Gjest Tuuva1 Skrevet 29. juli 2002 #1 Skrevet 29. juli 2002 Hei! Jippi !!! jeg kom inn på sykepleierskoen, så til høsten blir jeg student. Jeg har gådd runt å ventet på svar fra skolen i over 3mnd!!!!!! Jeg lurer på om det er noen dere ute som har noen gode råd eller noe som er/har vært sykepleierstudent som har noen erfaringer å fortelle om? Veldig takknemelig for svar. Hilsen Studenten
Linsi Skrevet 30. juli 2002 #2 Skrevet 30. juli 2002 Jeg skal også bli sykepleierstudent, og gleder med til skolen begynner om to uker!! Har vært ganske så usikker og vinglet masse fram og tilbake i utdannelsen min, men er nå sikker. Jeg har hørt masse om yrket, lest endel, og snakket med endel og alle er glad i jobben sin (joda, det finnes sikkert mange sykepleiere som ikke er glad i jobben sin også!) Her er det ikke så erfaringer å skryte av nei, men svigermor er sykepleier. Håper på masse hjelp der Tror det er viktig å interessere seg for studiet og følge med i forelesningene. Tror ikke det er et yrke man kan lese seg til på egenhånd. Det er nok også ganske så viktig å følge med fra første stund, hvis ikke kan det bli vanskelig. Kanskje vi kan dele noen erfaringer etterhvert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå