AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Her er bilde av låret mitt, dette er sprengte blodkar etter svangerskap. Har veldig komplekser for disse blodårene. Akkurat nå er jeg litt brun så da synes de mitt mindre enn når jeg er vinterblek. Jeg ligger forresten ikke med menn under 35 år da jeg er voksen selv. Anonymkode: 4c625...f8d
WubWub Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Hæ , det er et vanlig lår. Hadde ikke lagt merke til noe ekstra med mindre du påpekte dette, ser fremdeles ikke noe ekstra. Ungdom nå til dags 15
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Altså, jeg er 25, ingen barn og har noen sprengte blodkar. Anonymkode: 7f6a2...dd2 8
Jus sanguinis Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 (endret) Kvinner og kompleksene deres. Det der hadde jeg ikke tenkt over en gang. Jeg kan jo knapt nok se det. Endret 8. mars 2017 av Jus sanguinis 12
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #5 Skrevet 8. mars 2017 Vurderer laserbehandling eller injeksjoner av saltvann som får åreveggene til å kollapse, men dette er veldig kostbart. Anonymkode: 4c625...f8d
WubWub Skrevet 8. mars 2017 #6 Skrevet 8. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vurderer laserbehandling eller injeksjoner av saltvann som får åreveggene til å kollapse, men dette er veldig kostbart. Anonymkode: 4c625...f8d burde ikke heller vurdere en time hos psykolog da? 28
Kittlingur Skrevet 8. mars 2017 #7 Skrevet 8. mars 2017 Jeg er en kvinne og har slike lår. Til og med rumpa har slike "feiler". Jeg bryr meg ikke og har aldri opplevet å bli avvist på grunn av dette. Skal fortelle deg en hemmilighet... Nobody cares!! 9
Gjest antbug Skrevet 8. mars 2017 #9 Skrevet 8. mars 2017 Skjønner ikke at det går an å ha komplekser for det lille der. Jeg måtte faktisk se godt etter for å skjønne hva du mener er feil her. Enig med de som foreslår å heller bruke pengene på å fikse hjernen din, for du er virkelig ikke snill mot deg selv.
Nøste~ Skrevet 8. mars 2017 #10 Skrevet 8. mars 2017 Det vises ikke særlig, du skulle kanskje heller tatt bilde da du er "vinterblek" for å få frem poenget bedre. For slik som det er nå er det ikke så ille.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #11 Skrevet 8. mars 2017 Hva får deg til å tro at menn over 35 vil ligge med en så usikker dame? Er du 19? Ingen tenker over sånt. Trodde liksom kvinnfolk ble tryggere på seg selv med årene. Lol Anonymkode: 97244...5b2
Akhenaton Skrevet 8. mars 2017 #12 Skrevet 8. mars 2017 Har ikke så mye å tillegge, men... Det der er virkelig NULL stress, TS.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #13 Skrevet 8. mars 2017 Jeg tør ikke lenger å gå med korte shorts og skjørt om sommeren pga disse blodkarene. TS Anonymkode: 4c625...f8d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #14 Skrevet 8. mars 2017 Skjønner ikke hva du mener? Mener du blodårene dine? Tror de er litt viktige for at blodet skal gå gjennom kroppen. Anonymkode: 3ae3b...877 2
Mrs.Under Skrevet 8. mars 2017 #15 Skrevet 8. mars 2017 Det som blir turn-off her, er at du er så usikker på deg selv! Du har helt vanlige damelår. Vær glad at kroppen din har noen merker etter svangerskap og at du er voksen! Jeg garanterer at det ikke finnes den mann som i det hele tatt orker å bry seg om det der, om han liker deg og vil ligge med deg! Og om han er over 35 og kicker på det der...ja da er han definitivt ikke noe DU vil eller bør ligge med! Pust med magen, vær stolt over kroppen din! 1
melatonin Skrevet 8. mars 2017 #16 Skrevet 8. mars 2017 (endret) Tynne spiderweb-årer er ganske vanlige, jeg har og det noen steder på legger og et felt på låret. Og jeg har ikke vært gravid. Har og stygge stygge årer bak knehasen som antagelig driver å utvikler seg til åreknuter... Jeg er ikke 30 år enda heller. Så mindre pene årer finnes på alle sunne og normale mennesker. Endret 8. mars 2017 av melatonin 1
Illuminatum Skrevet 8. mars 2017 #17 Skrevet 8. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er bilde av låret mitt, dette er sprengte blodkar etter svangerskap. Har veldig komplekser for disse blodårene. Akkurat nå er jeg litt brun så da synes de mitt mindre enn når jeg er vinterblek. Jeg ligger forresten ikke med menn under 35 år da jeg er voksen selv. Anonymkode: 4c625...f8d Helt vanlige kvinnelår. Mer turnoff om du fremstår usikker
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #18 Skrevet 8. mars 2017 Jeg er bare 23 (og barnløs), men dine lår ser bedre ut enn mine. Det der er da ingenting å ha komplekser over, ser helt normalt ut! Når huden min er så lys synes blodårene mine også, selv om jeg ikke har sprengte blodkar - og jeg har i tillegg til dette mange føflekker og røde prikker. Synes du det skal hindre meg i hverdagen? Anonymkode: eb579...69c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå