Gjest Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 (endret) Hei! Noen der ute som vet om hvor jeg kan få tak i lim for løsvipper i Oslo, og prisen for det? Endret 8. mars 2017 av AnSP01
wintergirl Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Duo lim er visst det beste limet, har jeg hørt. De er mildere også. Du får kjøpt i hvitt og svart farge på limet. Skal kunne kjøpes hos parfymerier, vita, kicks f.eks. koster vel sånn ca.40-50 ,- hvis jeg ikke husker helt feil nå.
Gjest Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 1 minutt siden, wintergirl skrev: Duo lim er visst det beste limet, har jeg hørt. De er mildere også. Du får kjøpt i hvitt og svart farge på limet. Skal kunne kjøpes hos parfymerier, vita, kicks f.eks. koster vel sånn ca.40-50 ,- hvis jeg ikke husker helt feil nå. Ja, akkurat de har jeg hørt er veldig bra. Trodde de var dyrere? Tar kanskje en tur innom senteret i dag. Greia er at jeg har ball imorra og det er sykt mye stress nå for alle elevene ahah, spesielt jentene. Så, jeg har bare dagen i dag på meg. I tillegg til skoleoppgaver!
wintergirl Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Jo, sjekket nå på Google. De koster vel nærmer 100,- Men da har du jo lim en stund uansett. Jeg har kjøpt det selv, men har ikke brukt det enda da jeg ikke klarer å sette på vipper på det ene øyet Men duo har fått skryt ihvertfall. Kjøpte min på kicks. Du får ha lykke til i dag og på ballet i morgen Skulle du ikke finne noe så kan du få min hvis vi møtes på halvveien Nesten ikke brukt heller. Men tviler på at det blir noe problem da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå