Sitronmelis Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #41 Skrevet 24. mai 2017 Så bra Malin og Thomas vant 😄😄 Sympatistemmer in my ass. De hadde det fineste huset etter min smak! Etterfulgt av Linn og Tina. Aina og Martin sitt ble for spesielt, alt for mye av det der treplate greiene.. husker ikke hva det heter i farten. Syns heller ikke badene deres var fine. Virker som de trodde de hadde seieren i boks fordi de vant flest romkonkurranser. fy søren så skuffet Aina ble! Skjønner jo den da. Men velfortjent seier til Malin og Thomas 😀😁 3
Aldrisur Skrevet 24. mai 2017 #42 Skrevet 24. mai 2017 Alle fire parene har stått på og gjort en kjempeinnsats, så sånn sett fortjente alle å vinne. Kan hende vi trodde konkurransen gikk ut på at de flinkeste skulle vinne? De som vant flest konkurranser underveis? Og så var fasiten en helt annen. Gratulerer Malin og Thomas. I mitt hode vant dere på sjarm og selvutvikling, deres gode humør og evnen til å ha det gøy sammen.
lalaB Skrevet 24. mai 2017 #43 Skrevet 24. mai 2017 2 timer siden, bippo skrev: Herregud, dette er jo helt tragisk. Aina og Martin er jo de desidert flinkeste. Om Aina hadde puttet en strap-on babymage på seg, hadde sikkert hun også fått sympatistemmer.. Ugh, jeg merker jeg er oppriktig provosert. Det jeg er oppriktig provosert av er at dommerene hele tiden har favorisert dem, og de har vinni 7 av 11 konkurranser, uten at de har vært så overlegne i alle rom. Stilen i huset deres er for spesiell til at det appellerer til "mannen i gata", men Malin og Tomas har en stil som mange fler kan like, og vant nok en del stemmer på det. 3
bippo Skrevet 24. mai 2017 #44 Skrevet 24. mai 2017 1 time siden, Sitronmelis skrev: Så bra Malin og Thomas vant 😄😄 Sympatistemmer in my ass. De hadde det fineste huset etter min smak! Etterfulgt av Linn og Tina. Aina og Martin sitt ble for spesielt, alt for mye av det der treplate greiene.. husker ikke hva det heter i farten. Syns heller ikke badene deres var fine. Virker som de trodde de hadde seieren i boks fordi de vant flest romkonkurranser. fy søren så skuffet Aina ble! Skjønner jo den da. Men velfortjent seier til Malin og Thomas 😀😁 Du har rett, fjollete ting av meg å si, men jeg var så sjokkert og irritert at jeg klarte visst ikke å styre meg. Jeg er veldig glad på Malin og Thomas sine vegne, jeg har gitt de mange stemmer i løpet av programmene. Jeg slo av tv'en før jeg så at de vant, men jeg er glad for at det ble dem. M&T virker som veldig hyggelige mennesker, og de har hatt en helt sinnsyk utvikling, så det er virkelig velfortjent. Skal sies at jeg syns alle parene hadde fortjent det, alle virker innmari hyggelige, og har gjort en god jobb. Og jeg kan forstå de som mener at Aina og Martin har gjort seg litt dårligere på tv enn de andre parene. Det jeg var så sur for var at Aina og Martin røyk først, og ikke for eksempel Linn og Tina, som er desidert dårligst av alle parene. Hansemann og Malin har jo ikke engang klart å fullføre halvparten av rommene (eller noe sånt, jeg har ikke telt) til tidsfristen, selv om det de har fullført har vært bra (men ikke akkurat min stil). Og det vitner, for meg, om at det har gått ALLER MEST på trynefaktor, fremfor hvem som faktisk har vært dyktigst. Og det er det som gjorde meg så sykt irritert. Helt idiotisk stemmesystem, alle liker jo en underdog, og Norge er trossalt et ihuga Jantelovland. 18 minutter siden, lalaB skrev: Det jeg er oppriktig provosert av er at dommerene hele tiden har favorisert dem, og de har vinni 7 av 11 konkurranser, uten at de har vært så overlegne i alle rom. Stilen i huset deres er for spesiell til at det appellerer til "mannen i gata", men Malin og Tomas har en stil som mange fler kan like, og vant nok en del stemmer på det. Dét er jeg enig i, jeg har ofte sittet og måpet over at A&M har vunnet. Jeg så noen skrev en kommentar på facebooksiden til TV2 om at det burde vært forskjellige dommere fra gang til gang, så personlig smak og favorisering ikke spiller en så stor rolle, og det er helt enig i. Så jeg vil ikke si jeg syns de har fortjent hver eneste seier, men de har definitivt fortjent mange av dem. Malin og Thomas fortjener det virkelig, det gjør de, men jeg syns det er helt latterlig at Aina og Martin røyk først.
lalaB Skrevet 24. mai 2017 #45 Skrevet 24. mai 2017 39 minutter siden, bippo skrev: (…) Dét er jeg enig i, jeg har ofte sittet og måpet over at A&M har vunnet. Jeg så noen skrev en kommentar på facebooksiden til TV2 om at det burde vært forskjellige dommere fra gang til gang, så personlig smak og favorisering ikke spiller en så stor rolle, og det er helt enig i. Så jeg vil ikke si jeg syns de har fortjent hver eneste seier, men de har definitivt fortjent mange av dem. Malin og Thomas fortjener det virkelig, det gjør de, men jeg syns det er helt latterlig at Aina og Martin røyk først. Jeg tror de røyk først ut nettopp på grunn av at seerne er provoserte over at de har blitt favorisert (uten tydelig grunnlag for det) hele veien. Det har iallfall gjort at jeg ikke har likt de like godt som de andre parene. Syns også at stilen er litt sær, veldig mange kreative løsninger, men kanskje litt for kreativt og spesielt og altfor mye kryssfiner. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #46 Skrevet 24. mai 2017 Lurer på om de kommer til å flytte inn. Tipper de bare selger. Anonymkode: 62a03...962
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #47 Skrevet 25. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om de kommer til å flytte inn. Tipper de bare selger. Anonymkode: 62a03...962 De må bo der en viss periode før de kan selge. Jeg synes det var skikkelig dritt at Aina og Martin gikk ut først! Synes heller ikke de har fortjent å vinne alle romkonkurransene. Særlig på slutten, så burde dommerne også tatt hensyn til den ekstreme forskjellen i budsjettene og da synes jeg Malin og Tomas lagde en finere loftstue. Men Aina og Martin har helt klart vært veldig flinke, og de er både krative og lager en fin helhet. Ikke et hus jeg personlig ville hatt, men syntes definitivt de burde vært med til superfinalen. Hansemann og Malin har vært de desidert dårligste synes jeg. De strekktakene i forskjellige farger er jo helt grusomme og stilen deres er gjennomgående harry. Men der "verste" har likevel vært at de FLERE ganger ikke har klart å fullføre rommene sine i tide. De hadde definitivt fortjent å ryke først. Ble fornøyd med vinnerne, de har hatt en god utvikling gjennom programmet. Og loftstua ble helt nydelig synes jeg. Anonymkode: 3ed41...a51
Cuntzilla Skrevet 25. mai 2017 #48 Skrevet 25. mai 2017 Visste Thomas og Malin kom til å vinne, det gikk på hvem som var mest underholdende og fremsto som mest sympatiske, og alle elsker jo en underdog. Man satt liksom og heiet på dem både i Huset og i livet Syntes dog egentlig at Aina og Martin var best, både teknisk og i stil. Enig i at det var over the top og way too much, men de tre andre husene var jo stilmessige katastrofer. De hadde også den mest designer-vennlige stilen og scorte nok på å ligge nærmest dommerne i smak. Men de lå nok ikke nærmest folket i smak. Og de tapte nok aller mest på at de var for høye på seg selv, de toppet hele driten når de brukte 50 000 eller noe de hadde til overs på å kjøpe verktøy som de skulle legge igjen til de vant huset. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #49 Skrevet 25. mai 2017 Er så glad for at Malin og Tomas vant. De har fått et flott hus og har hatt den utviklingen. Morsomme er de også. Jeg synes Aina og Martin var flinke, men det er vel å forvente når han er håndverker? Jeg personlig liker ikke kryssfiner, det er et materiale som hører hjemme i konstruksjonen og ikke som "pynt". Hvertfall i mitt hode. Anonymkode: 20179...006 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #50 Skrevet 25. mai 2017 På 5. april 2017 den 17.37, pandabear skrev: Blir feil å si ikke liker, men stilen til Malin og Hansemann er grusom, samtidig som jeg ikke føler de helt. Liker best Team Awsome og Linn og Tina. Hvilke par liker dere? Artig at du skriver ordet "awsome" med eksakt samme skrivefeil som paret selv gjorde - sees i en av de første episodene hvor de har skrevet "Team awsome" i støvet på et av vinduene.. (det skrives altså "awesome" - de er tydeligvis ikke awesome i engelsk i hvert fall..) Er du Aina i Team "awsome" pandabear?? Anonymkode: abf15...b1e 1
pandabear Skrevet 25. mai 2017 #51 Skrevet 25. mai 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Artig at du skriver ordet "awsome" med eksakt samme skrivefeil som paret selv gjorde - sees i en av de første episodene hvor de har skrevet "Team awsome" i støvet på et av vinduene.. (det skrives altså "awesome" - de er tydeligvis ikke awesome i engelsk i hvert fall..) Er du Aina i Team "awsome" pandabear?? Anonymkode: abf15...b1e Faen. Avslørt! Haha. Neida. Tror jeg satt å så på episoden i det jeg skrev det. Ellers så er bare rettskrivingen min like dårlig
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #52 Skrevet 4. juni 2017 Da er husene lagt ut for salg! Hansemann og Malin: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=97196825 Linn og Tina: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=97197727 Martin og Aina: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=97197397 Anonymkode: f4d8b...7d5 3
lalaB Skrevet 5. juni 2017 #53 Skrevet 5. juni 2017 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er husene lagt ut for salg! Hansemann og Malin: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=97196825 Linn og Tina: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=97197727 Martin og Aina: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=97197397 Anonymkode: f4d8b...7d5 Noen som veit om håndtverket er blitt utbedret? For hvis ikke, syns jeg det er rart at husene er blitt priset likt. På badet til Malin og Hansemann gikk det jo ikke an å åpne skuffen på baderomsinnredninga ordentlig, fordi den stanga i lista. Og Aina og Martin har jo hatt et mye høyere budskjett hele veien, og da har vel de brukt mer penger på materialer enn de andre. Endret 5. juni 2017 av lalaB 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #54 Skrevet 7. juni 2017 På 5.6.2017 den 10.32, lalaB skrev: Noen som veit om håndtverket er blitt utbedret? For hvis ikke, syns jeg det er rart at husene er blitt priset likt. På badet til Malin og Hansemann gikk det jo ikke an å åpne skuffen på baderomsinnredninga ordentlig, fordi den stanga i lista. Og Aina og Martin har jo hatt et mye høyere budskjett hele veien, og da har vel de brukt mer penger på materialer enn de andre. Om du ser på bildene så viser det vel at håndtverket ikke er utbedret. Det mangler lister, og den baderomsinnredningen står slik som den sto i programmet. Anonymkode: f4d8b...7d5
lalaB Skrevet 7. juni 2017 #55 Skrevet 7. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du ser på bildene så viser det vel at håndtverket ikke er utbedret. Det mangler lister, og den baderomsinnredningen står slik som den sto i programmet. Anonymkode: f4d8b...7d5 ja, og det var derfor jeg reagerte sånn på prisen. At det er ikke større forskjeller, for det er jo ikke noen tvil om at det er en forskjell på håndtverket i huset til Hansemann og Malin, og Aina og Martin.. Selv om jeg ikke liker huset til noen av dem, så er det jo en kvalitetsforskjell i håndtverket og utførelsen av arbeidet. Derfor syns jeg det er rart at husene er priset likt. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #56 Skrevet 3. juli 2017 Husene er enda ikke solgt, men de er satt ned i pris. Aina og Martin sitt ligger ute til mindre enn de andre sine... Anonymkode: f4d8b...7d5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #57 Skrevet 28. september 2018 Da har Malin og Thomas solgt huset.. De bodde vel der akkurat så lenge som de måtte bare. De hadde vel aldri intensjoner om å bli boende. Anonymkode: 57256...6d7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #58 Skrevet 28. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har Malin og Thomas solgt huset.. De bodde vel der akkurat så lenge som de måtte bare. De hadde vel aldri intensjoner om å bli boende. Anonymkode: 57256...6d7 Var ikke de fra Drammen? I såfall var det kanskje litt langt unna venner og familie, spesielt etter at de fikk barn og sånt? Anonymkode: 31557...9d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå