AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Tenner på menn de fleste ikke synes er noe attraktiv, de har gjerne noen skavanker som å være litt lubben, hårete, tynn i håret++ Kan gjerne synes pene menn ser bra ut, men det tenner meg ikke i det hele tatt, da det blir for "glatt". Har selv et bra utseende, derfor synes jeg det er rart at jeg går etter menn jeg i utgangspunktet ikke synes ser veldig bra ut. Noen som opplever lignende? Anonymkode: bf0e8...064 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Har det helt likt. Ofte kommer jeg "til meg selv" i ettertid, og lurer på hva som feilte meg. Går du på noe form for hormonell prev? Jeg gjør ikke det, og har en teori om at biologien tar litt over, og at jeg velger ut fra andre preferanser enn utseende alene, - ting som jeg ikke bevisst fanger opp. Vi tiltrekkes jo de vi matcher best genetisk. Anonymkode: cebd4...037 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det helt likt. Ofte kommer jeg "til meg selv" i ettertid, og lurer på hva som feilte meg. Går du på noe form for hormonell prev? Jeg gjør ikke det, og har en teori om at biologien tar litt over, og at jeg velger ut fra andre preferanser enn utseende alene, - ting som jeg ikke bevisst fanger opp. Vi tiltrekkes jo de vi matcher best genetisk. Anonymkode: cebd4...037 Har P-stav, og det er ikke umulig det du sier nei. Tenner jo ganske mye på personlighet, men det er noe veldig sjarmerende med et "mindre pent" utseende, blir veldig tent av tanken på at jeg (med et greit utseende) har meg med en med et mindre pent usteeense Anonymkode: bf0e8...064
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenner på menn de fleste ikke synes er noe attraktiv, de har gjerne noen skavanker som å være litt lubben, hårete, tynn i håret++ Kan gjerne synes pene menn ser bra ut, men det tenner meg ikke i det hele tatt, da det blir for "glatt". Har selv et bra utseende, derfor synes jeg det er rart at jeg går etter menn jeg i utgangspunktet ikke synes ser veldig bra ut. Noen som opplever lignende? Anonymkode: bf0e8...064 Det er da mange flotte menn som er lubne, hårete eller tynne i håret?!? Barske menn med utstråling er mye mer tiltrekkende enn modellpene menn, etter min mening. Anonymkode: c2312...0f8 5
Gjest Cartman Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Hahahahaha her er det håp for meg tydeligvis. Vell jeg er ikke så tynn i håret, men det kommer med alderen.
Hermine Grang Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 En av mine peneste venninner gjør det samme. Ikke bare er det snakk om menn som ikke lever på utseende , men de er gjerne sjenerte og uten damerfaring også. Det er virkelig ikke menn som kompenserer for utseende ved å spille på selvtilliten. Når det er sagt så virker de som snille og oppegående menn så sikkert ikke dårlige kjærester. Men ja, tenker jo de mennene er utrolig heldige. Her sliter de med å få dame også blir de sjekket opp av en utrolig pen, oppegående og snill dame. Det må jo være som å vinne i lotto. 7
Gjest Coolaid Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenner på menn de fleste ikke synes er noe attraktiv, de har gjerne noen skavanker som å være litt lubben, hårete, tynn i håret++ Kan gjerne synes pene menn ser bra ut, men det tenner meg ikke i det hele tatt, da det blir for "glatt". Har selv et bra utseende, derfor synes jeg det er rart at jeg går etter menn jeg i utgangspunktet ikke synes ser veldig bra ut. Noen som opplever lignende? Anonymkode: bf0e8...064 Hvordan føler du deg i forhold til de du går etter? Er dette en maktgreie, eller tror du at du "safer" og ikke blir avvist? Og er dette med tanke på date, forhold, eller bare ons? Liker du personligheten deres?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #8 Skrevet 10. mars 2017 Har sett dette hos noen jenter, og min erfaring er at dette ofte er damer som bedrar kjæresten. Det er en skjevfordeling i forholdet som gjør at mannen godtar alt dama gjør for å holde på henne. Anonymkode: 58849...616 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #9 Skrevet 10. mars 2017 Jeg gjør nok litt det samme. Jeg tror det kan komme av at det føles tryggere å være sammen med en som ikke er veldig attraktiv. Det er jo mer sannsynlig at en veldig attraktiv mann kan finne en annen dame og stikke av? Ikke noe man ønsker hvis man skal ha barn. Mine menn har vært under gjennomsnittet pene, dog langt over gjennomsnittet smarte. Synes intelligens er veldig viktig og attraktivt. Anonymkode: dc504...807 3
