AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Siden alle spør så slenger meg inn i dette her også. Er en man. 22år og fra Oslo. Som person er jeg nok ganske tålmdig, aktiv, snill, morsom, hyggelig, godt sosialt tilpasset, hjelpsom og er med på det meste. I fritiden driver jeg ganske mye med trening, jeg er også glad i å gå turer= 1-2 ukers skog/fjell, reiser en del til varmere strøk ellers så er jeg for det meste samme med familie og venner. Jeg verken røyker, drikker eller snuser. Er student og jobber ved siden av. Anonymkode: ad999...757
Gjest Overrasket Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 (endret) @canacas Ikke-røykende, tålmodig og humoristisk mannebein på 22? Hva venter du på? Send dickpick! Eller ... hva nå slikt heter for kvinner. Endret 9. mars 2017 av Overrasket
brownbrown Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden alle spør så slenger meg inn i dette her også. Er en man. 22år og fra Oslo. Som person er jeg nok ganske tålmdig, aktiv, snill, morsom, hyggelig, godt sosialt tilpasset, hjelpsom og er med på det meste. I fritiden driver jeg ganske mye med trening, jeg er også glad i å gå turer= 1-2 ukers skog/fjell, reiser en del til varmere strøk ellers så er jeg for det meste samme med familie og venner. Jeg verken røyker, drikker eller snuser. Er student og jobber ved siden av. Anonymkode: ad999...757 høres bra ut, men har du ikke mer detaljer ? du røpet ikke så mye om deg. en dame som ikke drikker alkohol er da litt kjedelig, men ellers virket du ganske ok
Nøste~ Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: høres bra ut, men har du ikke mer detaljer ? du røpet ikke så mye om deg. en dame som ikke drikker alkohol er da litt kjedelig, men ellers virket du ganske ok Er du homse? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Kommer an på hvordan du ser ut. Anonymkode: 0f621...a13
brownbrown Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Er du homse? nei det er jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på hvordan du ser ut. Anonymkode: 0f621...a13 Ts her. Jeg ser bra ut. 😊 Anonymkode: ad999...757
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #9 Skrevet 9. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg ser bra ut. 😊 Anonymkode: ad999...757 Ja da kan det hende det hadde blitt "ball" 😀 Anonymkode: 0f621...a13 1
Gjest canacas Skrevet 9. mars 2017 #10 Skrevet 9. mars 2017 4 timer siden, Overrasket skrev: @canacas Ikke-røykende, tålmodig og humoristisk mannebein på 22? Hva venter du på? Send dickpick! Eller ... hva nå slikt heter for kvinner. Hvorfor? Skal du også begynne med dette tullet, anklage meg for å jakte på unger her på KG?
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 9. mars 2017 #11 Skrevet 9. mars 2017 (endret) Les tråden min lenger nede. Kvinner vil bli tatt. De vil ikke bli spurt på et kvinneforum av en mann om de kunne tenke seg han. Du må endre perspektiv. I stedet for å tenke på om kvinner liker deg, så må du tenke på om du liker en gitt kvinne. Og når du ser henne, så går du for henne så selvsikkert du bare kan og uten noen unnskyldninger. På dette tidspunkt og også senere, spiller det ingen rolle hva hun mener om deg. Det er ikke ditt problem. Hvordan pokker skal du vite hva hun tenker eller ikke? Det er uansett ikke noe du skal bekymre deg for. Det vesentlige er at du likte henne og vil ha henne. Kvinner er generelt ikke tiltrukket av svake og vinglete menn. De vil ha han som ser noe han vil ha (henne) og går for det med selvsikkerhet. Gjør du dette riktig, så vil hun tenke: Liker han meg? Attributtene du beskriver er nøytrale og ikke vesentlige hva tiltrekning angår. Noe sier meg at du trenger litt mer saft. Lykke til. Endret 9. mars 2017 av Ragnar Danneskjöld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå