AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Del Skrevet 8. mars 2017 Tror jeg begynner å føle litt på at jeg kanskje har dummet meg litt ut? Jeg måtte ha nye briller og gikk til Specsavers, det er der jeg har vært veldig fornøyd i mange år nå. Fant noen fine briller og så sto det Quiksilver på brillestengene. Og så kom jeg hjem og leste litt rundt på nettet - har ikke fått brillene enda, men får de sikkert om bare noen få dager - og leser stort sett at brillene til Quiksilver er herremodeller. Er det sånn at jeg kanskje da har kjøpt herrebriller? Eller finnes de i damemodeller også, bare at jeg ikke har funnet det på f.eks Specsavers sine sider? Og... hva er forskjellen på dame- og herremodeller når det kommer til briller? Jeg finnes ikke motebevisst, så jeg ser sjelden på merker osv. Men, vil folk flest se at jeg har herrebriller? Eller er det bare dersom man er veldig "inne" i det? Anonymkode: 89fe9...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 9. mars 2017 #2 Del Skrevet 9. mars 2017 Liker du brillene? Ser de bra ut på deg? Er de behagelige å ha på? Hvis du svarte ja tre ganger så trenger du ikke å bry deg, Men, Quicksilver er et surfe/skate/snowboard merke, de har nok mye som er spesifisert herre og damemodeller i klær, men tilbehør har sjeldent noe å si. Jeg har for eksempel mange sko av Vans (noen damemodeller noen herre/unisex) og et par solbriller, og Vans er ganske likt Quicksilver mtp dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Del Skrevet 9. mars 2017 Takk. Svaret er at jeg liker dem og at de er behagelig å ha på i hvert fall. Så får jeg bare se an. Det er fornøyd-garanti på specsavers, så er jeg ikke fornøyd så bytter jeg de inn. Det er sikkert teit at jeg bryr meg, men det bare slo meg da jeg skulle lete etter de på nettet og da så jeg at på specsavers så er de definert som herrebriller eller briller til ungdom. Og det var da jeg tenkte at siden jeg ikke har peiling på mote så kan det hende at "folk flest" vil se at jeg kanskje bruker herrebriller og jeg burde bare gi blaffen i hva folk tenker om meg, men da tenker jeg at jeg kanskje vil føle meg "dum" som ikke skjønte at jeg har kjøpt herrebriller. Han i butikken var til veldig lite hjelp. Anonymkode: 89fe9...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå