Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er første gang jeg lager et nytt emne. Hvis det er feil så gi beskjed.

Jeg har nesten alltid vært flink til å kreve at menn jeg har sex med skal ha kondom. I år har jeg slurvet veldig og har hatt ONS med 7 uten kondom. Jeg vet ikke hvorfor jeg blir så kåt at jeg glemmer farene med det. Heldigvis har det gått fint. Men jeg blir litt redd også. Er det flere enn meg som opplever dette? Burde ikke han ta på seg kondom uten at jeg skal tenke på det? 

Selv om jeg blir litt redd av det så liker jeg veldig godt å ha sex uten kondom også. Det er kanskje noe i meg som liksom ikke vil at de skal ta på seg kondom. Forstår dere hva jeg mener? Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor har du ons og hvorfor bruker dere ikke kondom ?

Anonymkode: dce99...e99

Skrevet
1 time siden, jane.b skrev:

Det er første gang jeg lager et nytt emne. Hvis det er feil så gi beskjed.

Jeg har nesten alltid vært flink til å kreve at menn jeg har sex med skal ha kondom. I år har jeg slurvet veldig og har hatt ONS med 7 uten kondom. Jeg vet ikke hvorfor jeg blir så kåt at jeg glemmer farene med det. Heldigvis har det gått fint. Men jeg blir litt redd også. Er det flere enn meg som opplever dette? Burde ikke han ta på seg kondom uten at jeg skal tenke på det? 

Selv om jeg blir litt redd av det så liker jeg veldig godt å ha sex uten kondom også. Det er kanskje noe i meg som liksom ikke vil at de skal ta på seg kondom. Forstår dere hva jeg mener? Hva tror dere?

Både kvinne og mann har et ansvar for sin kropp og det og bry seg med å tilby å bruke kondom under ONS uansett om man er kvinne eller mann bør være en selvfølge. Men når det gjelder at sex utenom kondom er best er vel de fleste enig i det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...