AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Er du sjenert eller på gående? Hvordan ser en perfekt date ut? Har du nødløsning hvis du ikke liker han/hun du møter? Anonymkode: d1669...35e
Hermine Grang Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Hvordan jeg er varierer fra gang til gang. Noen ganger er jeg sjenert andre ganger pågående. Klarer ikke bestemme meg for å ikke være nervøs. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Jeg er ganske rar, men overbeviser meg selv om at det skyldes manglende kjemi og at det derfor blir litt påtatt. I de tilfellene jeg har god kjemi med daten er jeg mer meg selv (også litt rar, men på en annen måte), og det er det fremste tegnet på at daten går bra. Jeg pleier aldri å avtale et langt møte på første date, så å komme seg unna en fæl date er heldigvis ikke så vanskelig (hvis det var i denne retningen du tenkte på?). Anonymkode: 70a27...e02
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Det kommer helt ann på om kjemien er der. Hvis den er det ler jeg mye, og føler meg trygg. Hvis den ikke er der stiller jeg spørsmål for å være høflig, men ser litt på klokka i smug. Da varer daten maks 2-3 timer. Anonymkode: 667ce...fbe
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Hvordan jeg er kommer helt an på den jeg møter. Jeg er ikke den beste på prat om "vær og vind" hvis ikke motparten er litt skravlete, så da kan det bli litt anstrengt. Det avhenger også av om jeg føler/tror det kan være kjemi der før daten, dvs hvis man har fått et godt inntrykk på forhånd, eller om man er skeptisk til det hele. Utover det så blir jeg alltid litt småsjenert og smånervøs. Om det er noen jeg aldri har møtt før så avtaler jeg gjerne date i form av en gåtur i et ganske folksomt område der man kan tilpasse lengden på turen etter stemningen, og man også har mulighet til å ta litt mat etterpå om man føler det går veldig bra. Er det noen jeg kjenner litt så er det noe annet. Hadde feks første date hjemme hos han en gang, men det var en jeg hadde kjent til i mange år da, og jeg visste han ville oppføre seg pent. Anonymkode: 01cbc...184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå