AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #1 Skrevet 8. mars 2017 Har møtt en gutt jeg er interessert i, men vi kjenner hverandre ikke så godt enda og har ikke møttes mere enn et parr ganger. Greia er bare at han er så "på". Han tekster meg KONSTANT og jeg syntes det blir litt mye. Spenningen forsvinner litt for å være ærlig.. Vet ikke helt hvor jeg vil med denne tråden, men er det noe jeg kan gjøre for å få han til å ta ting litt roligere og holde litt igjen? Føler meg nesten litt kvelt haha.. Anonymkode: 82b0e...8e1 1
verpesyk Skrevet 8. mars 2017 #2 Skrevet 8. mars 2017 Ikke svar på hver eneste melding. Hvis han kommenterer det kan du være leken med svaret ditt. "Prøver bare å bevare litt av spenninga ;)" Eventuelt så kan du si det som det er om et "lekent" svar ikke faller i god jord. Selv må jeg si i fra hvis jeg blir kvelt. Og selv har jeg også vært den intense, noe som har endt med at jeg bare blir ignorert til jeg gir opp. Sistnevnte ekke noe kult, bedre å ta det opp før det eventuelt går skeis. Særlig hvis du er interessert i å bli bedre kjent.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Si ifra. Det er jo bedre å si ifra fremfor å komme med dårlige hint. Selv spør jeg gjerne om jeg sender for mange meldinger. Vil ikke drepe noe med å være for ivrig, for så å bli ghosta for det. Jeg vil vite om jeg gjør noe feil. Anonymkode: e39f1...b93 2
HåpløsDater Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 På 8.3.2017 den 4.00, AnonymBruker skrev: Har møtt en gutt jeg er interessert i, men vi kjenner hverandre ikke så godt enda og har ikke møttes mere enn et parr ganger. Greia er bare at han er så "på". Han tekster meg KONSTANT og jeg syntes det blir litt mye. Spenningen forsvinner litt for å være ærlig.. Vet ikke helt hvor jeg vil med denne tråden, men er det noe jeg kan gjøre for å få han til å ta ting litt roligere og holde litt igjen? Føler meg nesten litt kvelt haha.. Anonymkode: 82b0e...8e1 Jeg har det motsatt. Har møtt ei jente et par ganger og føler nå at jeg er for på. Jeg har spurt om jeg maser, men hun svarer at jeg ikke maser, men er litt på. Mitt tips: Ikke svar så mye, dere kan heller snakke om det etter et par treff til👍
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 42 minutter siden, HåpløsDater skrev: Jeg har det motsatt. Har møtt ei jente et par ganger og føler nå at jeg er for på. Jeg har spurt om jeg maser, men hun svarer at jeg ikke maser, men er litt på. Mitt tips: Ikke svar så mye, dere kan heller snakke om det etter et par treff til👍 Du har spurt om du maser?? Hvis ikke du har hamra alle spikerne ned i kista har du hvertfall slått dem inn med slegge nå. Anonymkode: 145ae...89a 2
fullførsetningen Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har spurt om du maser?? Hvis ikke du har hamra alle spikerne ned i kista har du hvertfall slått dem inn med slegge nå. Anonymkode: 145ae...89a Er du mann eller kvinne som sier dette? Hvorfor er det så galt med litt usikkerhet? Hvorfor kan man ikke være ærlige med hverandre? Hvorfor må man spille disse forbannet dumme spillene med hverandre hele tiden? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Er det ikke det ene, så er det faen meg det andre. Du har ikke møtt en "perfekt oppskrift på forhold". Du har møtt en person, et menneske, med sine feil og mangler. Hvis det er for mye for deg, se til helvete å definer for deg selv hva det er du vil ha, men husk å klemme kjeften din GODT igjen om den neste du møter, er veldig avslappet, og bruker en dag på å svare på meldinger. Makan! Anonymkode: 4a106...526 1
HåpløsDater Skrevet 9. mars 2017 #8 Skrevet 9. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har spurt om du maser?? Hvis ikke du har hamra alle spikerne ned i kista har du hvertfall slått dem inn med slegge nå. Anonymkode: 145ae...89a Ting har blitt bedre etter jeg sa det og jeg fikk roet meg ned. Så der tar du grundig feil... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå