Gå til innhold

Onde mennesker og narsissisme

WubWub

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hæ hæ!! Jeg synes du er kul wubwub. Men jeg lurer på fokuset ditt. jeg er bare nyskjerrig. <3

du vet at det er bra med dominanse, men bare når man utover dominanse i den form av at man vil beskytte. Om man ikek vil beskytte og er dominant så blir det jo litt mer sånn, ja negativt. Man kan være dominant og være VELDIG omsorgsfull.

Anonymkode: 2bd16...040

hjernen min opererer ganske enkelt ;

Svart og hvitt. Enden så er vi bestevenner eller så er vi fiender. Det finnes ingen mellomting. 

Jeg liker også dominans og underkastelse - da jeg alltid har vært dominant tidligere så ønsker jeg prøve ut underkastelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

men en eller annen gang må du begynne på nytt med de midlene psykologen har å gi deg. Du må bryte ut av grensene dine før eller senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hæ hæ!! Jeg synes du er kul wubwub. Men jeg lurer på fokuset ditt. jeg er bare nyskjerrig. <3

du vet at det er bra med dominanse, men bare når man utover dominanse i den form av at man vil beskytte. Om man ikek vil beskytte og er dominant så blir det jo litt mer sånn, ja negativt. Man kan være dominant og være VELDIG omsorgsfull.

Er du bittelitt influert av shades sier du?

Anonymkode: c9183...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

finn ut hva det er som gjør at du sliter med forholdene dine og bryt ut av problematikken. få psykologen din med på å finne ut hva som lager disse rammene dine som begrenser deg sånn. Kansje du kan også bli mindre rigid i måten du forholder deg til folk. 

Jeg kom til å tenke på det med at om man tviholder på et menneske så vil menneske bryte fri. Vi har behov for å føle oss fri. Så om dine rammer gjør at folk føler seg fanget, så må du bryte rammene slik at forholdet ditt til andre mennesker blir mer avslappet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du bittelitt influert av shades sier du?

Anonymkode: c9183...bd2

uff nei nei nei. jeg har ikke sett filmen eller lest bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon Are

Trådstarter-først av alt,folk er ikke onde når de ber deg på middag for så å trekke seg.  De ønsker som regel å Være snill med deg og få det til,men i en hektisk hverdag er det mye som kan skje ,og en klarer rett og slett ikke  .  Sånn har det Vært med meg også,det er en på jobb som er fryktelig ivrig på å treffes. Jeg har sagt at han kan komme til meg (han er tydeligvis ensom) men så går det ofte i ett og jeg har fått til en tur med hundene samme  med han. Det som da blir slitsomt for meg er stadig mer spørsmål om å møtes og ikke antenner nok til å skjønne at dersom en ikke tar kontakt,har vedkommende ikke ork tid eller nok med andre ting til å møtes akkurat da. En trenger ikke ta dette så personlig. Selv måtte jeg til slutt skrive at jeg hadde nok med meg selv nå og tar kontakt hvis jeg blir klar  for mer kontakt.  Nei, jeg er ikke ond,bare introvert  og koser meg alene og i samvær med andre  i begrensede mengder. Jeg håper du Trådstarter  skjønner dette og har antenner nok til å godta og ikke ta mye kontakt. Med hilsen fra Jon are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor skal du bli lagt inn på dps?

Anonymkode: 22d11...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

En narsissist er ekspert på manipulasjon, så jeg kan ikke vurdere hvorvidt du er narsissist basert på informasjonen du har gitt.

Mennesker med ulike problemer burde man bare ignorere. De får fikse sykdommen sin selv eller skaffe profesjonell hjelp. Gi litt mer faen i familien et par måneder, så trygler de om å møte deg. Man kan ikke alltid være på tilbudssiden, da det fører til konstant utnyttelse. Din beste venn er deg selv, så prioriter deg selv fremfor andre. Det er mitt tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan løste dette seg?

Anonymkode: d0da5...70d

løste seg bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JesusElskerAlle

Merkelig tråd, og mange stygge kommentarer som blir gitt til trådstarter. Jeg er sikker på at TS prøver det som ligger i hans/hennes hånd for å fungere så godt som mulig. Det er vanskelig å bedømme hvorvidt man har en diagnose eller ikke på et forum, men jeg forstår tanken din TS når du sier at du ikke føler du får noe tilbake. Det er viktig å ha evnen til å trøste andre som du beskriver du har, men det er også viktig at det går begge veier. Hvis det var familie eller nære venner som snakket til meg om vanskelige ting, hadde jeg skulle ønsket at jeg kunne vise dem den samme tilliten og få lov til å åpne meg for dem også. Det er som du sier en del av det å ha et gjensidig forhold. Å gi masse uten å få noe igjen, ja det tapper for krefter helt ærlig. For min del mest fordi jeg får oppriktig vondt av andre som sliter. Jeg ønsker av hele mitt hjerte at de skal ha det bra og føler meg maktesløs og ikke i stand til å gjøre noe. Jeg kan være ei god venninne, men kan ikke fysisk gå inn i en person og fjerne smerten deres. Mange ganger går det så inn på meg at jeg begynner å gråte. Jeg vet så godt hvordan det er å ha det vondt, og ønsker ikke at noen skal gå gjennom den smerten jeg har vært gjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, JesusElskerAlle skrev:

Merkelig tråd, og mange stygge kommentarer som blir gitt til trådstarter. Jeg er sikker på at TS prøver det som ligger i hans/hennes hånd for å fungere så godt som mulig. Det er vanskelig å bedømme hvorvidt man har en diagnose eller ikke på et forum, men jeg forstår tanken din TS når du sier at du ikke føler du får noe tilbake. Det er viktig å ha evnen til å trøste andre som du beskriver du har, men det er også viktig at det går begge veier. Hvis det var familie eller nære venner som snakket til meg om vanskelige ting, hadde jeg skulle ønsket at jeg kunne vise dem den samme tilliten og få lov til å åpne meg for dem også. Det er som du sier en del av det å ha et gjensidig forhold. Å gi masse uten å få noe igjen, ja det tapper for krefter helt ærlig. For min del mest fordi jeg får oppriktig vondt av andre som sliter. Jeg ønsker av hele mitt hjerte at de skal ha det bra og føler meg maktesløs og ikke i stand til å gjøre noe. Jeg kan være ei god venninne, men kan ikke fysisk gå inn i en person og fjerne smerten deres. Mange ganger går det så inn på meg at jeg begynner å gråte. Jeg vet så godt hvordan det er å ha det vondt, og ønsker ikke at noen skal gå gjennom den smerten jeg har vært gjennom. 

tusen takk, du er åpenbart et godt menneske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.3.2017 den 19.00, WubWub skrev:

hjernen min opererer ganske enkelt ;

Svart og hvitt. Enden så er vi bestevenner eller så er vi fiender. Det finnes ingen mellomting. 

Jeg liker også dominans og underkastelse - da jeg alltid har vært dominant tidligere så ønsker jeg prøve ut underkastelse. 

Er du fortsatt som det her, som i svart og hvitt, enten eller?

Anonymkode: 004d7...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

8 timer siden, WubWub skrev:

nei

Hvordan har det endret seg på så kort tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Har du en instagram konto med masse selfier av deg selv?

2. Har du egen blogg der du skriver om deg selv?

3. Legger du ut masse videoer av deg selv på youtube og snapchat?

Er svaret nei på disse 3 spørsmålene er du på god vei til å forlate det narsissistiske miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur helt sikkert at du har fått helt korrekt diagnose. Hele hi handler om din godhet og andres ondskap.

Anonymkode: ac8b9...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...