Calibra Skrevet 13. desember 2004 #1 Skrevet 13. desember 2004 Er det noen her som har studert Ledelse og Organisasjon? Hva jobber dere med? Jeg lurer også på hvilken utdannelse som er nyttig hvis jeg vil jobbe meg oppover i systemet i en bedrift. F.eks til produksjonssjef. Mvh Calibra :-)
Lala Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 Har hatt et par fag i organisasjon og ledelse som en del av siviløkonomstudiet. Mitt inntrykk er at det er ganske interessant og nyttig å kunne, men ganske kjedelig å lære seg.. Ikke mitt favorittområde hvertfall. Men det kommer jo mye an på forelesere og pensumbøker selvsagt da.. Som nevnt, er det veldig kjekt å kunne, og med nok kunnskaper trenger du ikke begrense målet ditt til produksjonsjef.. En bachelor kan være en fin start, som du senere kan bygge på hvis du ønsker det.
Calibra Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2004 Lala: Hehe.. Kjedelig er nok et relativt begrep.. Men tror du jeg kan komme noen vei hvis jeg går bachelorstudiet i Organisasjon og Ledelse? Trengs det økonomi i tillegg for å kunne skaffe seg en ledende jobb i en bedrift etterhvert? Blir det sånn at med jeg med kun organisasjon og ledelse mangler kunnskap jeg har bruk for? Her i kommunen virker det som om ikke utdanning har mye å gjøre med jobbene folk får. Det handler om å kjenne de riktige menneskene. Sånn er det sikkert mange steder. Har lyst på en utdanning som jeg kan dra nytte av uansett hva jeg kommer til å jobbe med, og tenkte kanskje organisasjon og ledelse er en slik utdanning. Mvh Calibra :-)
Nabodama Skrevet 16. desember 2004 #4 Skrevet 16. desember 2004 Ja, økonomi er viktig, for du får som regel budsjettansvar også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå