Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at Tinder kun er for de som er ute etter fuckfriends og one night stands, stemmer dette?

I så fall er jeg bekymret over enkelte bloggere som desperat legger ut alle sine smarte triks for hvordan de skal få napp hos drømmemannen her. Jeg trodde de fleste menn som har profil på Tinder er useriøse.

Anonymkode: 21b2f...d6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinder er i stor grad useriøse, ja, men det finnes unntak. Har ikke lest noe av disse bloggene selv, men regner med at de legger ut fordi Tinder er populært og sex selger. De vet at de får flere klikk på bloggen sin av slikt.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ingen som tror det kun er seriøse menn på Tinder. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eller de er sponset av Tinder - og Tinder får masse klikk fra deres profil når de skriver om dem. 
Kanskje bloggerne prøver å renvaske Tinder - slik at vi skal få inntrykk av at der er seriøse der og...

Dessverre mange seriøse - som blir lurt av alle de useriøse. Tror nok det spesielt er menn som er players på Tinder.

Når jeg tenker Tinder, så tenker jeg sånne som bare er ute etter en ting.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Det er vel ingen som tror det kun er seriøse menn på Tinder. 

Jeg traff faktisk ei jente som bare var ute etter no løst og ledig(altså ikke forhold), og hun sa at alle hun hadde chattet med på tinder var uinteressert i det fordi alle sa de var keen på forhold. Hun var pen også. Kan jo selvsagt hende at mennene bare sier det fordi det er det de tenker damer vil høre...noe som er en strategi..

AnonymBruker
Skrevet

Generelt ja. Jeg var positiv innstilt i begynnelsen, men ble fort satt på plass. Nå legger jeg ikke mye i det. Blir bare skuffet.

Anonymkode: a35cf...d6f

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Det er kun på KG jeg har hørt om Tinder som seriøst sjekkested. Ute i det virkelige liv har jeg ikke møtt en person som er på Tinder for å bli gift og få 1,8 barn og schäferhund.

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Stiigen skrev:

Jeg traff faktisk ei jente som bare var ute etter no løst og ledig(altså ikke forhold), og hun sa at alle hun hadde chattet med på tinder var uinteressert i det fordi alle sa de var keen på forhold. Hun var pen også. Kan jo selvsagt hende at mennene bare sier det fordi det er det de tenker damer vil høre...noe som er en strategi..

Ja, nå skal vi ikke tro at alle damer er ute etter forhold. Jeg vet om mange billige damer som kun er ute etter å ha seg (litt inspirert av Sex og Singelliv). 

Jeg tror faktisk det er lettere å finne seg en match ute på byen jeg... 

Mye mer spennende det da, enn å ha avtalt å møte noen og føle at en må se om det blir match liksom... heller enn at en ser en på byen og får god øyekontakt, så kommer en i prat og føler god kjemi....

trenger jo ikke bli med hjem første kvelden, men utveksle telefonnr og møtes igjen en annen dag - under mer edruelige omstendigheter :)

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Stiigen skrev:

Nekter ikke for at det finnes seriøse menn, men når såpass mange menn sveiper på alt på tinder så sier det seg selv at de ikke tar det veldig seriøst.

Jeg tror ikke kvinner på tinder sliter med å finne menn som er ute etter noe løst. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle de jeg faktisk har chattet med på Tinder virket seriøse, og de jeg har møtt har vært überseriøse. Men nå ser jeg på aldersgruppen 35+ da..

Anonymkode: c0e84...73b

AnonymBruker
Skrevet

Bare å gi det tid, så ser man det. Mennesker treffer man overalt.

Anonymkode: e6e3a...630

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Nekter ikke for at det finnes seriøse menn, men når såpass mange menn sveiper på alt på tinder så sier det seg selv at de ikke tar det veldig seriøst.

Jeg tror ikke kvinner på tinder sliter med å finne menn som er ute etter noe løst. 

Vi gjør jo det. Enten vil menn enten at du skal love dem sex før dere i det hele tatt møtes, eller så sitter de klar med rekkehus, hund og stasjonsvogn og venter på sin fremtidige rugemaskin kone. Menn som er villig til å ta en kaffe og vurdere et uforpliktende puleforhold er det langt i mellom. 

Anonymkode: ab93f...a7f

AnonymBruker
Skrevet

Nei det stemmer ikke. Det er begge deler der. Seriøse og useriøse. Veldig vanlig at folk som ikke bruker det tror at det er utelukkende en sex-app da.

Anonymkode: 22857...c8c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi gjør jo det. Enten vil menn enten at du skal love dem sex før dere i det hele tatt møtes, eller så sitter de klar med rekkehus, hund og stasjonsvogn og venter på sin fremtidige rugemaskin kone. Menn som er villig til å ta en kaffe og vurdere et uforpliktende puleforhold er det langt i mellom. 

Anonymkode: ab93f...a7f

Hvilken bygd bor du i? Kryr av menn som kun er ute etter sex i Bergen og Stavanger i hvert fall! Bare å forsyne seg.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken bygd bor du i? Kryr av menn som kun er ute etter sex i Bergen og Stavanger i hvert fall! Bare å forsyne seg.

:fnise:

uff, hva skjer med kjerleiken for tiden? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

:fnise:

uff, hva skjer med kjerleiken for tiden? 

Den døde da kvinner fant ut de ikke trengte menn lenger

Anonymkode: cabc6...adb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Overrasket skrev:

Det er kun på KG jeg har hørt om Tinder som seriøst sjekkested. Ute i det virkelige liv har jeg ikke møtt en person som er på Tinder for å bli gift og få 1,8 barn og schäferhund.

Jeg hadde kjæreste i 1,5 år som jeg møtte på Tinder. 

Anonymkode: 2fb31...195

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste er "seriøse" (hater virkelig det ordet) i den forstand at de ønsker seg en kjæreste, men det er ikke dermed sagt at de er uinteressert i sex. Det der er ikke enten/eller.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...