Gå til innhold

Kjøpe ny tv...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann, tenkte jeg skulle kjøpe ny tv men da jeg kom til butikken så var det tydelig at det er noen år siden sist. :P

Så da lurte jeg på om noen her hadde noen gode forslag til hvilken modell og merke som er bra? 

Har lyst på en på ca 55 tommer, større har jeg nok ikke plass til...

Alle forslag mottas med en stor takk. 😊

Anonymkode: 45953...a21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg tenker å bruke rundt ca 10000, regner med at jeg kan få noe greit til den prisen... 🙄

AnonymBruker
Skrevet

Dytt...

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg tenker å bruke rundt ca 10000, regner med at jeg kan få noe greit til den prisen... 🙄

https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/49PUS6501/philips-49-4k-uhd-smart-tv-49pus6501

Jeg har denne her (fins også i 55"), og er utrolig fornøyd med den. Kjøpte nettopp ny TV (romjul), tenkte det samme ang prisen. Enkel og grei, fikk den kalibrert på Lefdal (og det er lov til å presse litt på prisen vettu).

Siden både nettsiden og de jeg snakket med i tre forskjellige butikker anbefalte den så tenkte jeg "Gidder ikke lære meg for så å gå gjennom alle specs sjæl ass" og heiv meg på. Tenkte det ambilight greien var unødvendig dritt, men det føles faktisk mer behagelig å se på TVen. Nesten rart å se uten nå. Kommer sikkert noen som kan mye mer om TV, men jeg liker'n ihvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tips.:smilyblomst:

Skrevet

Hva skal du bruke tvn til?
Hvis du feks skal spille med playstation eller xbox så er det mange modeller som egner seg dårlig pga høy input lag.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, LetsPlay skrev:

Hva skal du bruke tvn til?
Hvis du feks skal spille med playstation eller xbox så er det mange modeller som egner seg dårlig pga høy input lag.

Vet ikke helt hva høy input lag betyr, men planen var at vi skulle prøve oss på litt playstation spilling og. :) Litt av grunnen for at jeg tenkte vi måtte ha en ny tv... :P Har du noen forslag til en tv som er bra både til film og spilling? :plystre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...