Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser i aviser om "det mørke nettet" har sikkert ikke gått glipp av noe da det står at det brukes av kriminelle? men hvor kan en finne det, hva er det for noe?

( spør bare på generellt grunnlag, det virker ikke som et sted for meg ):rolleyes:

Anonymkode: 527e0...327

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har en annen verdensvev. Istedet for  wide world web  som f.eks www.vg.no er det f.eks sss.darknet.com eller noe i den gata.  Det er ihvertfall slik jeg har skjønt det. 

AnonymBruker
Skrevet

Så merkelig, at det virkelig eksisterer en slik verden for syke mennesker (?) at det går an. 

Kunne godt tenke meg og se hva det er for noe, men skal la være, håper virkelig de som har kompetanse på slike underverdener klarer og ordne opp.

Skulle vært litt mer opplysning om det på generellt grunnlag.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så merkelig, at det virkelig eksisterer en slik verden for syke mennesker (?) at det går an. 

Kunne godt tenke meg og se hva det er for noe, men skal la være, håper virkelig de som har kompetanse på slike underverdener klarer og ordne opp.

Skulle vært litt mer opplysning om det på generellt grunnlag.

Hadde det vært så enkelt hadde det vært ordnet opp i for lengst.  Vårt  www er visstnok bare toppen at isfjellet.  Ddw er mye større og mer omfattende enn www. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Boomonster skrev:

Hadde det vært så enkelt hadde det vært ordnet opp i for lengst.  Vårt  www er visstnok bare toppen at isfjellet.  Ddw er mye større og mer omfattende enn www. 

Så rart, vet du hvem som har kompetanse til å jobbe med slike ting? jeg mener, kriminelle pleier jo ikke å være de skarpeste knivene i skuffen, hvofor klarer de det?`

• Liker 1
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så rart, vet du hvem som har kompetanse til å jobbe med slike ting? jeg mener, kriminelle pleier jo ikke å være de skarpeste knivene i skuffen, hvofor klarer de det?`

Ikke alle kriminelle er som Olsenbanden.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Den Lille Heksa skrev:

Ikke alle kriminelle er som Olsenbanden.

Du har rett,men jeg blir jo nysgjerrig. Må innrømme jeg så for meg B-gjengen på tokt:ler:

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg ingen anelse om. Tror alle kan finne det ut hvis man virkelig vil.  Kan tenke meg at det ikke er mange googlesøkene som skal til. 

• Liker 1
Skrevet

Bør man ikke være forsiktig med å henge på ddw?   Trodde det nærmest var straffbart. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Boomonster skrev:

Bør man ikke være forsiktig med å henge på ddw?   Trodde det nærmest var straffbart. 

Det jeg ikke vet, søkte opp darkroom men fant ikke noe, skal heller ikke søke mer for jeg har faktisk ikke peiling i det hele tatt. De burde gitt mer informasjon om dette.. lurer på om det er mer de ikke forteller, verden virker ganske f opp for tiden.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg ikke vet, søkte opp darkroom men fant ikke noe, skal heller ikke søke mer for jeg har faktisk ikke peiling i det hele tatt. De burde gitt mer informasjon om dette.. lurer på om det er mer de ikke forteller, verden virker ganske f opp for tiden.

Hvem burde gitt mer informasjon om dette, og hva er det "de" ikke forteller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Boomonster skrev:

Hvem burde gitt mer informasjon om dette, og hva er det "de" ikke forteller?

Media, de som jobber med slikt? Bare helt vanlig informasjon? det de kanskje ikke forteller kan være ulikt, eks vet jeg de ikke forteller om alle voldtekter der ute, slike ting. Vi må kunne ta forhåndsregler.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Media, de som jobber med slikt? Bare helt vanlig informasjon? det de kanskje ikke forteller kan være ulikt, eks vet jeg de ikke forteller om alle voldtekter der ute, slike ting. Vi må kunne ta forhåndsregler.

Politiinformasjon havner nok ikke på ddw.   Hvorfor tror du det, detaljer rundt krimialsaker blir kryptert og er ikke å lese for almenheten. Det betyr ikke at det ligger på ddw. 

Skrevet

Er vel heller at man ikke skal snoke litt innpå der fordi man ikke vet hva man kan komme over... Slik at man ikke ender opp med å se noe man ikke vil se

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Boomonster skrev:

Politiinformasjon havner nok ikke på ddw.   Hvorfor tror du det, detaljer rundt krimialsaker blir kryptert og er ikke å lese for almenheten. Det betyr ikke at det ligger på ddw. 

Jupp..

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Raiu skrev:

Er vel heller at man ikke skal snoke litt innpå der fordi man ikke vet hva man kan komme over... Slik at man ikke ender opp med å se noe man ikke vil se

Ok, høres ikke bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...