AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Heisann! Jeg er opp etter ørene forelska i mannen min på 13. året. Han er den snilleste mannen i hele verden så jeg liker virkelig å skjemme han bort med mye god mat og fete luksusmatpakker på jobb. :-D Han har en veldig fysisk tung jobb og jobber lange dager, så det er viktig at det er mat med både mye næring og mye energi. Hva slags mat lager dere til mennene deres? Matbudsjettet er forholdsvis romslig, så de fleste tips mottas med takk. :-D Anonymkode: 120db...933 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Mannen min lager maten sin selv han Men hva med kyllingwraps, baguette med salat, ost og skinke... Må ha minst 2 av disse siden de har lange arbeidsdager, og send med en kaffekanne og en stor flaske vann. Og litt frukt. Anonymkode: a3671...bc9 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Karbonadesmørbrød, omelett, kremet pastasalat middagsrester hvis dere pleier å ha igjen etter middag. Det har jeg ofte på lunchen. Ikke at jeg har en tung fysisk jobb da men har en stor apetitt Anonymkode: 2f5b5...ef6 1
Jerry Lee Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Ja, støtter karbonader nevnt over meg. Godt med løk, og tjukke skiver med meierismør. Hardkokte egg og en tube kaviar. Legg ved, igjen, tjukke skiver med meierismør. Rester av middag... steik, kjøttkaker, fisk og slikt med kokte, kalde poteter i skiver, salt. Brød og smør. Fiskekaker og et par bokser tomatbønner. Brød og smør. 1
LittDiva Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 Min jobber lange dager med fysisk arbeid . Jeg / vi lager store porsjoner med middag og tar med til lunsj , han sper på med skiver og pålegg . 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #6 Skrevet 11. mars 2017 Omelett for sure! Med litt grønt som sopp eller brokkoli, men mye skinke/salami og ost =) Metter godt og gir masse energy Anonymkode: 4ad33...1d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå