silkestrå Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Vi har så lyst å kjøpe en skjenk fra Montana til å ha i spisestuen, men vi blir ikke enige med oss selv hvilken hvitfarge vi skal velge. Det er jo så mange ulike farger å velge mellom, og jeg klarer ikke å se godt nok for meg hva som passer best til vanlige hvite (eggehvite?) vegger: https://www.montana.dk/montana/montana-i-farver/ Dere andre som har Montana-hyller - hvilken farge har dere valgt?
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Hvis jeg først skulle kjøpt Montana ville jeg kjøpt alt annet enn hvitt... Kan fort kræsje, slik at enten møbelet eller veggen ser møkkete ut. Personlig ville jeg valgt en litt mer knæsj farge, men de har jo mange fine grå/beigetoner også om man liker det nøytralt. Hva med sort? Anonymkode: 5ffbe...e77 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Fargen 01 Hvit fra Montana er tilsvarende Jotuns Tidløs Anonymkode: 23cf7...450
Gjest Asti Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 7 timer siden, silkestrå skrev: Vi har så lyst å kjøpe en skjenk fra Montana til å ha i spisestuen, men vi blir ikke enige med oss selv hvilken hvitfarge vi skal velge. Det er jo så mange ulike farger å velge mellom, og jeg klarer ikke å se godt nok for meg hva som passer best til vanlige hvite (eggehvite?) vegger: https://www.montana.dk/montana/montana-i-farver/ Dere andre som har Montana-hyller - hvilken farge har dere valgt? Vi har Egghvit på veggene, og har "standard hvit" - White 01 (det tilsvarte veggfargen). Den gangen leverte de noen "standardfarger", og valgte man utenom de kom det pristillegg. Vet ikke om det er slik nå. Forhandler låner ut fargeprøver, hvis dere er i tvil.
Grønt blad Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 Jeg ville valgt en farge (ikke beige eller grått), gjerne en farge dere har et annet sted i rommet eller en farge dere liker godt. Jeg liker godt farger som grønn, gul, blå, oransj og petrol. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå