Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa til meg selv i november at jeg skulle søke tidlig for å få plass, siden da så har jeg glemt det helt. Er det for sent om jeg søker nå?

Anonymkode: d5f17...5bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Henger meg på. Lurer på det samme. 

Anonymkode: b8417...7ae

AnonymBruker
Skrevet

Kom ikke på det før i går og sendte inn en søknad. Bedre sent enn aldri, og får ta det som det kommer. Regner med det blir fart på ventelista når folk vet hvor de har kommet inn hen i sommer.

Anonymkode: dd056...d38

Skrevet

Det handler ikke om når dere har søkt, men når dere skriver at dere kan flytte inn. Samskipnaden vil (som alle andre utleiere) tjene penger, så den som skriver at han/hun kan overta 01.06 har MYE større sjanse for å få enn de som skriver 01.08. Det var sånn jeg fikk meg leilighet da jeg flytta til Oslo :) 

Gjest Linaria
Skrevet

Bedre sent enn aldri. Søkte i mai og fikk bolig i august en gang. Søkte i januar og fikk bolig i september andre gangen. 
Søk innflytting 1.6. Da kan du få hybelen min :P

AnonymBruker
Skrevet

Det er aldri for sent.

Husker når jeg skulle ha studentbolig i Trondheim. Søkte ikke før i mai, og var på ventelisteplass nr. 120. Jeg ringte SiT i Trondheim og sa at jeg kunne "flytte inn" i juli i stedet for slutten av august, og da fikk jeg tilbud om hybel nesten med en gang.

Anonymkode: 96430...3c5

Skrevet

Hvis du ikke har søkt før nå bør du sette 1. juni som innflyttingsdato, ellers er det nok for sent. Kommer også an på hvilken bolig du søker, for det er vel noen som er mer populære enn andre. Søk så fort som mulig og sett 1. juni som dato

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...