AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #21 Skrevet 9. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Går utifra at dette er ironi. Anonymkode: f8624...25c Nei. Ei dame kan være deilig der og da, men etter man har sprutet i henne så er hun bare patetisk. Og det fordi hun har vært billig og lett på tråden. Slike damer ender aldri opp i noe seriøst forhold med en mann fordi menn fordømmer kvinner som har ONS/sex på første date. Men det er annerledes for menn. Kvinner elsker menn med mye erfaring og de foretrekker menn med flest mulig sexpartnere. De fleste kvinner ville aldri tatt på en jomfru mann engang fordi de finner det turn off. Etter at en mann har fått ei dame til sengs, så blir han sett på som en "konge". Anonymkode: 9b54a...884 1
Blablab Skrevet 9. mars 2017 #22 Skrevet 9. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Ei dame kan være deilig der og da, men etter man har sprutet i henne så er hun bare patetisk. Og det fordi hun har vært billig og lett på tråden. Slike damer ender aldri opp i noe seriøst forhold med en mann fordi menn fordømmer kvinner som har ONS/sex på første date. Men det er annerledes for menn. Kvinner elsker menn med mye erfaring og de foretrekker menn med flest mulig sexpartnere. De fleste kvinner ville aldri tatt på en jomfru mann engang fordi de finner det turn off. Etter at en mann har fått ei dame til sengs, så blir han sett på som en "konge". Anonymkode: 9b54a...884 Haha! Henger du dongen i et tre sånn at alle kan få se også eller? 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #23 Skrevet 9. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Ei dame kan være deilig der og da, men etter man har sprutet i henne så er hun bare patetisk. Og det fordi hun har vært billig og lett på tråden. Slike damer ender aldri opp i noe seriøst forhold med en mann fordi menn fordømmer kvinner som har ONS/sex på første date. Men det er annerledes for menn. Kvinner elsker menn med mye erfaring og de foretrekker menn med flest mulig sexpartnere. De fleste kvinner ville aldri tatt på en jomfru mann engang fordi de finner det turn off. Etter at en mann har fått ei dame til sengs, så blir han sett på som en "konge". Anonymkode: 9b54a...884 Nei takk du. Det der er jo en veldig gammeldags tankegang. Hvorfor er det ekkelt at en dame ligger rundt, men helt greit at menn gjør det? Jeg ønsker meg ingen horebukk isåfall, vil ikke ha en med erfaring, vil ha en jeg kan være glad i uavhengig av hvem han har ligget med på forhånd. Om en dame er ekkel fordi hun har masse erfaring er virkelig menn med masse erfaring ekle også, likt skal være likt. Om jeg virkeli liker noen, og tilfeldigvis havner i senga med denne personen på første date, betyr det ikke at jeg mister interessen altså, det blir bare for dumt. Synes synd på menn som føler det sånn, på den måten går man jo glipp av mye som kunne vært skikkelig fint. Anonymkode: f20e8...da2 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #24 Skrevet 9. mars 2017 Du kan nesten ikke spørre KG om slikt. Nei, det er ikke ekkelt. Gjør det du har lyst til, det er faktisk bare sex. Hvis du ikke liker følelsen du sitter igjen med etterpå, så vet du at det ikke var noe for deg For min del tenker jeg ikke noe særlig over det, det var deilig der og da, im satisfied - så good for me. Dette er opp til hver enkelt, og har ikke noe med egenverdi å gjøre. Det må du huske. Gjør det du vil! Anonymkode: 3048c...dfb 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #25 Skrevet 9. mars 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Ei dame kan være deilig der og da, men etter man har sprutet i henne så er hun bare patetisk. Og det fordi hun har vært billig og lett på tråden. Slike damer ender aldri opp i noe seriøst forhold med en mann fordi menn fordømmer kvinner som har ONS/sex på første date. Men det er annerledes for menn. Kvinner elsker menn med mye erfaring og de foretrekker menn med flest mulig sexpartnere. De fleste kvinner ville aldri tatt på en jomfru mann engang fordi de finner det turn off. Etter at en mann har fått ei dame til sengs, så blir han sett på som en "konge". Anonymkode: 9b54a...884 Med flest mulig sexpartnere? Det var jo tidenes overdrivelse. Jeg har egentlig inntrykk av at mange kvinner synes det er ganske turn off med menn som ligger rundt. Jeg vil heller ha en som er jomfru eller har hatt få enn en som ligger rundt og knuller alt. Anonymkode: 4b22e...827 1
Blablab Skrevet 9. mars 2017 #26 Skrevet 9. mars 2017 Skal prøve å gi et seriøst svar og ikke bare henvise til Klovner i Kamp som over. Seksualiteten din er bare din. Den er personlig. Det betyr at det bare er du som kan svare på spørsmålet ditt. Det er bare du som kan sette grenser for hva du synes er greit og ikke greit, og bare du som kan finne ut av hva du tenner på og ikke tenner på. Så jeg ville satt meg ned og tenkt over hvorfor du vil møte ham. Er det fordi du synes det virker pirrende ville jeg gått for det. Men er du usikker på om det blir en bra opplevelse ville jeg tenkt litt mer over det. Personlig kan jeg godt ha ons om jeg treffer en jeg tenner på og har kjemi med. Men det kan ikke sammenliknes med sex i forhold. Det betyr ikke at jeg har problemer med å finne seriøse menn eller at jeg spriker med beina for enhver mann som går forbi. Jeg har også full respekt for at det gjør meg til en mindre attraktiv partner for menn som legger mer i sex enn jeg gjør. Men noe av det minst tiltrekkende jeg vet er menn som har akkurat samme syn som meg på sex, men dømmer meg for det. Yuk. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #27 Skrevet 9. mars 2017 Har aldri hatt ons og er stolt av det, sex uten følelser blir feil... Anonymkode: 4d79e...504 1
KatyP Skrevet 9. mars 2017 #28 Skrevet 9. mars 2017 Flere nevner at ons er ekkelt fordi de vil ha sex med en de har følelser for. Er det da tilsvarende ekkelt å ha sex med en du er i forhold med men som du ikke lenger har følelser for? Eller er det fordi en ons er en random person man treffer på og bestemmer seg for å ligge med? Eller er det fordi en ofte blir til to som blir til tre som blir til tretti? Til ts vil jeg si at det bare er du selv som kan bedømme om ons er ekkelt for deg..
SlemUlv Skrevet 9. mars 2017 #29 Skrevet 9. mars 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Ei dame kan være deilig der og da, men etter man har sprutet i henne så er hun bare patetisk. Og det fordi hun har vært billig og lett på tråden. Slike damer ender aldri opp i noe seriøst forhold med en mann fordi menn fordømmer kvinner som har ONS/sex på første date. Men det er annerledes for menn. Kvinner elsker menn med mye erfaring og de foretrekker menn med flest mulig sexpartnere. De fleste kvinner ville aldri tatt på en jomfru mann engang fordi de finner det turn off. Etter at en mann har fått ei dame til sengs, så blir han sett på som en "konge". Anonymkode: 9b54a...884 Jeg er så utrolig glad for at sånn tankegang er på vei UT! Hvorfor? Jo, fordi kvinner har lov å ha en sexualitet også! på lik linje med mannfolk. Vi skal ALLE ha lov til å velge hvem vi har sex med, hvor vi har sex, hvor mange vi har sex med osv. 2
cloudsinger Skrevet 9. mars 2017 #30 Skrevet 9. mars 2017 Ja, for min del ser jeg på det som ekkelt. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #31 Skrevet 9. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Personlig tar jeg avstand fra ons. Grunnen til det, er at jeg ikke greier å skille sex og følelser. For meg blir det å ha sex så intimt at jeg automatisk blir følelsesmessig involvert. Kanskje også fordi jeg ikke har sex med hvem som helst, tar ikke med en stygg drittsekk hjem bare for å få kuk. En kjekk og grei gutt, ja, men igjen så fungerer ikke det som en engangsgreie for meg. Da ber jeg ham heller på en ordentlig date. Hva andre folk gjør er meg fullstendig likegyldig. Ser ikke ned på de som har mye tilfeldig sex, med mindre de tar betalt for det. Anonymkode: 4ca66...b8e Hvorfor er det galt å ta betalt for det? Anonymkode: 58c23...c7f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #32 Skrevet 9. mars 2017 Jeg ser mer ned på de som har tilfeldig sex enn de som tar betalt for det. De som tar betalt for det gjør det stort sett på grunn av desperasjon, enten det er på grunn av avhenginghet av dop, eller andre ting. Selvsagt har man også andre, som selger sex kun for å finansiere studier, eller til og med selger seg for å få kjøpt seg den nyeste iPhone (ja, det er faktisk sant). Men uansett, de som ligger rundt kun på grunn av at de har lyst på sex, er moralsk forkastelig og motbydelig. Som andre har nevnt tidligere, er sex veldig nært og personlig og burde være slikt man gjør med noen man er sammen med og har følelser for. Synd at moderne tid har blitt som det har blitt.. Dere hadde alle hatt godt av å våkne opp 100 år tilbake i tid og fått vært der! Anonymkode: 58c23...c7f 1
Blablab Skrevet 9. mars 2017 #33 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser mer ned på de som har tilfeldig sex enn de som tar betalt for det. De som tar betalt for det gjør det stort sett på grunn av desperasjon, enten det er på grunn av avhenginghet av dop, eller andre ting. Selvsagt har man også andre, som selger sex kun for å finansiere studier, eller til og med selger seg for å få kjøpt seg den nyeste iPhone (ja, det er faktisk sant). Men uansett, de som ligger rundt kun på grunn av at de har lyst på sex, er moralsk forkastelig og motbydelig. Som andre har nevnt tidligere, er sex veldig nært og personlig og burde være slikt man gjør med noen man er sammen med og har følelser for. Synd at moderne tid har blitt som det har blitt.. Dere hadde alle hatt godt av å våkne opp 100 år tilbake i tid og fått vært der! Anonymkode: 58c23...c7f Jeg blir alltid fascinert over at det går an å hisse seg så mye opp over andres seksuelle preferanser. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #34 Skrevet 9. mars 2017 11 minutter siden, Blablab skrev: Jeg blir alltid fascinert over at det går an å hisse seg så mye opp over andres seksuelle preferanser. Samme her. "En annen person har et annet forhold til sex enn meg? We must alert the church elders!" Anonymkode: 0938c...206 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #35 Skrevet 9. mars 2017 27 minutter siden, Blablab skrev: Jeg blir alltid fascinert over at det går an å hisse seg så mye opp over andres seksuelle preferanser. Rart med det? Om man på et forum legger ut om det ene og det andre er sjansen stor for at noen liker det og andre ikke, ikke sant? Seksuelle preferanser er kun et av mange tema. Man finner vel knapt et tema her inne hvor alle er enige. Anonymkode: 58c23...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #36 Skrevet 9. mars 2017 7 timer siden, Hermine Grang skrev: TS dette er et personlig valg. Det har ikke noe å si hva folk på KG mener er ekkelt. Kanskje er ONS riktig for deg, kanskje ikke. Om du er usikker så synes jeg du bør gi det en sjanse. Ikke verdens undergang om du har ONS og finner ut at det ikke er din ting og man lever bare en gang så blir for dumt om du skal gå gjennom hele livet og lure på om ONS er noe for deg. Dårlig råd. Om man er usikker på noe skal man ikke gi noe en sjanse for da er risikoen for anger større. Anonymkode: 8a89f...bc8 2
Elaine Marley Skrevet 9. mars 2017 #37 Skrevet 9. mars 2017 59 minutter siden, KatyP skrev: Flere nevner at ons er ekkelt fordi de vil ha sex med en de har følelser for. Er det da tilsvarende ekkelt å ha sex med en du er i forhold med men som du ikke lenger har følelser for? Eller er det fordi en ons er en random person man treffer på og bestemmer seg for å ligge med? Eller er det fordi en ofte blir til to som blir til tre som blir til tretti? Til ts vil jeg si at det bare er du selv som kan bedømme om ons er ekkelt for deg.. Ekkelt blir feil for meg, men jeg er en av dem som må ha følelser om jeg skal ha sex med noen. Det føles i hvert fall feil for meg å ha sex med noen om følelsene ikke er der lenger. Det neste du nevner kjenner jeg meg ikke igjen i. Jeg vil ikke ha ons fordi det er for meg noe jeg deler med en jeg er glad i, og som jeg kjenner. Det å finne en tilfeldig person på byen gir meg ingenting, og jeg klarer ikke å gi meg hen. Prøvde å ha ons da jeg var yngre, men etter å ha prøvd et par ganger så fant jeg ut at det ikke var noe for meg. Følte meg fæl etterpå, og det ble bare totalt feil for meg.
Blablab Skrevet 9. mars 2017 #38 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Rart med det? Om man på et forum legger ut om det ene og det andre er sjansen stor for at noen liker det og andre ikke, ikke sant? Seksuelle preferanser er kun et av mange tema. Man finner vel knapt et tema her inne hvor alle er enige. Anonymkode: 58c23...c7f Det forstår jeg. Men at jeg har sex kun for sexens skyld plager ingen. Jeg hadde forstått om jeg var slem, ondskapsfull eller det gikk ut over andre. Så jeg forstår ikke denne voldsomme reaksjonen: "Men uansett, de som ligger rundt kun på grunn av at de har lyst på sex, er moralsk forkastelig og motbydelig" Så hva er det som gjør at du reagerer så ekstremt på noe som ikke skader deg? På noe som er så personlig som seksualitet? Det synes jeg er interessant. Særlig med tanke på at det er mange som reagerer som deg. Jeg har nemlig ingen problemer med å forstå og respektere at du og mange andre synes sex er noe nært og personlig.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #39 Skrevet 9. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Ei dame kan være deilig der og da, men etter man har sprutet i henne så er hun bare patetisk. Og det fordi hun har vært billig og lett på tråden. Slike damer ender aldri opp i noe seriøst forhold med en mann fordi menn fordømmer kvinner som har ONS/sex på første date. Men det er annerledes for menn. Kvinner elsker menn med mye erfaring og de foretrekker menn med flest mulig sexpartnere. De fleste kvinner ville aldri tatt på en jomfru mann engang fordi de finner det turn off. Etter at en mann har fått ei dame til sengs, så blir han sett på som en "konge". Anonymkode: 9b54a...884 Du er nok ganske ung, vil jeg tro. Anonymkode: f8624...25c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #40 Skrevet 9. mars 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. "En annen person har et annet forhold til sex enn meg? We must alert the church elders!" Anonymkode: 0938c...206 Nordmenn hadde hatt godt av "church elders". Norge er et "kristent" land, med alle våre flotte kirker, hvor nesten alle blir døpt og konfirmert. Typisk norsk, tror på Gud men ber ikke, går ikke i kirken. Leser ikke i bibelen og vet vel knapt hva den handler om. I dagens samfunn er alt lov, og ingenting er synd eller skam. Ingen lever etter bibelen lenger, med unntak av de lover som er straffbare i følge norsk lov, som å drepe osv. Når man ligger på dødsleiet derimot, da ber man i frykt. Knuller rundt med vilt fremmede bare fordi man har lyst til det. Ingen skam. Det er ikke slik det var før, da alt var fredeligere, mindre komplisert, da moralske verdier sto høyt. Nå er det ingen moral lenger. Så det å fått vokst opp 100 år tilbake i tid, hadde dere alle har godt av. Det var ikke bare å vifte med fitta si ute da, bare fordi den var våt! Halleluja. Anonymkode: 58c23...c7f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå