AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Jeg gikk hjem en morgen fra et kostymeparty. Temaet hadde vært superhelter og skurker. Vi hadde hatt nach til klokken 6 om morgenen. Jeg var kledd ut som supermann og det hadde vært mange andre som hadde deltatt. Blant annet damer som kledde seg ut som wonderwoman og catwoman. Jeg var ikke helt edru da jeg begynte å gå hjem. Etter hvert som jeg begynte å gå ser jeg noe svart gå bortover gaten. Det var ganske mørkt. Det første jeg tenker er at det er noen som har kledd seg ut som spøkelseskladden og vært på kostymeparty som meg. Da jeg kommer bort til denne personen som er kledd ut som spøkelseskladden sier jeg: "jeg synes du har et flott kostyme. Spøkelseskladden er skikkelig organialt antrekk!". Men han mumler noe tilbake på et språk jeg ikke forstår. Etter hvert innser jeg at det ikke er spøkelseskladden, men en dame kledd i burka! Morsomt, men ganske flaut Anonymkode: 04ecd...45f 2
Honey Dew Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Burkaer er vel blå. Det var nok en niqab du så
Kontormus Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Burka finnes i flere farger. Dog usikker på om det finnes lokale skikker på hvilke farger som er riktig i sammenheng med formål. Ikke så vanlig å se burka i Norge, Niqab er det det noen som bruker, og kan nok ligne på klærne til Spøkelseskladden
Gjest lipgloss Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 For å si det slikt så syns jeg ikke det var morsomt i det hele tatt men rett og slett pinlig og flaut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå