Gå til innhold

Juleamnesti? (slankepause)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Yups, her er jeg igjen! :oops:

Og denne gangen kommer jeg med budskap om juleamnesti til alle slankere :nissevink:

Noen som vil ha slankepause f.o.m i dag og er interessert i å være med og holde denne tråden gående i jula? Tanken er at man skal kose seg i jula uten å overspise så innmari masse, rett og slett kose oss og nyte godsakene uten å føle dårlig samvittighet.

Bruk gjerne denne tråden til å fortelle om noe god julemat du har spist, eller marsipanen du akkurat har vært i butikken og kjøpt. Alle julematopplevelser du måtte ha.

Det beste av alt er at i januar kan vi kanskje se gjennom denne tråden og finne ut at vi har kost oss masse uten å gå (så mye) opp i vekt.

Denne uken har jeg spist kakemenn, to stykker, men bare én om dagen. Det er en seier for meg hvertfall :nisse:

Håper noen vil være med her og spre litt motivasjon. Ikke for å slanke oss, men til å ha juleamnesti :gullengel:

Videoannonse
Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

i dag har jeg ikke spist noe særlig fett.

men har sukker i teen. jeg må dessverre

Skrevet

I dag har jeg spist smågodt for å holde motivasjonen oppe i eksamenslesinga... (Hm, hvordan havnet jeg inne på KG nå som jeg var midt inne i en oppgaveløsning?! ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...