Gå til innhold

Jeg hadde sex med eksen til venninna mi

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etter noen år uten at jeg og venninnen min hadde kontakt, hadde jeg ons med eksen hennes. Jeg hadde ærlig talt ikke hun i tankene siden vi ikke hadde hatt kontakt på lenge og tenkte overhodet ikke på at dette faktisk er eksen til en gammel venninne. Vi fikk kontakt igjen, jeg hadde glemt hele greia og plutselig blir jeg konfrontert med det hele. Jeg føler meg mildt sagt som et for jævlig menneske, men det må nevnes at hun selv klinte med min eks rett etter at det ble slutt mellom oss og hun har sagt at hun ikke hadde noen følelser for han som jeg lå med og at hun bare utnyttet han. Nå har vi ikke kontakt. Råd? :( 

Anonymkode: 3f5d8...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor føler du deg dårlig? Dere hadde jo ikke kontakt, og det var bare den ene gangen. Hun kan vel heller ikke komme med en moralsk pekefinger når hun har gjort noe i den samme retningen. 

Anonymkode: 7744c...443

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg hun eier ikke fyren, syns det er overdramatisk av henne å konfrontere+bryte kontakt. You don't need her

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Draaaamaaaa. 

Du må huske på at hun eier ikke han som du lå med, og du tvang han vel ikke til sengs. 

Anonymkode: ebf67...4b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er egentlig litt imot at venninner ligger med hverandres ekser. Men i dette tilfellet var det annerledes, da dere ikke hadde kontakt. Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet! Og spesielt ikke når venninna de har gjort noe i samme duren selv. Håper dere klarer å legge dette bak dere :) 

Anonymkode: 0843b...dce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...