AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #21 Skrevet 8. mars 2017 Går jo ikke an å synes at pupper er stygt? Det er jo feminint, og menn liker da damer med pupper kontra ''å kose med en kar''! Like teit som å si at man ikke liker menn uten manboobs.. Enig med de ovenfor som ber deg om å dra til psykolog! Anonymkode: f5bba...349
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #22 Skrevet 8. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går jo ikke an å synes at pupper er stygt? Det er jo feminint, og menn liker da damer med pupper kontra ''å kose med en kar''! Like teit som å si at man ikke liker menn uten manboobs.. Enig med de ovenfor som ber deg om å dra til psykolog! Anonymkode: f5bba...349 Jeg ønsker ikke å være feminin, det føles ukomfortabelt Anonymkode: da5cf...1ce
Gjest Elseby13 Skrevet 8. mars 2017 #23 Skrevet 8. mars 2017 Jeg tror ikke problemet til ts handler om bh-størrelser. Jeg tror hun ikke føler seg vel med sin kvibnekropp. Kanskje hun identifiserer seg som mann? Kanskje er hun trans? Lesbisk? Jeg tenker i allefall i de baner. Si i fra hvis jeg tar feil, ts.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #24 Skrevet 8. mars 2017 Enig med siste. Du bør i så fall ta opp dette med psykologen,TS,så kan det på sikt bli mulig for deg å fjerne dem. Tror det tar minst et par år før du får godkjent kjønnsskifteoperasjon,så hvis det er det du ønsker,så er det bare å starte prosessen nå. Anonymkode: e1cc0...4e8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #25 Skrevet 8. mars 2017 38 minutter siden, Elseby13 skrev: Jeg tror ikke problemet til ts handler om bh-størrelser. Jeg tror hun ikke føler seg vel med sin kvibnekropp. Kanskje hun identifiserer seg som mann? Kanskje er hun trans? Lesbisk? Jeg tenker i allefall i de baner. Si i fra hvis jeg tar feil, ts. Ts her. Jeg ønsker ikke å bytte kjønn, men føler meg samtidig ikke helt komfortabel med feminine trekk Anonymkode: da5cf...1ce
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #26 Skrevet 9. mars 2017 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Body_integrity_identity_disorder kanskje du har dette? Anonymkode: 6561f...be1
Gjest lipgloss Skrevet 9. mars 2017 #27 Skrevet 9. mars 2017 19 timer siden, Elseby13 skrev: Jeg tror ikke problemet til ts handler om bh-størrelser. Jeg tror hun ikke føler seg vel med sin kvibnekropp. Kanskje hun identifiserer seg som mann? Kanskje er hun trans? Lesbisk? Jeg tenker i allefall i de baner. Si i fra hvis jeg tar feil, ts. Det kan være du har et poeng her,jeg føler jeg mangler bryst og kjenner et sterkt behov for å ha det og jeg er trans
Gjest Elseby13 Skrevet 9. mars 2017 #28 Skrevet 9. mars 2017 48 minutter siden, lipgloss skrev: Det kan være du har et poeng her,jeg føler jeg mangler bryst og kjenner et sterkt behov for å ha det og jeg er trans Er du ts da?
Gjest lipgloss Skrevet 9. mars 2017 #29 Skrevet 9. mars 2017 ja jeg mener det selv,men har ikke fått diagnose på det,men det er liksom noe du vet og kjenner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå