AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #1 Skrevet 9. mars 2017 Ok, sykt pinlig spørsmål! Jeg og samboeren min har en del sex, særlig bakfra da vi begge liker dette veldig godt. Har aldri hatt vondt tidligere, men de to siste gangene har det gjort skikkelig vondt! Jeg har vært godt oppvarma, så har ingenting med det å gjøre. Men det er som om han støter mot livmora og det spenner seg skikkelig.. Har noen andre erfaringer med at dette plutselig gjør vondt? Anonymkode: b5676...d1c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Jeg har det samme problemet, det gjør sykt vondt bakfra og mannen sin penis er heller ikke stor. Men skjeden min er forholdsvis kort så lurer på om det kam børe årsaken. Anonymkode: 5a27f...30b 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Kan det være ifm. eggløsning? Jeg er alltid mye ømmere i området rundt eggløsningen Anonymkode: cee82...8b9 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være ifm. eggløsning? Jeg er alltid mye ømmere i området rundt eggløsningen Anonymkode: cee82...8b9 Ja det kan hende faktisk! Det er bare så merkelig at jeg ikke har kjente det før, har jo hatt oss på denne tiden i syklusen før.. Fantasien min begynte jo selvsagt å spinne og et halvt sekund var jeg overbevist om at jeg var gravid. Men sjansen for det er jo minimal, går på Microgynon. Anonymkode: b5676...d1c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Jeg pleier å merke dette når jeg nylig har spist store måltid Som om det er dårlig plass der inne eller noe. (Min samboer har litt over gjennomsnittlig penis, om det har noe betydning) Anonymkode: 929ce...a16
Stellia Skrevet 10. mars 2017 #6 Skrevet 10. mars 2017 På 9.3.2017 den 10.12, AnonymBruker skrev: Ja det kan hende faktisk! Det er bare så merkelig at jeg ikke har kjente det før, har jo hatt oss på denne tiden i syklusen før.. Fantasien min begynte jo selvsagt å spinne og et halvt sekund var jeg overbevist om at jeg var gravid. Men sjansen for det er jo minimal, går på Microgynon. Anonymkode: b5676...d1c Hvis du går på Microgynon har du ikke eggløsning.
innsats Skrevet 10. mars 2017 #7 Skrevet 10. mars 2017 Med lang23 og tykk18 må en over åpning cervix før en er helt inne. Det tar litt tid, men når en er forbi og en treffer bunnen kontrollert og forsiktig kan en bevege seg med seige dype støt så lenge en ikke trekker seg for langt ut. Det liker hun veldig godt, og hun kjenner at skaftet masserer åpningen på cervix. Det og kombinasjonen trykk i bunnen, g-punkt og vibrator på klitoris gjør at hun ganske kjapt får serieorgasme. Særlig i perioden før mens er hun ekstra følsom og en antydning rå kåt. Deilig dame. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #8 Skrevet 10. mars 2017 Opplever det samme etter eggløsning, har funnet ut at det mest sannsynlig er pga. av cyster som kommer i forbindelse med dette (gynekologen min har kommentert det). Anonymkode: bf070...680
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #9 Skrevet 10. mars 2017 Ja, fant ut like etterpå at grunnen var at jeg var gravid. Anonymkode: 1d2ae...1a5
sirmione Skrevet 10. mars 2017 #10 Skrevet 10. mars 2017 Har alltid fått litt vondt bakfra, spesielt om mannen støter hardt. Samme hvor stor den er, det virker som penis fort når bunnen i den stillingen.
Gjest Rose11 Skrevet 10. mars 2017 #11 Skrevet 10. mars 2017 6 minutter siden, sirmione skrev: Har alltid fått litt vondt bakfra, spesielt om mannen støter hardt. Samme hvor stor den er, det virker som penis fort når bunnen i den stillingen. Enig. Å bli bunnet er vondt! Jeg er ikke så fan av doggy. Hvert fall ikke med store peniser.
innsats Skrevet 11. mars 2017 #12 Skrevet 11. mars 2017 14 timer siden, Rose11 skrev: Enig. Å bli bunnet er vondt! Jeg er ikke så fan av doggy. Hvert fall ikke med store peniser. Da må du ta kontroll og la mannen nyte det. Det værste er at du blir passiv sånn at han prøver hardere. Det kan jo gi uønsket effekt.
Ulla Ullsokk Skrevet 11. mars 2017 #13 Skrevet 11. mars 2017 Jeg elsker bakfa, men fikk trøbbel med det etter fødsel, da livmoren la seg annerledes. Jeg tenker at du burde gå til gynekolog, det er sikkert noen helt ufarlige cyster el l, men jeg ville sjekket det om det begynte helt ut av det blå.
Gjest Rose11 Skrevet 11. mars 2017 #14 Skrevet 11. mars 2017 7 minutter siden, innsats skrev: Da må du ta kontroll og la mannen nyte det. Det værste er at du blir passiv sånn at han prøver hardere. Det kan jo gi uønsket effekt. Ta kontroll og la mannen nyte det? Skjønner ikke hva du mener. Å bli bunnet er vondt uansett. Du er mann, sånt skjønner ikke du.
FluffyJuggernaut Skrevet 11. mars 2017 #15 Skrevet 11. mars 2017 Vi hadde det problemet, det gikk fra og være vondt-godt når han var "ballsdeep" til bare veldig smertefullt i mange stillinger. Det viste seg at jeg hadde mange vanncyster på eggstokkene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå