Gå til innhold

Hva synes du om dette bildet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du om bildet og begrunn det gjerne.

Jeg personlig synes det er noe av tidenes verste. Fordi det får ut det verste av hver enkelte av de som er i bildet. Spesielt poseringen av hver enkelte av de. De ser anstreng ut.

<p/> <p>KVINNENE SOM BESTEMMER: NHO-sjef Kristin Skogen Lund (fra venstre), høyesterettsjustitiarius Toril Marie Øye, industrileder Elisabeth Grieg, leder for Kulturrådet Kristin Danielsen, finansminister Siv Jensen, LO-leder Gerd Kristiansen, statsminister Erna Solberg, Spekter-leder Anne-Kari Bratten, styreleder Gunn Wærsted, PST-sjef Benedicte Bjørnland og Telenor-sjef Berit Svendsen. Foto: JØRGEN BRAASTAD / LINE MØLLER</p>

Anonymkode: 30107...785

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke særlig vellykket nei. 

Anonymkode: c2f5e...452

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes du om bildet og begrunn det gjerne.

Jeg personlig synes det er noe av tidenes verste. Fordi det får ut det verste av hver enkelte av de som er i bildet. Spesielt poseringen av hver enkelte av de. De ser anstreng ut.

<p></p> <p>KVINNENE SOM BESTEMMER: NHO-sjef Kristin Skogen Lund (fra venstre), høyesterettsjustitiarius Toril Marie Øye, industrileder Elisabeth Grieg, leder for Kulturrådet Kristin Danielsen, finansminister Siv Jensen, LO-leder Gerd Kristiansen, statsminister Erna Solberg, Spekter-leder Anne-Kari Bratten, styreleder Gunn Wærsted, PST-sjef Benedicte Bjørnland og Telenor-sjef Berit Svendsen. Foto: JØRGEN BRAASTAD / LINE MØLLER</p>

Jeg føler de ser splittet ut, om du skjønner.. De vender hverandre ryggen liksom.. Viser ikke samhold, glede etc. Lite heldig bilde 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig uheldig at flere står med ryggen til flere andre i bildet.

I det hele tatt er det en merkelig og uheldig oppstilling av de som fotograferes.

Hva er bakgrunnen for og hensikten med fotografiet?

Anonymkode: ca4ae...ce6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Minlillesky skrev:

Jeg føler de ser splittet ut, om du skjønner.. De vender hverandre ryggen liksom.. Viser ikke samhold, glede etc. Lite heldig bilde 

Ja, det kjennes ikke ut som et gruppebilde.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Minlillesky skrev:

Jeg kom til å tenke på at det muligens er hensikten med bildet at de skal se splittet ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du trådstarter linke til den siden der du hentet bildet fra, slik at vi kan lese?

• Liker 1
Skrevet

Dette er mektige kvinner. Kroppspositurene understreker dette.

• Liker 5
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Ser ut som en reklame for Hotel Cæsar, kjendis versjonen. 

Skrevet
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Ser ut som en reklame for Hotel Cæsar, kjendis versjonen. 

Haha tenkte akkurat det samme. Veldig såpeopera posering

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For noen merkelige og lite flatterende antrekk på de damene. Med unntak av Kristin. Hun er classy dame.

Anonymkode: 4e63c...28f

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Selv om man har stor stue, er det lov til å stå litt tettere. Trenger ikke briefe liksom.

Skrevet

Erna og Siv i senter, de andre plassert litt ut på flankene. Jeg tolker det som at de er plassert etter graden av makt.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Selv om man har stor stue, er det lov til å stå litt tettere. Trenger ikke briefe liksom.

:laugh:

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Den spontane reaksjonen var faktisk latter, for det minner meg om et bilde av greys anatomy hvor de står litt spredd rundt i et operasjonsrom. Eller som nevnt, hotell cæsar. Et vanlig gruppebilde hadde vært bedre etter min mening.

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet (endret)

Et ganske kjedelig bilde.

Endret av Balian de Ibelin
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Kontormus skrev:

Erna og Siv i senter, de andre plassert litt ut på flankene. Jeg tolker det som at de er plassert etter graden av makt.

Da hadde ikke Kristin Skogen Lund stått helt på kanten.

Anonymkode: fe911...48f

Skrevet (endret)

Fotografen burde få sparken. Dårlig poseringer og passet bare ikke liksom. 

Endret av Linnpinn9
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...