AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Har diverse betennelser i føtter (plantar facitt, betennelse i akilles, hælspore og bursitt) men må trene. Har trent fult frem til nå, både styrke og kondisjon. Men jeg innser jo at dette ikke er noe for føttene mine. Jeg antar å løfte tungt i stående øvelser er helt uaktuelt. Det samme som å løpe og også sykle. Har vurdert svømming men svømmehaller er det ikke skistativ flust av her. Sjøen er uaktuell Trenger mest tips for kondistrening som ikke belaster føttene for mye. Holder en knapp på roing men tar gjerne imot tips. Antar jeg må holde meg til sittende øvelser så bein blir også vanskelig å trene. Fader så lei av vonde føtter nå... Anonymkode: 8908f...131
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Roing er også tungt for føttene. Jeg sliter med medfødte feil i forstilling i tilleg til et par andre ting så jeg har ekstreme smerter til tider. Eneste jeg kan gjøre er sykling. De dagene føttene er som verst tar jeg det rolig, de dagene de er OK kan jeg trene mer intensivt Anonymkode: 336d0...fd5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har diverse betennelser i føtter (plantar facitt, betennelse i akilles, hælspore og bursitt) men må trene. Har trent fult frem til nå, både styrke og kondisjon. Men jeg innser jo at dette ikke er noe for føttene mine. Jeg antar å løfte tungt i stående øvelser er helt uaktuelt. Det samme som å løpe og også sykle. Har vurdert svømming men svømmehaller er det ikke skistativ flust av her. Sjøen er uaktuell Trenger mest tips for kondistrening som ikke belaster føttene for mye. Holder en knapp på roing men tar gjerne imot tips. Antar jeg må holde meg til sittende øvelser så bein blir også vanskelig å trene. Fader så lei av vonde føtter nå... Anonymkode: 8908f...131 Skistativ flust? Anonymkode: adf1a...ad5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Hvor mye av føttene kan du bruke? Er sykling for mye for deg? Ellers foreslår jeg å google "workout with broken foot" og se hva som dukker opp. Anonymkode: 8ff44...9e3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skistativ flust? Anonymkode: adf1a...ad5 Har ikke her dessverre. Men tar vistnok en del på føtter det også. Skal Google "broken foot" Tåballene er et problem så sykling er vondt. Men jeg liker å sykle og prøver å dra pedalen mer opp enn jeg tråkker ned Jeg skal ta en prat med fysioterapeuten, men synes det er greit å høre hva andre erfarer selv også kan være fysioterapeut ikke har tenkt ut alle løsninger. Anonymkode: 8908f...131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå