AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Hvor har de det beste utvalget av smågodt og annet godteri i Oslo? Syns godteslottet har tapt seg så leter etter et nytt sted med godt utvalgt ☺ Anonymkode: f9b5d...ee9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Yummy Heaven? :D De har både på Arkaden og i Brugata. Liker den i Brugata først. Føler ikke det er så mye folk der. Anonymkode: d8eec...3b0
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Yummy Heaven? :D De har både på Arkaden og i Brugata. Liker den i Brugata først. Føler ikke det er så mye folk der. Anonymkode: d8eec...3b0 Takk 😁 Flere som har forslag? Anonymkode: f9b5d...ee9
Arkana Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Ja, støtter forslaget om Yummy Heaven. Synes ellers det er mye av det samme på de fleste andre steder.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Yummy heaven <3 største grunnen til at jeg savner å bo i oslo, haha Anonymkode: 7c14d...89d
Winry Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Som de andre sier, stemmer jeg også for yummy heaven! (De sorte gelepaddene, og ku"jura" anbefales på det sterkeste!!)
applestories Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 Hvor mange godisbutikker har dere egentlig i Oslo? Her er det to timer og en ferge til den nærmeste og jeg har aldri hørt om noen som savner dem.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå