Gå til innhold

Hotell i Gøteborg med barn ( 5 og 7 år)-hvilket anbefaler dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hotellet må være sentralt ift togstasjonen og andre aktiviter da vi skal ta toget dit:) Kam dere forresten anbefale noen  aktiviteter for familier der?

Anonymkode: 3274c...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare vært der med barn en gang og da bodde vi på Gothia Towers. Min den gang 9åring syns det var veldig fint.
Det ligger ett stykke å gå unna togstasjonen, men rett ved siden av både Liseberg og Universeum. (Som er flott for barn.)
OM du skulle velge ett hotell litt unna toget, går det jo trikk oppover der ganske ofte.

Har bodd på Radisson (ved stasjonen) uten barn - men syns ikke det verken var spesielt fint - eller barnevennlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scandic Opalen ligger sentralt, er ganske rimelig og de gangene jeg har vært der har det vært flust med unger i alle fall. Bra frokostbuffet har de også - med alt fra tradisjonell brødmat, bacon og egg til pannekaker, müsli og yoghurt. Har trivdes veldig godt de gangene jeg har bodd der! 

Ville holdt meg unna Hotell Avalon. De har en litt annen profil. 

Gothia Towers som nevnt over her er også sentralt, men der har jeg vært mindre fornøyd med både service og frokost. 

Og er du i Gbg, MÅ du innom Trattoria da Pasqoale. Superkoselig italiensk restaurant ganske sentralt ved Heden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående aktiviteter for barn er jo Liseberg åpenbart. Universeum (en kombinasjon av teknisk museum og dyrepark) er kjempebra, både for voksne og barn! Og er været fint, finnes det pingviner og Petting Zoo i Kungsparken! 

Naturhistorisk museum er også fint! 

Varuhuset Femman er stort, men de har mange fine butikker og det er oversiktelig nok til at det går an å ha med unger inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gothia Towers som en annen nevner er perfekt. Ligger rett ved Liseberg og er ikke langt fra togstasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Scandic Nordstan selvfølgelig. Ligger redd ved sentralbanen og inni et stort flott shoppingsenter. Billg er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13
På 8.3.2017 den 9.35, TML0802 skrev:

Angående aktiviteter for barn er jo Liseberg åpenbart. Universeum (en kombinasjon av teknisk museum og dyrepark) er kjempebra, både for voksne og barn! Og er været fint, finnes det pingviner og Petting Zoo i Kungsparken! 

Naturhistorisk museum er også fint! 

Varuhuset Femman er stort, men de har mange fine butikker og det er oversiktelig nok til at det går an å ha med unger inn. 

Liseberg åpner etter påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...