Gå til innhold

Hva ville du hatt som tilbehør til denne forretten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen kreative hoder der ute som har et forslag til hva man kan servere sammen med dadler som er surret i bacon (og sprøstekt i ovnen) ? Evt hvor mange dadler til hver? Kan lett bli for søtt og mektig.. Salat? Feta? 

(Hovedrett er indrefilet m/ hasselbackpoteter og rødvinssaus..nokså kraftig kost) 

Tusen takk:)

Anonymkode: 0eab8...1a8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig så synes jeg den forretten er så god at det trengs ikke noe mer . Men om du vil pynte på litt så dander litt ruccula , med en feta dryss som du selv var inne på . Eventuelt noen pinjekjerner . 2 er nok , det blir pent og såååå godt . 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, LittDiva skrev:

Personlig så synes jeg den forretten er så god at det trengs ikke noe mer . Men om du vil pynte på litt så dander litt ruccula , med en feta dryss som du selv var inne på . Eventuelt noen pinjekjerner . 2 er nok , det blir pent og såååå godt . 

Nam! Takk for svar:) Da rister jeg litt pinjekjerner som jeg har over og legge det på litt ruccola. Tar kun feta-terning inni og drysser litt av oljen over tallerken v servering! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke bacondadler passer som forrett, til nød i en spanskinspirert salat. Synes heller ikke det passer til hovedretten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, onyx skrev:

Jeg synes ikke bacondadler passer som forrett, til nød i en spanskinspirert salat. Synes heller ikke det passer til hovedretten.

Jeg er lytter øre! Hva synes du passer til da? Hit me! 

Skrevet
22 minutter siden, LittDiva skrev:

Så god idè. Deilig og delikat :)

Skrevet

En liten siderett eller felestallerken med rucula, tomat, og mozzerella ville vært prikken over i-en. Evt noen skåler med oppkuttet grønt som sukkererter, redikk, selleri, gulrot, osv.. :-) 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lytter øre! Hva synes du passer til da? Hit me! 

Jeg tyr ofte til purerte grønnsakssupper selv. Silkemyk, grønn ertesuppe med noen drypp trøffelolje og parmesancrisp er en favoritt. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen kreative hoder der ute som har et forslag til hva man kan servere sammen med dadler som er surret i bacon (og sprøstekt i ovnen) ? Evt hvor mange dadler til hver? Kan lett bli for søtt og mektig.. Salat? Feta? 

(Hovedrett er indrefilet m/ hasselbackpoteter og rødvinssaus..nokså kraftig kost) 

Tusen takk:)

Råkost da?

AnonymBruker
Skrevet

Du bør ha noe friskere til forrett ja. For eksempel ristede kamskjell eller laksetartar /sashimi, en suppe, en salat med chevre eller liknende.

Anonymkode: bffc4...dfb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...