Gå til innhold

Er dette sosialt akseptabelt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en ting som gjør at jeg får frysninger nedover ryggen. Det er mest menn som gjørt det, ofte tenåringsgutter. Hvis de har snørr i nesa sniffer de høyt og harker slim inn i munnen, og så bare hører man alt snottet gå gjennom nesen og klasker inni munnen deres før de svelger det ned. *grøss*

Er dette sosialt akseptabelt? Jeg syns det er skikkelig ekkelt. 

Altså jeg har jo slim som alle andre, men slik høylytt snøfting og harking.... bleeeh! Det er så ekkelt. :unsure: Kvinner pleier ikke gjøre sånn, ikke foran andre i alle fall. Det er noen som ikke følger normen, men jeg opplever at det er flest menn som gjør slikt. Jeg syns det er skikkelig uattraktivt. 

Anonymkode: 6a9d1...6f2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er sosialt akseptert , hvorfor ikke ? er jo helt naturlig, man må da får snufse med nesen og slikt innimellom. det er liksom ikke noe big deal

AnonymBruker
Skrevet

Enig! Det syns jeg er utrolig ekkelt! Jeg merker jeg bare klikker når folk holder på sånn,og kan si høyt "æsj" for jeg blir så provosert! Det samme med spytting i hytt og vær,spesielt der det går mye folk. Æsj!

Anonymkode: 099d8...476

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å si "Nå må du roe deg ned. Du har laget en forestilling om at det er ekkelt oppi hode ditt. Ta kontroll over monsteret!" 

De som er flinke og forstår budskapet mitt slutter å bruke mye energi på å irritere seg over dette, fordi de forstår at de kan endre måten å se ting på. 

Anonymkode: 287e7...cf6

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å si "Nå må du roe deg ned. Du har laget en forestilling om at det er ekkelt oppi hode ditt. Ta kontroll over monsteret!" 

De som er flinke og forstår budskapet mitt slutter å bruke mye energi på å irritere seg over dette, fordi de forstår at de kan endre måten å se ting på. 

Anonymkode: 287e7...cf6

Syns du er litt for selvsikker over din overtalingsevne. 

Anonymkode: 6a9d1...6f2

Gjest lipgloss
Skrevet

ja jeg syns dette er skamekkelt.

Jeg er ganske sart på slike ting og kan brekke meg og kaste opp av lukter.

Visst jeg hører noen trekke snue og merker de svelger det må jeg bare komme meg vekk for jeg kan komme til å brekke meg.

Husker en gang en kamerat av meg slapp en fjert i bilen, han måtte kjøre inntil og stoppe fordi jeg begynnte å kaste opp,han holdt på å le seg ihjel av dette mens jeg var dritsur og syns an var motbydelig ekkel.

Klarer ikke å gå på toalett viss noen har vært der og bæsja rett før meg,da kan jeg også begynne å brekke meg.

Så je jeg er nok veldig sart,men å svelge snått det er ekkelt det,så forstår deg godt jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...