Gå til innhold

Gått opp i vekt de siste ukene?

Gjest *Sexy*Cat*

Har du lagt på deg i disse juleukene?  

1. 1. Har du lagt på deg i disse juleukene?

• Ja æsj!
      13
    • Nei?
      36

Anbefalte innlegg

Gjest *Sexy*Cat*

Har dere?

For det har jeg :evil:

3 kilo har jeg lagt på meg.

Æsj denne jula...

ser flere og flere er litt bollete nå.

noen her som også har lagt på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det tyter ut av buksene mine!

Men det ligger masse førjulskos inni magen min, jeg trøster meg med det jeg! Og innbiller meg at det er normalt med litt ekstra spekk vinterstid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, her råder anoreksien like mye i julen som ellers i året :( Pleier faktisk heller å gå ned litt i juletida. Det tror jeg kommer av all fokusen på maten hele tiden, som gjør at jeg vegrer meg enda mer for å spise. Også er det så mye "annerledes" mat enn det jeg vanligvis putter i meg, noe som gjør meg fryktelig usikker i matsituasjonen. Men, men, sykdom eller ei: jeg elsker julehøytiden!! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Har ikke vekt, men tror ikke det. Buksa sitter som før, og foreløpig har det gått mest i salater og suppe, ikke så mye julemat enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, har ikke begynt å spise julemat enda, selv om jeg bakte noen sjakk-kjeks i helga som vel kanskje tynger litt på vekta, men har ikke sett noe til det enda.

trener minst like mye nå som ellers i året og spiser stort sett akkurat det samme enda, det blir dog litt mer snop, men det ressulterer bare i at jeg må være litt mer aktiv.

jeg skal ned i vekt jeg, jul eller ikke jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok lagt på meg litt ja. Ikke så mye tror jeg - men flere julebord har unektelig satt sine spor.

Må nok ha full skjerpings frem mot jul nå ja. Badeferien i januar nærmer seg med stormskritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vekt og dermed ikke veid meg på noen uker hvertfall. Likevel stemte jeg nei fordi jeg merker det hvertfall ikke på klærne. Mulig jeg har heller gått ned litt for puppene mine ser ut til å forsvinne :(

Dessuten kom sjefen med en liten bærepose (!) med Minde sjokolader til meg i går. Han sa at jeg måtte ta de med meg hjem og kose meg, for han var redd for at jeg skulle knekke over på midten :o :( Selvsagt glad for sjokoladen :sjarmor: , men lei av det fokuset på vekt!

Jeg har ufortjent blitt mindre de siste årene.. Jeg spiser og koser jeg meg som ALDRI før! Det er viktigere enn hva vekta stopper på. Kosen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vekt, og det er jeg glad for.

Klærne sitter som før, så har nok ikke gått noe opp i vekt.

Dessuten har ikke jula begynte enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...