Gå til innhold

Ragnar Danneskjöld og andre menn. Hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en fin mann et par ganger, og han fortalte allerede første gang at han har behov for å gå sakte frem og rydde tankene sine etter forrige brudd (vet ikke hvor lenge det er siden). Jeg ga uttrykk for forståelse for det og har trukket meg litt tilbake. Men er nå redd for å være for tilbakeholden, så han ikke kommer ut av skallet sitt, i stedet for å kanskje vise den forsiktige interessen og det initiativet som skal til for at han skal bli trygg på meg.

Vi har ikke hatt kontakt siden helgen og jeg lurer på om jeg skal følge opp. Er det for "på" å spørre om han vil komme på middag i helgen? Er det bedre med noe mer "upersonlig" som en kaffe ute et sted? Jeg vil som sagt ikke skremme han bort, men samtidig vise at jeg er her.

Kan noen av dere snille sjeler her inne gi en uerfaren dater med hjertet på utsiden sv kroppen, noen gode råd? ☺

Anonymkode: e6cf0...26c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kaffekopp ute :) 

Anonymkode: 3835e...5e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal du følge siste casanova råd her, så må du la deg selv ble "tatt".

Anonymkode: f347c...13b

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Det er vanskelig for meg å sette meg inn i situasjonen da jeg ikke er en slik mann som han du beskriver, men jeg personlig ville satt pris på middag hjemme hos deg. Avhengig av hvor du bor, så liker jeg som regel å treffes en plass hvor vi kan gå litt, kanskje ta noe å drikke og så gå hjem til en av oss om det er stemning for det.

Så det er også et alternativ. Spør om han vil bli med å gå en tur. Om kjemien er god, så foreslå at dere drar hjem til deg og lager middag. Enten sammen eller du alene mens han slapper av med noe annet.

Generelt er det over min oppskrift. Jeg liker også å gjøre ting jeg liker og invitere med på det.

Jeg synes uansett det burde være på sin plass å spørre nå. Blir han skremt av dette, så kan han ikke tåle mye.
:) 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, dere. Nå tok jeg initiativ, men det endte med at han avsluttet det og viste til at han ikke er klar. Jeg har aldri vært i en situasjon der jeg sliter med forrige brudd og ikke er klar til å gå videre hvis jeg møter en potensiell partner. Er det  en oppriktig forklaring eller bare en dårlig unnskyldning fordi man ikke er interessert nok?😟

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Det kan være begge deler. Om man nettopp er ferdig med et forhold og særlig hvis det har vært langvarig, er det ikke uvanlig å ønske litt tid for seg selv.

Har selv aldri vært i den situasjonen selv, men jeg har mange ganger og stort sett alltid vært i den situasjonen at jeg ikke ønsker å forplikte meg. Det er nok en del jenter som har blitt såret av det, men det har som regel mer med meg og mine ønsker å gjøre enn at det er noe galt med jentene.

Tenker det er lurt av deg å bare gå videre og ikke gruble så mye over dette her. Å treffe noen er et nummerspill, så fortsett å banke på dører og prøv å ikke ta avvisning personlig. Kudos for at du tok initiativ og lykke til!
:) 

AnonymBruker
Skrevet
På 3/8/2017 den 13.23, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en fin mann et par ganger, og han fortalte allerede første gang at han har behov for å gå sakte frem og rydde tankene sine etter forrige brudd (vet ikke hvor lenge det er siden). Jeg ga uttrykk for forståelse for det og har trukket meg litt tilbake. Men er nå redd for å være for tilbakeholden, så han ikke kommer ut av skallet sitt, i stedet for å kanskje vise den forsiktige interessen og det initiativet som skal til for at han skal bli trygg på meg.

Vi har ikke hatt kontakt siden helgen og jeg lurer på om jeg skal følge opp. Er det for "på" å spørre om han vil komme på middag i helgen? Er det bedre med noe mer "upersonlig" som en kaffe ute et sted? Jeg vil som sagt ikke skremme han bort, men samtidig vise at jeg er her.

Kan noen av dere snille sjeler her inne gi en uerfaren dater med hjertet på utsiden sv kroppen, noen gode råd? ☺

Han fortalte hva han trengte, og du pushet på. Noen mennesker (ikke kjønnsbetinget altså) velger å si nei, om de må ta et valg/blir presset til å ta et valg. Du ble for mye. 

Forstår ikke hvorfor du mener menn skal rådgi deg her, det gikk jo ikke særlig bra heller. 

Anonymkode: b1521...827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...