Lalique Skrevet 13. desember 2004 #1 Skrevet 13. desember 2004 Yups, her er jeg igjen! :oops: Og denne gangen kommer jeg med budskap om juleamnesti til alle slankere Noen som vil ha slankepause f.o.m i dag og er interessert i å være med og holde denne tråden gående i jula? Tanken er at man skal kose seg i jula uten å overspise så innmari masse, rett og slett kose oss og nyte godsakene uten å føle dårlig samvittighet. Bruk gjerne denne tråden til å fortelle om noe god julemat du har spist, eller marsipanen du akkurat har vært i butikken og kjøpt. Alle julematopplevelser du måtte ha. Det beste av alt er at i januar kan vi kanskje se gjennom denne tråden og finne ut at vi har kost oss masse uten å gå (så mye) opp i vekt. Denne uken har jeg spist kakemenn, to stykker, men bare én om dagen. Det er en seier for meg hvertfall Håper noen vil være med her og spre litt motivasjon. Ikke for å slanke oss, men til å ha juleamnesti
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 13. desember 2004 #2 Skrevet 13. desember 2004 i dag har jeg ikke spist noe særlig fett. men har sukker i teen. jeg må dessverre
NorthFace Skrevet 14. desember 2004 #3 Skrevet 14. desember 2004 I dag har jeg spist smågodt for å holde motivasjonen oppe i eksamenslesinga... (Hm, hvordan havnet jeg inne på KG nå som jeg var midt inne i en oppgaveløsning?! )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå