AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Denne hijaben og gjennomsiktige sorte 2xu tights må jo være vårens beste antrekk på treningsenteret. Anonymkode: a6dcd...d05 2
Gjest Flaskepost Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Nei, det er ikke den nye trenden. Du vil se det uhyre sjelden, om aldri. Jeg ser ingen problem om en kvinnne vil gå med det bare for å gi litt faen og provosere litt. Det gjør vi vel alle.
Nana Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Jeg har sett det noen ganger + damer som trener med hijab, en slags tunika og vide, lange bukser. For et par år siden så man aldri arabiske damer på treningssentrene (jeg trener på div Sats og Elixia så føler jeg har bra oversikt). Syns det er flott at de tør og at de kommer seg på trening. Må være utrolig varmt og svett med hijab på trening, men mange av de har vel kulturelt sett ikke noe valg 8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 De må bare få kle seg sånn som de selv vil.. Hver sin smak:) Anonymkode: fce39...ffb 1
Persephone Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 På Wednesday, March 08, 2017 den 10.33, Nana skrev: Jeg har sett det noen ganger + damer som trener med hijab, en slags tunika og vide, lange bukser. For et par år siden så man aldri arabiske damer på treningssentrene (jeg trener på div Sats og Elixia så føler jeg har bra oversikt). Syns det er flott at de tør og at de kommer seg på trening. Må være utrolig varmt og svett med hijab på trening, men mange av de har vel kulturelt sett ikke noe valg Ikke at dette gjelder alle damer som trener med hijab, men de fleste jeg ser holder ikke noe spesielt høyt tempo eller tar noe særlig vekt. Det er mange av dem som knapt begynner å svette, så da er nok ikke hijaben noe problem uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå