Gå til innhold

Huset

Sitronmelis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg får helt fnatt av sånne program! 

De må ALLTID ha med et homofilt par, og kreativitet trumfer kvalitet og finish :(  Det blir så forutsigbart at øynene blør! 

Hvorfor ikke holde en helt nøytral og salgbar stil? 

Jeg hørte rykte om at det ene huset faktisk måtte totalrennoneres før salg, da ble jeg faktisk glad, på ny eiers vegne. 

Anonymkode: 392a1...600

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De må ALLTID ha med et homofilt par, og kreativitet trumfer kvalitet og finish :(  Det blir så forutsigbart at øynene blør! 

Jeg hørte rykte om at det ene huset faktisk måtte totalrennoneres før salg, da ble jeg faktisk glad, på ny eiers vegne. 

Hørt hvilket da?

Anonymkode: c0816...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan de begynne å selge husene før programmet er ferdig? Da er det jo ganske lett å finne ut hvem som vinner.. Det er jo tv-seerne som skal bestemme hvem som vinner, så det kan jo ikke ha blitt avgjort ennå. Det tror jeg ikke noe på :) 

Jeg synes huset er kjempegøy! Men skal snart i gang med oppussingsprosjekt selv, så da er det jo ekstra moro å følge med på andres oppussing. Synes Hansemann (og nei, han heter ikke det :fnise:) og Malin har helt grusom smak. Skikkelig harry. Aina og Martin har litt voldsom smak synes jeg, sånn som den korkveggen. Og jeg synes ikke det skaper koselig harmoni i stua med en arbeidsbenk.. Men hver sin smak. Synes dog sorte vegger kan være kult. Hun andre Malin og typen hennes (husker ikke navnet) er ganske kjedelige synes jeg. Både som par og i oppussingen. Skjønner greia med klassisk, er ganske klassisk i smaken selv, men de blir for kjedelige.. Synes de gjorde en bedre jobb på stua enn de foregående episodene da. Linn og Tina (?) er nærmest min smak tror jeg. De lager et ganske harmonisk hus, fikk skikkelig lyst til å flytte rett inn i stua deres. Synes også badet deres var mest behagelig. 

Enig i at det er kjedelig at alt skal vinnes på kreativitet. Og det virker også litt kjedelig at Martin og Aina åpenbart har mer erfaring enn de andre, og derfor har et stort forsprang. Selv om det hadde blitt kjedelig om alle skulle pusse opp huset i en salgbar stil, så synes jeg dommerne kunne lagt mer vekt på andre ting enn kreativitet og. Det er jo tross alt ikke alle som har lyst til å leve med super spesielle møbler og ikke alle har en sånn "out there" stil.

Anonymkode: 3ed41...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker

Noen som fremdeles ser på?

Anonymkode: c40b5...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heier på Malin og Thomas synest de har utviklet seg veldig og har etterhvert fått en veldig god stil! Og så har de god humor :) liker alle parene utenom Aina og Martin, virker som om de er litt høye på seg selv fordi de er "så flinke" 

Anonymkode: 197a9...1b0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2017 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Hva så om de har med et homofilt par da?? Nå er det jo forøvrig ikke de som har tatt den helt ut og laget et veldig spesielt hjem heller da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som fremdeles ser på?

Anonymkode: c40b5...873

Jeg :D Håper Malin og Thomas eller Tina og Linn vinner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på! 😃 Syns programmet er kjempebra jeg. Liker også Malin og Thomas! Heier på de. Liker Linn og Tina også :) Hansemann og Malin har for spesiell stil.. det strekktaket får meg til å grøsse :haar: Aina og Martin syns jeg ikke har fortjent å vinne alle gangene de har. Syns ihvertfall ikke badet deres var det fineste forrige gang de vant.. Men bra Malin og Thomas vant i går! Barnerommet deres var nydelig😍 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må helt ærlig si at programmet har blitt veldig kjedelig når det samme paret vinner "hele tiden".

Anonymkode: f4d8b...7d5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Og også så er jeg enig med dere og tar tilbake at de er favorittene mine. Dessuten så er det koble det å vinne konkurranser som gjør at de vinner huset, det er jo tydeligvis mer personlighet og andre ting som også spiller inn. Heier på Tina og Linn jeg nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Tina og Linn, Thomas og Malin venter barn ser jeg på facebooksidene deres om huset 😄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli ordentlig latterlig nå! Nå er det flere rom på rad der Aina og Martin har fått konkurranse og ikke hatt det soleklart beste rommet. Da syns jeg det blir for dumt at de vinner hver eneste gang! 

Nå er det heldigvis seerne som bestemmer, og jeg heier på Malin og Tomas :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lalaB skrev:

Begynner å bli ordentlig latterlig nå! Nå er det flere rom på rad der Aina og Martin har fått konkurranse og ikke hatt det soleklart beste rommet. Da syns jeg det blir for dumt at de vinner hver eneste gang! 

Nå er det heldigvis seerne som bestemmer, og jeg heier på Malin og Tomas :)

Enig!! Malin og Thomas burde vunnet idag.. Det var et fint rom og med tanke på hvor mye de har utviklet seg siden første episode så burde de ha vunnet syns jeg. Rett og slett urettferdig.

Bra seerne skal bestemme, heier på Malin og Thomas jeg og 👌😄 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noen som følger med i kveld? :D Hvem heier dere på? 

Anonymkode: e7ae9...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen som følger med i kveld? :D Hvem heier dere på? 

Heier på Malin og Thomas :)

Anonymkode: 35260...151

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Heier på Malin og Thomas! Men ble overrasket over at Aina og Martin ikke kom til superfinalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dette er jo helt tragisk. Aina og Martin er jo de desidert flinkeste. Om Aina hadde puttet en strap-on babymage på seg, hadde sikkert hun også fått sympatistemmer.. Ugh, jeg merker jeg er oppriktig provosert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...