Gå til innhold

Vil fjerne brystene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går jo ikke an å synes at pupper er stygt? Det er jo feminint, og menn liker da damer med pupper kontra ''å kose med en kar''! Like teit som å si at man ikke liker menn uten manboobs.. Enig med de ovenfor som ber deg om å dra til psykolog!

Anonymkode: f5bba...349

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går jo ikke an å synes at pupper er stygt? Det er jo feminint, og menn liker da damer med pupper kontra ''å kose med en kar''! Like teit som å si at man ikke liker menn uten manboobs.. Enig med de ovenfor som ber deg om å dra til psykolog!

Anonymkode: f5bba...349

Jeg ønsker ikke å være feminin, det føles ukomfortabelt :( 

Anonymkode: da5cf...1ce

Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg tror ikke problemet til ts handler om bh-størrelser. Jeg tror hun ikke føler seg vel med sin kvibnekropp. Kanskje hun identifiserer seg som mann? Kanskje er hun trans? Lesbisk? Jeg tenker i allefall i de baner. Si i fra hvis jeg tar feil, ts.

AnonymBruker
Skrevet

Enig med siste. Du bør i så fall ta opp dette med psykologen,TS,så kan det på sikt bli mulig for deg å fjerne dem. Tror det tar minst et par år før du får godkjent kjønnsskifteoperasjon,så hvis det er det du ønsker,så er det bare å starte prosessen nå.

Anonymkode: e1cc0...4e8

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Elseby13 skrev:

Jeg tror ikke problemet til ts handler om bh-størrelser. Jeg tror hun ikke føler seg vel med sin kvibnekropp. Kanskje hun identifiserer seg som mann? Kanskje er hun trans? Lesbisk? Jeg tenker i allefall i de baner. Si i fra hvis jeg tar feil, ts.

Ts her. Jeg ønsker ikke å bytte kjønn, men føler meg samtidig ikke helt komfortabel med feminine trekk

Anonymkode: da5cf...1ce

Gjest lipgloss
Skrevet
19 timer siden, Elseby13 skrev:

Det kan være du har et poeng her,jeg føler jeg mangler bryst og kjenner et sterkt behov for å ha det og jeg er trans

Gjest Elseby13
Skrevet
48 minutter siden, lipgloss skrev:

Det kan være du har et poeng her,jeg føler jeg mangler bryst og kjenner et sterkt behov for å ha det og jeg er trans

Er du ts da?

Gjest lipgloss
Skrevet

ja jeg mener det selv,men har ikke fått diagnose på det,men det er liksom noe du vet og kjenner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...