Gå til innhold

Vil fjerne brystene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes bryster er stygt, vondt og upraktisk, og lurer på hvordan jeg kan bli kvitt det? Får så dårlig selvtillit av det. Vil bli så flatbrystet som mulig, er normal vekt, skal jeg vurdere å gå ned noen kg eller er operasjon aktuelt?

Anonymkode: da5cf...1ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk me lege :-)

Anonymkode: fb17a...896

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Har lyst til å fjerne dem jeg også. Haaaater dem

Anonymkode: c2c73...dde

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Elseby13 skrev:

Snakk med psykolog. 

Går til psykolog, men dette er ikke et slikt problem. Synes det er svært unehagelig, upraktisk og vondt med bryster, i tillegg til at det er lite attraktivt. Vil gjerne ha tips fra andre, gå ned i vekt er jo et alternativ men er slank fra før av

Skrevet

Hvordan er det vondt å ha pupper?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Elseby13 skrev:

Snakk med psykolog. 

Hvis man har så store bryster at det er vondt er dette en helt legitim grunn til å forminske brystene sånn at de blir i normal størrelse. Det er en del kvinner med store bryster som er veldig plaget med for eksempel vond rygg. 

Jeg for min del skjønner godt om TS ønsker mindre bryster, for livet mitt er herlig med "små" bryster (ikke flatbrystet, men) også i forhold til sport. 

Anonymkode: 99d07...576

• Liker 2
Gjest Elseby13
Skrevet

Har du tenkt grundig gjennom dette da? Hvor gammel er du?

Tenk om du angrer om noen år? Derfor anbefaler jeg psykolog, som hjelpe deg å ta et riktig valg. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man har så store bryster at det er vondt er dette en helt legitim grunn til å forminske brystene sånn at de blir i normal størrelse. Det er en del kvinner med store bryster som er veldig plaget med for eksempel vond rygg. 

Jeg for min del skjønner godt om TS ønsker mindre bryster, for livet mitt er herlig med "små" bryster (ikke flatbrystet, men) også i forhold til sport. 

Har veldig små bryster, men synes det er veldig vondt å gå i trapper og fjell, løpe osv... føler meg ikke vel med det

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har veldig små bryster, men synes det er veldig vondt å gå i trapper og fjell, løpe osv... føler meg ikke vel med det

Hvis du er ung så er det ofte at brystene gjør vondt. Hvis du ikke er ung og har smerter i brystene må du gå til fastlegen din for å finne ut hvorfor du har smerter. Håper du også har en god sportsBH du bruker når du løper. Bruker du en god sportsBH skal ikke trening være vondt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er ung så er det ofte at brystene gjør vondt. Hvis du ikke er ung og har smerter i brystene må du gå til fastlegen din for å finne ut hvorfor du har smerter. Håper du også har en god sportsBH du bruker når du løper. Bruker du en god sportsBH skal ikke trening være vondt. 

Bh bruker jeg Ikke da det er ubehagelig og ikke særlig pent :( men da blir det smerter

Skrevet

Det er forskjell på bh og sportsbh.. om det er ubehagelig kan det hende du bruker feil størrelse bh. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bh bruker jeg Ikke da det er ubehagelig og ikke særlig pent :( men da blir det smerter

Går da an å bruke en stram top eller sportsbh. Ikke særlig pent? Er da ingen som må se den hvis du ikke vil vise den frem.

Anonymkode: 49200...058

• Liker 4
Skrevet

Jeg vet jo at leger fjerner alt om det er misstanke om at man kan utvikle aggressiv brystkreft eller om det er andre medisinske grunner. Men tror ikke det kommer til å bli lett til å få leger til å fjerne friskt brystvev. Så om du skal få gjort det så tipper jeg at det blir en utfordring. 

Og jeg har sett ekstreme body modifikasjoner som fjerner pupper og brystvorter. Men vet ikke hvor lovlige de operasjonene er. Og når det kommer til kirurgi er det ikke noe man bør man gamble med. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er pent med BH om du har skikkelig BH. Få hjelp hos f.eks Triumph med å finne en som passer deg. De er ikke ubehagelig om de er i rett størrelse. SportsBH skal ikke være så stram at det skal være ubehagelig. Kjøp f.eks denne. https://www.sportamore.no/produkt/81306-nike-pro-rival-bra-f-vitsvart

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler faktisk på at du vil finne en lege som er villig til å fjerne friske, normalstore(/små) bryster for at du skal slippe å bruke BH. Og om BH er ubehagelig har du nok bare ikke funnet den riktige typen, fasongen og størrelsen. 

Anonymkode: b6845...eb4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Litt av problemet med bh er at brystene ser større ut. samtidig har jeg små nok bryster til at bh ikke passer, men samtidig gjør det vondt uten støtte

Skrevet

Når man er ferdig med å få barn og amme, synes jeg brystene bare kunne ha skrumpet inn. Vi har jo ikke bruk for dem lengre

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt av problemet med bh er at brystene ser større ut. samtidig har jeg små nok bryster til at bh ikke passer, men samtidig gjør det vondt uten støtte

Men da har du feil BH. Gå til en bra undertøysbutikk, fortell dem hva du er ute etter og be om hjelp. 

Anonymkode: b6845...eb4

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

en SPORTSbh vil hjelpe med det.. gi god støtte, uten at den bli for stor.. om du finne rett størrelse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...