AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Noen kreative hoder der ute som har et forslag til hva man kan servere sammen med dadler som er surret i bacon (og sprøstekt i ovnen) ? Evt hvor mange dadler til hver? Kan lett bli for søtt og mektig.. Salat? Feta? (Hovedrett er indrefilet m/ hasselbackpoteter og rødvinssaus..nokså kraftig kost) Tusen takk Anonymkode: 0eab8...1a8 1
LittDiva Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Personlig så synes jeg den forretten er så god at det trengs ikke noe mer . Men om du vil pynte på litt så dander litt ruccula , med en feta dryss som du selv var inne på . Eventuelt noen pinjekjerner . 2 er nok , det blir pent og såååå godt . 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 7 minutter siden, LittDiva skrev: Personlig så synes jeg den forretten er så god at det trengs ikke noe mer . Men om du vil pynte på litt så dander litt ruccula , med en feta dryss som du selv var inne på . Eventuelt noen pinjekjerner . 2 er nok , det blir pent og såååå godt . Nam! Takk for svar:) Da rister jeg litt pinjekjerner som jeg har over og legge det på litt ruccola. Tar kun feta-terning inni og drysser litt av oljen over tallerken v servering! Anonymkode: 0eab8...1a8 1
onyx Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Jeg synes ikke bacondadler passer som forrett, til nød i en spanskinspirert salat. Synes heller ikke det passer til hovedretten. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 7 minutter siden, onyx skrev: Jeg synes ikke bacondadler passer som forrett, til nød i en spanskinspirert salat. Synes heller ikke det passer til hovedretten. Jeg er lytter øre! Hva synes du passer til da? Hit me! Anonymkode: 0eab8...1a8
exictence Skrevet 8. mars 2017 #6 Skrevet 8. mars 2017 22 minutter siden, LittDiva skrev: Personlig så synes jeg den forretten er så god at det trengs ikke noe mer . Men om du vil pynte på litt så dander litt ruccula , med en feta dryss som du selv var inne på . Eventuelt noen pinjekjerner . 2 er nok , det blir pent og såååå godt . Så god idè. Deilig og delikat
Lill3My Skrevet 8. mars 2017 #7 Skrevet 8. mars 2017 En liten siderett eller felestallerken med rucula, tomat, og mozzerella ville vært prikken over i-en. Evt noen skåler med oppkuttet grønt som sukkererter, redikk, selleri, gulrot, osv.. :-)
onyx Skrevet 8. mars 2017 #8 Skrevet 8. mars 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lytter øre! Hva synes du passer til da? Hit me! Anonymkode: 0eab8...1a8 Jeg tyr ofte til purerte grønnsakssupper selv. Silkemyk, grønn ertesuppe med noen drypp trøffelolje og parmesancrisp er en favoritt. 1
Gjest O.G. Skrevet 8. mars 2017 #9 Skrevet 8. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen kreative hoder der ute som har et forslag til hva man kan servere sammen med dadler som er surret i bacon (og sprøstekt i ovnen) ? Evt hvor mange dadler til hver? Kan lett bli for søtt og mektig.. Salat? Feta? (Hovedrett er indrefilet m/ hasselbackpoteter og rødvinssaus..nokså kraftig kost) Tusen takk Anonymkode: 0eab8...1a8 Råkost da?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #10 Skrevet 8. mars 2017 Du bør ha noe friskere til forrett ja. For eksempel ristede kamskjell eller laksetartar /sashimi, en suppe, en salat med chevre eller liknende. Anonymkode: bffc4...dfb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå