Gå til innhold

Er ons ekkelt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har aldri hatt ons, bare sex med kjæreste. Er det ekkelt?

Var på tinder og snakket med en veldig fin fyr, og han ville møtes men bare hooke.. Jeg har jo ikke hatt sex på ganske lenge, så jeg sa ja... Men jeg lurer på om det er ekkelt? Ikke at han er ekkel, men siden jeg ikke kjenner han... 

Anonymkode: d4288...e68

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på deg og dine verdier. Mange mener sex er best med følelser, andreliker å kaste seg over alt og alle. Det virker som du er typen av sistenevnte kategori så tviler på det blir noe problem for deg.

Anonymkode: d5172...a6e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det synes jeg er ekkelt.

Anonymkode: d4251...580

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Har aldri hatt ons, bare sex med kjæreste. Er det ekkelt?

Var på tinder og snakket med en veldig fin fyr, og han ville møtes men bare hooke.. Jeg har jo ikke hatt sex på ganske lenge, så jeg sa ja... Men jeg lurer på om det er ekkelt? Ikke at han er ekkel, men siden jeg ikke kjenner han... 

Anonymkode: d4288...e68

Det skremmer vannet av meg at folk har så lite forhold til sin egen seksualitet at de går på nett å spør om hva de skal føle. Vi er nødt til å få en billig fungerende vaksine for HIV snart, vi trenger en ny sexuell revolusjon igjen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er ekkelt hvis kvinner har ONS.

Anonymkode: 9b54a...884

Gjest Jon Are
Skrevet

Ja ,det synes jeg er ekkelt både for kvinner og menn. Sex er for forhold med følelser og comittment. Mulig folk skryter av å ha med seg en fullstendig ukjent kvinne mann hjem også aldri Mere snakkes, men jeg tror det er en trist opplevelse for alle.  Seksualitet er privat og veldig personlig som.man helst delene med en person. Gammeldags,ja men jeg stor for det ,og det har fungert fint for meg. Med hilsen fra Jon are 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte min nåværende partner gjennom ONS. Skulle egentlig bare være den ene gangen, men så møttes vi tilfeldigvis på fest noen uker senere, og merket at vi hadde god kjemi. Har alltid vært glad i sex, og ONS var en fin måte å få dette på når jeg ikke var i et forhold. Er dog forsiktig med hvilken type mennesker jeg treffer, og bruker alltid prevensjon (både pilla og kondom). Hvem du vil ha sex med og hvordan dette foregår er det ingen som har noe med. 

Anonymkode: f9a4a...ce0

• Liker 6
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så mannfolk skal ha ons med hverandre da? :D 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er ekkelt så lenge det blir brukt kondom med tanke på kjønnssykdommer både oralt og vaginalt. 

Har ikke ons selv, men greit at andre med et såpass stort behov for sex har det. Gjør meg ingenting så lenge det ikke er forventet at ons er noe alle har :)

Anonymkode: 4af25...61b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er ekkelt. Jeg synes også det er rart når noen av de som legger mer i sex og forbinder det utelukket med forhold og følelser er så bastant på at slik er det for alle. Det er slik for meg, men herregud. Jeg forstår da at andre ikke ser på sex på samme måte som meg uten at jeg må synes det er er trist og alt det der.

Anonymkode: 0938c...206

• Liker 6
Skrevet

Å ha ons bare for å ha sex synes jeg er ekkelt, å ha ons i søken etter en partner er bedre, men jeg tror begge er feil fra naturen sin side. Jeg tror totalt sett at den gamle måten med å bli kjent, bli forelsket, og så ha sex, er den beste oppskriften på lykke for de aller fleste.

Sex er intenst, og setter ekstreme følelser i sving, å leke med disse følelsene er noe de færreste kommer godt ut av. Da er det bedre å bruke denne energien til å bygge et godt forhold til et annet menneske. Alle trenger et nært og godt forhold til et annet menneske, det får du ikke av ons. 

Så kan alle viderekommende tenke og mene hva de vil om det. Da er det vel bare å ta fram paraplyen:regn:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Går utifra at dette er ironi.

Anonymkode: f8624...25c

AnonymBruker
Skrevet

Ja  jeg synes det er ekkelt med Ons.  Være intim og få kroppsvesker og dna fra en fremmed...nei takk.  Skal jeg dele intimitet må det være med et menneske jeg er glad i. 

Anonymkode: 42a88...7ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 923f1...aa9

AnonymBruker
Skrevet

Personlig tar jeg avstand fra ons.

Grunnen til det, er at jeg ikke greier å skille sex og følelser. For meg blir det å ha sex så intimt at jeg automatisk blir følelsesmessig involvert. Kanskje også fordi jeg ikke har sex med hvem som helst, tar ikke med en stygg drittsekk hjem bare for å få kuk. En kjekk og grei gutt, ja, men igjen så fungerer ikke det som en engangsgreie for meg. Da ber jeg ham heller på en ordentlig date. 

Hva andre folk gjør er meg fullstendig likegyldig. Ser ikke ned på de som har mye tilfeldig sex, med mindre de tar betalt for det. 

Anonymkode: 4ca66...b8e

Skrevet

TS dette er et personlig valg. Det har ikke noe å si hva folk på KG mener er ekkelt.  Kanskje er ONS riktig for deg, kanskje ikke. Om du er usikker så synes jeg du bør gi det en sjanse. Ikke verdens undergang om du har ONS og finner ut at det ikke er din ting og man lever bare en gang så blir for dumt om du skal gå gjennom hele livet og lure på om ONS er noe for deg.

• Liker 3
Skrevet

Noen ganger har ons vært helt riktig, andre ganger ekkelt og kleint. Kommer nok mye an på kjemien :Nikke:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Noen synes det er ekkelt med ONS, andre synes det er helt greit. Om DU synes det, vet du kanskje ikke før du har prøvd. Vær klar over at du kan føle deg ganske uvel i etterkant, når du sitter og tenker på det i ettertid. Kanskje er fyren litt ufin og gidder knapt å si hadet til deg, sånt setter spor. Da føler man seg lett brukt... Så vær klar over det, selv om du synes han virker sexy og attraktiv nå.

Det kan også hende du synes opplevelsen er helt super, grei og fin, og du ikke får noen ubehagelige følelser i etterkant overhodet. Kanskje du tvertimot synes det frister til gjentakelse. En ny ONS altså :-)

Man vet ikke før man har prøvd, som regel.

For min egen del er ikke ONS noe jeg liker. "Får det ikke til" med fremmede, det tar litt tid for meg å føle tillit osv til partneren. Så for meg er det utelukket.

Endret av Million
Skrevet

Jeg kan jo bare svare hva jeg synes. Synes ikke at det er ekkelt, men det gir meg ingenting og jeg klarer ikke å nyte det.

Hva du synes må du finne ut selv, men om det er feil for deg så er det ikke noe du trenger å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd og sett at folk som har hatt ons angrer og er veldig dårlig etterpå...det var fælt for dem.  Jeg er sjele glad for at jeg ikke har sånne erfaringer...for ikke alle egner seg for sex med fremmede uten noen følelser.  Sex er det mest intime du deler med en annen. .Jeg ville ikke anbefalt  det uten å advare om negative konsekvenser... Særlig om du er av den følsomme og sensitive typen.  Noen er mer sårbare og Sex setter spor og du må leve med dine valg for resten av ditt liv om du skulle angre.  Siden sex er noe du ikke kan gjøre om på, og noe som du må leve med etter på,  så tenk deg nøye om før du har tilfeldig sex. Bedre å være føre var enn etter snar og angre også med tanke på kjønnsykdommer....

Anonymkode: 42a88...7ad

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...