Gjest Jonasmann Skrevet 10. mars 2017 #10 Skrevet 10. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør nok litt det samme. Jeg tror det kan komme av at det føles tryggere å være sammen med en som ikke er veldig attraktiv. Det er jo mer sannsynlig at en veldig attraktiv mann kan finne en annen dame og stikke av? Ikke noe man ønsker hvis man skal ha barn. Mine menn har vært under gjennomsnittet pene, dog langt over gjennomsnittet smarte. Synes intelligens er veldig viktig og attraktivt. Anonymkode: dc504...807 Det er fordi mer intelligente menn er mest trofaste. Det viser faktisk forskning.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #11 Skrevet 10. mars 2017 På 3/8/2017 den 18.44, AnonymBruker skrev: Tenner på menn de fleste ikke synes er noe attraktiv, de har gjerne noen skavanker som å være litt lubben, hårete, tynn i håret++ Kan gjerne synes pene menn ser bra ut, men det tenner meg ikke i det hele tatt, da det blir for "glatt". Har selv et bra utseende, derfor synes jeg det er rart at jeg går etter menn jeg i utgangspunktet ikke synes ser veldig bra ut. Noen som opplever lignende? Anonymkode: bf0e8...064 Jeg er ikke her for å forsvare disse mennene, men har det gått opp for deg skjønnhet individuelt? Når det kommer til bedømmelse av sitt eget utseendet bør du vurdere deg selv uten et halv kilo sminke i ansiktet. Det finnes faktisk menn som ser veldig atletiske ut som er sammen med skikkelig sofagriser av noen damer, som nærmest er allergisk mot å bevege lengre enn til kjøleskapet. Anonymkode: 79439...ec2 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #12 Skrevet 10. mars 2017 På 8.3.2017 den 18.44, AnonymBruker skrev: Tenner på menn de fleste ikke synes er noe attraktiv, de har gjerne noen skavanker som å være litt lubben, hårete, tynn i håret++ Kan gjerne synes pene menn ser bra ut, men det tenner meg ikke i det hele tatt, da det blir for "glatt". Har selv et bra utseende, derfor synes jeg det er rart at jeg går etter menn jeg i utgangspunktet ikke synes ser veldig bra ut. Noen som opplever lignende? Anonymkode: bf0e8...064 På 9.3.2017 den 18.39, Hermine Grang skrev: En av mine peneste venninner gjør det samme. Ikke bare er det snakk om menn som ikke lever på utseende , men de er gjerne sjenerte og uten damerfaring også. Det er virkelig ikke menn som kompenserer for utseende ved å spille på selvtilliten. Når det er sagt så virker de som snille og oppegående menn så sikkert ikke dårlige kjærester. Men ja, tenker jo de mennene er utrolig heldige. Her sliter de med å få dame også blir de sjekket opp av en utrolig pen, oppegående og snill dame. Det må jo være som å vinne i lotto. Jeg er likedan, tenner på sjenerte uerfarne menn, men de er gjerne intelligente. Menn med pent utseendet appelerer ikke til meg i det hele tatt på samme måte. Selv er jeg veldig populær hos guttene men jeg velger altså de keitete, sjenerte uten så mye erfaring. Vet ikke hvorfor heller. Anonymkode: 2430a...7d8 2
Hermine Grang Skrevet 10. mars 2017 #13 Skrevet 10. mars 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er likedan, tenner på sjenerte uerfarne menn, men de er gjerne intelligente. Menn med pent utseendet appelerer ikke til meg i det hele tatt på samme måte. Selv er jeg veldig populær hos guttene men jeg velger altså de keitete, sjenerte uten så mye erfaring. Vet ikke hvorfor heller. Anonymkode: 2430a...7d8 Samme med venninnen min, hun vet heller ikke hvorfor hun liker mennene hun liker.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #14 Skrevet 10. mars 2017 Kan det være en forsvarmekanisme/overlevelsesmekanisme og ikke følge strømmen som går etter de tradisjonelle "pene typene"? Anonymkode: dfb22...0fb
Gjest 007_008_007 Skrevet 10. mars 2017 #15 Skrevet 10. mars 2017 På 9.3.2017 den 18.39, Hermine Grang skrev: En av mine peneste venninner gjør det samme. Ikke bare er det snakk om menn som ikke lever på utseende , men de er gjerne sjenerte og uten damerfaring også. Det er virkelig ikke menn som kompenserer for utseende ved å spille på selvtilliten. Når det er sagt så virker de som snille og oppegående menn så sikkert ikke dårlige kjærester. Men ja, tenker jo de mennene er utrolig heldige. Her sliter de med å få dame også blir de sjekket opp av en utrolig pen, oppegående og snill dame. Det må jo være som å vinne i lotto. Hvorfor tror du at alle menn bare vil ha "pene" kvinner?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #16 Skrevet 10. mars 2017 Den mannen jeg har tent mest på og ble stormforelsket i (nesten litt besatt) er en mann på 162 cm ca, nesten skallet. Han har både mage, og er hårete ellers på kroppen. Ikke spesielt kjekk heller, pluss 15 år eldre enn meg. Jeg kan få og har vært med kjekke menn, som de aller fleste vil betegne som kjekke/pene, men har aldri blitt tent på samme måte. Anonymkode: ad6d3...fe7 2
Hermine Grang Skrevet 10. mars 2017 #17 Skrevet 10. mars 2017 14 minutter siden, 007_008_007 skrev: Hvorfor tror du at alle menn bare vil ha "pene" kvinner? Det tror jeg absolutt ikke.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #18 Skrevet 11. mars 2017 Tror jeg ikke noe på Anonymkode: 45291...729
jabx Skrevet 11. mars 2017 #19 Skrevet 11. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er likedan, tenner på sjenerte uerfarne menn, men de er gjerne intelligente. Menn med pent utseendet appelerer ikke til meg i det hele tatt på samme måte. Selv er jeg veldig populær hos guttene men jeg velger altså de keitete, sjenerte uten så mye erfaring. Vet ikke hvorfor heller. Anonymkode: 2430a...7d8 Og hvordan har det gått? Bra forhold?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #20 Skrevet 11. mars 2017 Jeg synes at litt lubne maskuline menn (ikke ekstremt overvektige) er så søte og koselige. De minner meg om herlige manne bamser som er deilige, myke og gode og klemme på. Kjenner at jeg blir helt varm om hjerte av å tenke på dem. Anonymkode: fc2ae...52e 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå