AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Kvinne på 24. Leier en leilighet, har egen bil og jobber som leder i et firma. Som regel vanlige arbeidstider, men npen ganger blir det mange timer over helgen også. Jeg liker å dra ut med venner på fest og slikt, syns bare utesteder er litt kjedelig. Jeg kan være den som nipper til vin og prater/lytter. Jeg kan være den som ordner opp når andre blir dårlige, men jeg kan også være den som danser på bordet. Mine hobbyer er dyr, får kommentarer på at det alltid er noen dyr rundt meg. Liker å være ute, elsker regn! Trives landlig, men bor i byen. Musikk er en stor hobby også, likevel ikke noe jeg deler med alle. Bøker er jeg glad i, når jeg først leser en bok blir jeg helt oppslukt og det går et par uker før jeg begynner på ny bok. Jeg er skravlete og utadvendt, smiler mye og ler mye. Får kommentar på at jeg alltid er hyggelig og alltid fornøyd. Jeg kan være alene og rolig en hel helg, bare slappe av i eget selskap. Ofte så får jeg ikke tid til dette da venninner og familie tar mye tid. Jeg liker snille menn, vet mange venninner er så interessert i denne badboyen. Da har jeg mer interesse for han litt nerdete, snille kompisen. Han som faktisk lytter på det man har å si, ikke noe spill - bare rett frem. Slik er jeg og, dårlig på alt av spill og sier ting rett ut. Jeg har ingenting i mot å være den som inviterer mannen ut, men når jeg inviterer han ut er det viktig at han er like interessert. Humor er utrolig viktig! Jeg ler mye og syns det er fint å ha noen å le med. På det verste kan jeg le så jeg gråter eller skyter drikke ut nesa. Haha. Ikke stolteste øyeblikk. Jeg ser helt normal ut, former ut å være tykk. Har drevet med mye sport oppgjennom, mye styrketrening - men liker også sjokolade. Har langt mørkt hår med ombre lys farge. Store blå øyne, hvitt smil, permanente bryn, solbrun. Nå tenker jeg dere har fått litt inntrykk av hvordan jeg er. Så hva tror dere? Anonymkode: ae6c1...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Godt skrevet! Du virker som en god, ålreit og jordnær jente:) ja, kunne møtt deg. 25 år. Anonymkode: 8731f...f33
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Du høres da ut som en hvilken som helst ung kvinne. Anonymkode: c2afc...375 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Du virker grei.Vi har faktisk mye tilfelles, men det med å si ting rett ut kan være litt utafor noen ganger. Anonymkode: 1f338...3bd
Gjest Cartman Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Jeg kunne vært interessert i deg, men du kunne ikke vært interessert i meg. Jeg er rimelig sikker på at du finner deg en bra mann, da du er seriøs i jakten på den rette. De fleste menn vil ha en rolig og grei dame med gode holdninger. Det virker det som om du har. Bare stå på!
Gjest Coolaid Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinne på 24. Leier en leilighet, har egen bil og jobber som leder i et firma. Som regel vanlige arbeidstider, men npen ganger blir det mange timer over helgen også. Jeg liker å dra ut med venner på fest og slikt, syns bare utesteder er litt kjedelig. Jeg kan være den som nipper til vin og prater/lytter. Jeg kan være den som ordner opp når andre blir dårlige, men jeg kan også være den som danser på bordet. Mine hobbyer er dyr, får kommentarer på at det alltid er noen dyr rundt meg. Liker å være ute, elsker regn! Trives landlig, men bor i byen. Musikk er en stor hobby også, likevel ikke noe jeg deler med alle. Bøker er jeg glad i, når jeg først leser en bok blir jeg helt oppslukt og det går et par uker før jeg begynner på ny bok. Jeg er skravlete og utadvendt, smiler mye og ler mye. Får kommentar på at jeg alltid er hyggelig og alltid fornøyd. Jeg kan være alene og rolig en hel helg, bare slappe av i eget selskap. Ofte så får jeg ikke tid til dette da venninner og familie tar mye tid. Jeg liker snille menn, vet mange venninner er så interessert i denne badboyen. Da har jeg mer interesse for han litt nerdete, snille kompisen. Han som faktisk lytter på det man har å si, ikke noe spill - bare rett frem. Slik er jeg og, dårlig på alt av spill og sier ting rett ut. Jeg har ingenting i mot å være den som inviterer mannen ut, men når jeg inviterer han ut er det viktig at han er like interessert. Humor er utrolig viktig! Jeg ler mye og syns det er fint å ha noen å le med. På det verste kan jeg le så jeg gråter eller skyter drikke ut nesa. Haha. Ikke stolteste øyeblikk. Jeg ser helt normal ut, former ut å være tykk. Har drevet med mye sport oppgjennom, mye styrketrening - men liker også sjokolade. Har langt mørkt hår med ombre lys farge. Store blå øyne, hvitt smil, permanente bryn, solbrun. Nå tenker jeg dere har fått litt inntrykk av hvordan jeg er. Så hva tror dere? Anonymkode: ae6c1...ba9 Helt sikkert flott å bli kjent med deg
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 4 minutter siden, Cartman skrev: Jeg kunne vært interessert i deg, men du kunne ikke vært interessert i meg. Jeg er rimelig sikker på at du finner deg en bra mann, da du er seriøs i jakten på den rette. De fleste menn vil ha en rolig og grei dame med gode holdninger. Det virker det som om du har. Bare stå på! Jeg var forlovet tidligere med planer om å gifte meg, men han det var løgn, svindel og økonomiske problemer. Så jeg dro. Akkurat per dags dato ønsker jeg ikke binde meg fast, men kjekt å vite at jeg ikke har en fæl personlighet 😊 Anonymkode: ae6c1...ba9
Gjest Cartman Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg var forlovet tidligere med planer om å gifte meg, men han det var løgn, svindel og økonomiske problemer. Så jeg dro. Akkurat per dags dato ønsker jeg ikke binde meg fast, men kjekt å vite at jeg ikke har en fæl personlighet 😊 Anonymkode: ae6c1...ba9 Det forstår jeg godt etter det du har opplevd. Dessverre finnes løgnere og bedragere overalt, men ikke la det endre den du er.
