AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Har blitt usaklig oppsagt i sykeperioden uten noe forvarsel grunnet "nedbemanning", men nå hører jeg de har ansatt ny i samme stilling som jeg var i? fått kontakt med advokat og hun sier jeg har en god sak, men hvordan er egentlig en sak? Noen som har vært igjennom en arbeidstvist tidligere? Hva kan jeg forvente? Anonymkode: d2d95...008
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Jeg har ikke stått i en slik sak selv, men tenkte å si at du i tillegg til advokat kan kontakte tillitsvalgt i foreningen din. De har muligens vært borti dette tidligere. Vær forberedt på et hardkjør! Anonymkode: 42fdf...f46
_popcorn_ Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 En sak her vil nok si møte med arbeidsgiver der dem blir bedt om å trekke oppsigelsen din, og gi deg jobben tilbake. Dersom du har fått økonomiske konsekvenser kan dem måtte dekke dette.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Så bra at du har skaffa deg advokat. Men det kan ikke bli særlig hyggelig å komme seg tilbake i den jobben... Anonymkode: 329bc...1c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå