Persephone Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Jeg har veldig tykt og langt hår og har tenkt en stund på å skaffe undercut. Problemet er jo at det tar evigheter å la håret gro ut igjen om jeg angrer. Så jeg lurte om det er noen her som har hatt det som har noen tanker om det. Hva er positive og negative sider ved undercut, og er det verdt det?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Det positive er at en undercut letter på tyngden og mengden av hår. Ulempen er at den må klippes (veldig) ofte for å holde seg pen, og det er ikke vakkert når det vokser ut. Anonymkode: 56a1b...406
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Elsket håret mitt da jeg hadde undercut, men hadde ikke råd til å gå til frisøren så ofte, og jeg fikk ikke til å trimme selv. Sparer ut nå og det ser helt teit ut. Savner hvor fint håret mitt var med undercutten da. Anonymkode: 354de...205
Persephone Skrevet 9. mars 2017 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det positive er at en undercut letter på tyngden og mengden av hår. Ulempen er at den må klippes (veldig) ofte for å holde seg pen, og det er ikke vakkert når det vokser ut. Anonymkode: 56a1b...406 Mhm, det er derfor jeg er usikker. Hvis jeg angrer er det et par år med å la det vokse ut om jeg ikke tar og klipper alt håret da. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsket håret mitt da jeg hadde undercut, men hadde ikke råd til å gå til frisøren så ofte, og jeg fikk ikke til å trimme selv. Sparer ut nå og det ser helt teit ut. Savner hvor fint håret mitt var med undercutten da. Anonymkode: 354de...205 Hvor langt hår hadde du på det som ikke var undercut? Og dekket håret ditt greit over det korte når du hadde det hengende rett ned?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Personlig syns jeg det er veldig stygt, det ser ut som håret ikke har greid å vokse der eller at man har hatt en ulykke med barbermaskinen og rømte før det ble ferdig...! Virker også utrolig styrete. Tjukt og langt hår er jo fantastisk vakkert, ikke ødelegg det! <3 Anonymkode: 381d3...856 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 6 minutter siden, Persephone skrev: Mhm, det er derfor jeg er usikker. Hvis jeg angrer er det et par år med å la det vokse ut om jeg ikke tar og klipper alt håret da. Hvor langt hår hadde du på det som ikke var undercut? Og dekket håret ditt greit over det korte når du hadde det hengende rett ned? Håret som ikke var undercut var litt under skuldrene, det syns ikke at jeg gror det ut når jeg har det løst, og undercuten var helt skjult da jeg hadde det løst. Ellers kan man jo alltids bruke clip in extensions når man gror det ut. Anonymkode: 354de...205
Persephone Skrevet 9. mars 2017 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Personlig syns jeg det er veldig stygt, det ser ut som håret ikke har greid å vokse der eller at man har hatt en ulykke med barbermaskinen og rømte før det ble ferdig...! Virker også utrolig styrete. Tjukt og langt hår er jo fantastisk vakkert, ikke ødelegg det! <3 Anonymkode: 381d3...856 Jada, jeg er veldig glad i håret mitt. Jeg vet at jeg er ekstremt heldig når det kommer til genene jeg har fått akkurat der. Men det er også ordentlig styrete. Det er vanskelig å vaske, tar evigheter å tørke, det er bare å glemme å bruke varmeapparater på det siden dette tar evigheter, og det er glovarmt. Å bare bli kvitt en liten del av det hadde vært utrolig deilig. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håret som ikke var undercut var litt under skuldrene, det syns ikke at jeg gror det ut når jeg har det løst, og undercuten var helt skjult da jeg hadde det løst. Ellers kan man jo alltids bruke clip in extensions når man gror det ut. Anonymkode: 354de...205 Så bra. Hadde sett dumt ut om man kunne se det gjennom.
Persephone Skrevet 13. mars 2017 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2017 Dytter. Er fortsatt usikker, men en undercut frister for det tykke håret mitt.
Siri_H Skrevet 21. mars 2017 #9 Skrevet 21. mars 2017 Jeg hadde undercut i mange år, fordi håret mitt er så tjukt (så kjempetykt ut selv med halvparten barbert bort). Behøvde ikke gå så ofte til frisøren, brukte bare klippemasking, gikk helt fint å fikse det selv. jeg valgte å likevel la det vokse ut når jeg klippet meg kortere på resten av håret. Men hadde definitivt fortsatt med det hvis håret mitt var langt 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå