Gå til innhold

Kjøkkenvask

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fra før av kjøkkenvask med bare en stor kum. Aldri hatt noe annet. Nå skal vi bytte kjøkken og ser mange har to kummer. Hva har dere? Sikkert fint spørsmål men hva bruker man den andre kummen til? 

Vi har fra før av en helt svart vask, vurderer helt hvit nå. Noen vet om den ser veldig møkkete ut f.eks?

Ser også mange har vask med aluminiumsplate (?) ved siden av. Dette har vi heller ikke. Er det kun til å sette fra seg våte ting man vasker? 

Pleier sjelden å vaske noe for hånd. Kjeler og stekepanner i så fall og da pleier jeg tørke det med en gang og sette det på plass i skapet. 

Anonymkode: 05b4d...8b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I våre "oppvaskmaskintider" er vel den aller største fordelen med to kummer at du fremdeles har mulighet til å helle vann av potetene (e.l.) selv om noe ligger i vann til tining i den andre kummen. Bare som et eksempel. 

Jeg vet forresten ikke hvordan det er med deg, men mitt største krav neste gang jeg skal kjøpe oppvaskkum er at den skal  ha plass til en stekeplate/langpanne fra ovnen, så jeg slipper å balansere 1 cm vann oppi en langpanne over kummen når jeg prøver å vaske den. :) 

Anonymkode: af889...5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...