen refererte han meg som "dama", så jeg spurte om jeg var dama hans og om jeg kunne kalle han for kjæresten. :ninuskapus:

Endret av Blue Sapphire
Gjest Herr Heftig
Skrevet
1 minutt siden, Blue Sapphire skrev:

Han skulle sende melding til en kollega, men sendte den med en feil til meg. I meldingen refererte han meg som "dama", så jeg spurte om jeg var dama hans og om jeg kunne kalle han for typen eller kjæresten. :ninuskapus:

Smoooth

Gjest Overrasket
Skrevet
På 3/9/2017 den 10.34, Anekdora skrev:

Han hentet meg og noen venninner etter en fuktig kveld på byen, jeg sølte kebab over hele panseret hans og spurte om han ville være kjæresten min. Det gikk strålende! :P

:skratte:

1 time siden, Blue Sapphire skrev:

Han skulle sende melding til en kollega, men sendte den med en feil til meg. I meldingen refererte han meg som "dama", så jeg spurte om jeg var dama hans og om jeg kunne kalle han for kjæresten. :ninuskapus:

Nesten helt sikker på at jeg har lest råd på KG som faktisk anbefaler å gjøre den der "feilen" bevisst. :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare så absurd. Etter vår første natt sammen så var vi kjærester. Ingen som spurte eller "tok praten" - vi gikk begge bare ut i fra det.

Anonymkode: 9cc8e...3e9

Skrevet

Hadde møtt og presentert for foreldre, venner og andre. Han bodde omtrent hos meg og vi var så og si kjærester. Tok praten og fikk nei, tok den igjen en mnd senere på fylla og fikk nei igjen. Etter 4 mnd der vi hadde oppført oss som kjærester hele veien ga jeg han et ultimatum da jeg selv ikke kunne fortsette om det ikke ble noe mer. Da bestemte han seg og vi ble kjærester. 

Så ikke noen romantisk historie her i gården nei 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...