Gå til innhold

Er dette den nye trenden på treningsenterene blant damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunstløper Zahra Lari fra De forente arabiske emirater er fornøyd med sportshijaben.

Denne hijaben og gjennomsiktige sorte 2xu tights må jo være vårens beste antrekk på treningsenteret.

Anonymkode: a6dcd...d05

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Flaskepost
Skrevet

Nei, det er ikke den nye trenden. Du vil se det uhyre sjelden, om aldri. Jeg ser ingen problem om en kvinnne vil gå med det bare for å gi litt faen og provosere litt. Det gjør vi vel alle. 

Skrevet

Jeg har sett det noen ganger + damer som trener med hijab, en slags tunika og vide, lange bukser. For et par år siden så man aldri arabiske damer på treningssentrene (jeg trener på div Sats og Elixia så føler jeg har bra oversikt). Syns det er flott at de tør og at de kommer seg på trening. Må være utrolig varmt og svett med hijab på trening, men mange av de har vel kulturelt sett ikke noe valg

• Liker 8
Skrevet

Ryddet for krenkende utsagn.

Edie, mod.

AnonymBruker
Skrevet

De må bare få kle seg sånn som de selv vil.. Hver sin smak:)

Anonymkode: fce39...ffb

• Liker 1
Skrevet
På Wednesday, March 08, 2017 den 10.33, Nana skrev:

Jeg har sett det noen ganger + damer som trener med hijab, en slags tunika og vide, lange bukser. For et par år siden så man aldri arabiske damer på treningssentrene (jeg trener på div Sats og Elixia så føler jeg har bra oversikt). Syns det er flott at de tør og at de kommer seg på trening. Må være utrolig varmt og svett med hijab på trening, men mange av de har vel kulturelt sett ikke noe valg

Ikke at dette gjelder alle damer som trener med hijab, men de fleste jeg ser holder ikke noe spesielt høyt tempo eller tar noe særlig vekt. Det er mange av dem som knapt begynner å svette, så da er nok ikke hijaben noe problem uansett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...