Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Noen der ute som vet om hvor jeg kan få tak i lim for løsvipper i Oslo, og prisen for det? 

Endret av AnSP01
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duo lim er visst det beste limet, har jeg hørt. De er mildere også. Du får kjøpt i hvitt og svart farge på limet. Skal kunne kjøpes hos parfymerier, vita, kicks f.eks. koster vel sånn ca.40-50 ,- hvis jeg ikke husker helt feil nå. 

Skrevet
1 minutt siden, wintergirl skrev:

Duo lim er visst det beste limet, har jeg hørt. De er mildere også. Du får kjøpt i hvitt og svart farge på limet. Skal kunne kjøpes hos parfymerier, vita, kicks f.eks. koster vel sånn ca.40-50 ,- hvis jeg ikke husker helt feil nå. 

Ja, akkurat de har jeg hørt er veldig bra. Trodde de var dyrere? Tar kanskje en tur innom senteret i dag. Greia er at jeg har ball imorra og det er sykt mye stress nå for alle elevene ahah, spesielt jentene. Så, jeg har bare dagen i dag på meg. I tillegg til skoleoppgaver!

Skrevet

Jo, sjekket nå på Google.  De koster vel nærmer 100,- Men da har du jo lim en stund uansett.  Jeg har kjøpt det selv, men har ikke brukt det enda da jeg ikke klarer å sette på vipper på det ene øyet:klo: Men duo har fått skryt ihvertfall. Kjøpte min på kicks.  Du får ha lykke til i dag og på ballet i morgen :) Skulle du ikke finne noe så kan du få min hvis vi møtes på halvveien ;) Nesten ikke brukt heller. Men tviler på at det blir noe problem da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...