AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Jeg velger å poste dette her igjen, kanskje jeg får noe bedre tips da Hun er fin, hyggelig, voksen og grei, i det siste hadde vi en samtale, vi har ikke snakket sammen i 5 måneder og vi går i samme klasse.Jeg er 21 hun er rundt 20, jeg har begynt å få litt følelser for henne, noe jeg helst ikke vil. Vi snakket sammen engang og gjett hvor godt kjemien passet. Etter samtalen, så har hun startet å smile mye til meg, hun pleier også å alltid høre etter og ser på meg hver gang jeg sier noe i klassen, hun snur seg og prøver å se en del på meg, hun tror ikke at jeg merker det, men jeg tar opp sånt veldig fort, bare at jeg later som at eg ikke gjør det. I det siste har jeg også vist litt interesse for henne, noe jeg tror hun har merka litt av.Hun var også en del bort ifra skolen, men nå kommer hun ofte, hun blir også glad hver gang hun ser meg. Er det noe tegn her? Burde jeg gjøre noe? Hva burde jeg gjøre? Hun bor også der jeg bor ;). Obs: Jeg pleier dessverre å ikke snakke noe særlig mye med henne, pga hennes venner og klassekameratene som er rundt hele tiden. Takker på forhånd Anonymkode: 5157d...521
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå