AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Hvilken stilling er best for deg mann/kvinne, for å komme? Og dere som kommer kun med skilling, hva er grunnen? Bare nysgjerrig Anonymkode: 2ebf3...93d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilken stilling er best for deg mann/kvinne, for å komme? Og dere som kommer kun med skilling, hva er grunnen? Bare nysgjerrig Anonymkode: 2ebf3...93d Kommer kun med slikking* Anonymkode: 2ebf3...93d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Mann. Liggende bundet med beina over skuldrene, og med strapon i rumpa. Da kommer orgasmen vannvittig vilt😊 Anonymkode: 0414f...05b 2
FluffyJuggernaut Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Jeg kommer i alle stillinger, men ofte stimulerer kjæresten eller jeg selv klitten samtidig. Når det kommer til vaginal uten å stimulere klitoris, så kommer jeg lettere om jeg har hatt en eller flere orgasmer før samleie, og stillingener jeg kommer lettest i er en variant av misjonærer stillingen eller bakfra. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 Kvinne kommer i grunn kun når jeg rir, hvertfall hvis jeg skal ha den kraftige orgasmen jeg vil ha. Anonymkode: 6dd6a...1e5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #6 Skrevet 8. mars 2017 Jeg er mann. Beste måten å få orgasme på: stående, med henne på kne foran meg, med tunga ute. Anonymkode: c11db...66e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #7 Skrevet 8. mars 2017 Som kvinne er det samme hvilken stilling bare penisen er stor nok :D Anonymkode: 45482...869
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #8 Skrevet 8. mars 2017 Misjonær, øyekontakt og stimulering av klitoris. Kan komme maaaange ganger 😜 Og orgasmene blir bare sterkere og sterkere hver gang jeg kommer! Elsker det!! Kvinne 40 år Anonymkode: 7fd39...7d3 1
Gjest Axl Rose Skrevet 8. mars 2017 #9 Skrevet 8. mars 2017 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann. Liggende bundet med beina over skuldrene, og med strapon i rumpa. Da kommer orgasmen vannvittig vilt😊 Anonymkode: 0414f...05b Enig, men beina over skuldrene hennes. Ikke mine skuldre!!! Å hun suger/runker i tillegg. Ellers blir det misjonær stilling og dama på topp (cowgirl). Deiligst når hun legger seg over meg. Endret 8. mars 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #10 Skrevet 8. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Misjonær, øyekontakt og stimulering av klitoris. Kan komme maaaange ganger 😜 Og orgasmene blir bare sterkere og sterkere hver gang jeg kommer! Elsker det!! Kvinne 40 år Anonymkode: 7fd39...7d3 Deilig, har det også slik selv om jeg er gutt. Orgasmene kommer mange ganger å blir sterkere og sterkere for hver gang det går for meg. Men er 19, har kanskje med det å gjøre? Anonymkode: 0414f...05b
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #11 Skrevet 10. mars 2017 Å komme av slikking er fordi det stimulerer klitoris og klitoris er som penis hodet med alle nervene i. Inni vagina føder vi så der er det ikke like sensitivt. Jeg kommer vaginalt i skje stilling MED klitoris stimuli ganske lett men da må han legge en hånd rundt hoftene mine og stimulere klitoris samtidig som han penetrerer. Kommer forsåvidt i alle stillinger så lenge klitten blir stimulert underveis og på slutten uten avbrudd En annen stilling jeg kan få vaginal orgasme av er å ri, men da sitte helt nede og jukke gynge frem og tilbake (treffer da g punktet) og ikke bounce opp og ned. Anonymkode: d4549...d30 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå