Gå til innhold

Menn: er dette veldig turnoff?? Bilde!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hva er det jeg skal se etter?

De blå strekene 

Anonymkode: 45455...97b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo helt vanlige lår det da....

Skrevet

Jeg syns det er så trist at vi kvinner er så kritiske til oss selv. Jeg syns låret ditt ser helt normalt ut. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for at noen skal finne det uattraktivt.

Jeg har noen kilo for mye, blek som skummet melk, så mine blodårer vises igjennom huden, jeg har store brystvorter om de ikke er knuppet av lyst eller kulde, jeg har cellulitter og litt strekkmerker. Dette er i følge mange det styggeste de ser på en kvinne. Men jeg har aldri hatt problemer med å få meg kjæreste eller oppmerksomhet fra motsatt kjønn. Jeg tror ikke at de fleste menn er så overfladiske som vi av og til tror. 

• Liker 3
Skrevet

Syns det ser sprekt ut, jeg.  :)

Dette, og strekkmerker er hva jeg kaller æresmerker. 

Gjest chisandra
Skrevet

Det er lenge mellom hver gang jeg blir direkte trist av en tråd her inne, men nå skjedde det faktisk. Her vises det frem et helt normalt kvinnelår, med en eier som vurderer kosmetiske inngrep og ikke tør å gå i shorts på grunn av....hva da egentlig?

Ts, jeg er kvinne, men jeg vil tro usikkerheten din er det som er mest turn off her.

Gjest Axl Rose
Skrevet

Nei sprengte blodkar er ikke turn off. Blir noen skremt av det så har de et problem. 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De blå strekene 

Nei, ikke et problem. Og hvis du har lest innleggene mine vet du at jeg ikke formilder innleggene mine for å unngå å såre noen

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De blå strekene 

Jeg har ikke barn, og har hatt sånne årer ca alltid. Aldri tenkt på det som et problem? Nesten alle har jo det, eller får det med årene. 

Anonymkode: 7adbe...9f8

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De blå strekene 

Også kjent som blodårer? Som vi alle har?

• Liker 1
Skrevet

Man så det jo så vidt..

Du er fin som du er, TS! 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, WubWub skrev:

burde ikke heller vurdere en time hos psykolog da? 

:icon_lol:

Anonymkode: fad59...ef8

• Liker 1
Skrevet

Er det den største bekymringen du har angående kroppen din? Det er jo helt latterlig. Unnskyld meg, men..

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er bilde av låret mitt, dette er sprengte blodkar etter svangerskap. Har veldig komplekser for disse blodårene. Akkurat nå er jeg litt brun så da synes de mitt mindre enn når jeg er vinterblek. Jeg ligger forresten ikke med menn under 35 år da jeg er voksen selv.

IMG_3544.PNG

Anonymkode: 4c625...f8d

Slapp av...😘

Gjest Coolaid
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er bilde av låret mitt, dette er sprengte blodkar etter svangerskap. Har veldig komplekser for disse blodårene. Akkurat nå er jeg litt brun så da synes de mitt mindre enn når jeg er vinterblek. Jeg ligger forresten ikke med menn under 35 år da jeg er voksen selv.

IMG_3544.PNG

Anonymkode: 4c625...f8d

Jeg må si det som ingen andre tør å si... det er bedre å være ærlig enn å jatte med. Ja det er egentlig skikkelig guffent og du må kjøpe noe kosmetisk kirurgi siden dette er en dealbreaker for enhver mann. Og puppene bør taes samtidig når du likevel er i støtet, du har jo fått barn!!!. Mener ikke å være slem og heller ikke å generalisere men som mann, og på vegne av alle andre menn, så bør du fikse dette for din egen skyld. 

(Neida, her er det tankene dine som lurer deg...)

Skrevet (endret)

Anbefaler deg en tur på badestranden en sommerdag, da vil du se hva som er normalt.

Som mange andre skjønte ikke jeg heller hva problemet var, så bare et velproporsjonert og fint damelår.

Endret av zaco
Gjest Cartman
Skrevet

Synes låret ditt ser digg ut jeg :hjerte:

Skrevet

Jeg skjønner helt ærlig ikke hva jeg skal se etter??

AnonymBruker
Skrevet

Alle har da synlige blodårer litt rundt omrking. 

Anonymkode: f1663...ae8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...