cmd Skrevet 9. mars 2017 #10 Skrevet 9. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var forlovet tidligere med planer om å gifte meg, men han det var løgn, svindel og økonomiske problemer. Så jeg dro. Akkurat per dags dato ønsker jeg ikke binde meg fast, men kjekt å vite at jeg ikke har en fæl personlighet 😊 Anonymkode: ae6c1...ba9 Det er du selv som bestemmer om du skal i forhold, treff, etc og om hvem du treffer. Livet er kort så bruk og hygg deg den tiden du har. lykke til! 1
Gjest Overrasket Skrevet 9. mars 2017 #11 Skrevet 9. mars 2017 Beskrivelsen om personligheten var interessant nok til at jeg leste alt, deretter la jeg merke til at du har brunt og blå øyne. Da er det uten tvil iskrem-potensiale, så det åpningsinnlegget får "godkjent" av meg.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #12 Skrevet 9. mars 2017 17 minutter siden, Overrasket skrev: Beskrivelsen om personligheten var interessant nok til at jeg leste alt, deretter la jeg merke til at du har brunt og blå øyne. Da er det uten tvil iskrem-potensiale, så det åpningsinnlegget får "godkjent" av meg. Iskrem-potensiale? 😜 Anonymkode: ae6c1...ba9
Gjest Overrasket Skrevet 9. mars 2017 #13 Skrevet 9. mars 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Iskrem-potensiale? 😜 Anonymkode: ae6c1...ba9 Det er veldig uskyldig altså! Jeg ser nå at det kan tolkes i mange retninger. Iskrem = aktivitet for første stevnemøte. Ergo, iskrem-potensiale = potensielt interessert i første stevnemøte. Endret 9. mars 2017 av Overrasket
Nøste~ Skrevet 9. mars 2017 #14 Skrevet 9. mars 2017 27 minutter siden, Overrasket skrev: Beskrivelsen om personligheten var interessant nok til at jeg leste alt, deretter la jeg merke til at du har brunt og blå øyne. Da er det uten tvil iskrem-potensiale, så det åpningsinnlegget får "godkjent" av meg. Men du er også veldig mye gamlere enn henne.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #15 Skrevet 9. mars 2017 Høres ut som 90% av unge kvinner. Det er nok mange menn som kunne datet deg. Men om du er litt kresen, så må du ha noe som skiller deg ut. Anonymkode: f046a...236
Gjest Overrasket Skrevet 9. mars 2017 #16 Skrevet 9. mars 2017 (endret) 18 minutter siden, Nøste~ skrev: Men du er også veldig mye gamlere enn henne. Nøste, vet du hva, i blant tror jeg bare du trenger en god klem, jeg. Endret 9. mars 2017 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #17 Skrevet 9. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som 90% av unge kvinner. Det er nok mange menn som kunne datet deg. Men om du er litt kresen, så må du ha noe som skiller deg ut. Anonymkode: f046a...236 Jadda, har mitt. Men i fare for å avsløre hvem jeg faktisk er, så bør jeg vel la det være. Anonymkode: ae6c1...ba9
Sykkelkopp Skrevet 9. mars 2017 #18 Skrevet 9. mars 2017 sure.. Du skrev ikke noe spesifikk grunn til å ikke gjøre det, så da kommer det an på kjemi.. Så hva er egentlig meningen med dette innlegget?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #19 Skrevet 9. mars 2017 Akkurat nå, Sykkelkopp skrev: sure.. Du skrev ikke noe spesifikk grunn til å ikke gjøre det, så da kommer det an på kjemi.. Så hva er egentlig meningen med dette innlegget? Hvis du har lest flere av mine innlegg var det for å vite at jeg ikke har en fæl personlighet etc. Noe man lett kan føle enten som nysingel eller over lengre tid som singel. Anonymkode: ae6c1...ba9
Sykkelkopp Skrevet 9. mars 2017 #20 Skrevet 9. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har lest flere av mine innlegg var det for å vite at jeg ikke har en fæl personlighet etc. Noe man lett kan føle enten som nysingel eller over lengre tid som singel. Anonymkode: ae6c1...ba9 "smiler og ler mye" Du vet ingen kommer til å skrive 'neeei, kunne ikke datet noen som smiler og ler mye' Hvis du virkelig ville vite om det var noe 'fælt' med personligheten din, så måtte du tatt med noe som kunne vært fælt - ikke bare blomster og solksinn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå