AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Leser i aviser om "det mørke nettet" har sikkert ikke gått glipp av noe da det står at det brukes av kriminelle? men hvor kan en finne det, hva er det for noe? ( spør bare på generellt grunnlag, det virker ikke som et sted for meg ) Anonymkode: 527e0...327
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Den har en annen verdensvev. Istedet for wide world web som f.eks www.vg.no er det f.eks sss.darknet.com eller noe i den gata. Det er ihvertfall slik jeg har skjønt det.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Så merkelig, at det virkelig eksisterer en slik verden for syke mennesker (?) at det går an. Kunne godt tenke meg og se hva det er for noe, men skal la være, håper virkelig de som har kompetanse på slike underverdener klarer og ordne opp. Skulle vært litt mer opplysning om det på generellt grunnlag. Anonymkode: 527e0...327 4
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så merkelig, at det virkelig eksisterer en slik verden for syke mennesker (?) at det går an. Kunne godt tenke meg og se hva det er for noe, men skal la være, håper virkelig de som har kompetanse på slike underverdener klarer og ordne opp. Skulle vært litt mer opplysning om det på generellt grunnlag. Anonymkode: 527e0...327 Hadde det vært så enkelt hadde det vært ordnet opp i for lengst. Vårt www er visstnok bare toppen at isfjellet. Ddw er mye større og mer omfattende enn www. 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 3 minutter siden, Boomonster skrev: Hadde det vært så enkelt hadde det vært ordnet opp i for lengst. Vårt www er visstnok bare toppen at isfjellet. Ddw er mye større og mer omfattende enn www. Så rart, vet du hvem som har kompetanse til å jobbe med slike ting? jeg mener, kriminelle pleier jo ikke å være de skarpeste knivene i skuffen, hvofor klarer de det?` Anonymkode: 527e0...327 1
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så rart, vet du hvem som har kompetanse til å jobbe med slike ting? jeg mener, kriminelle pleier jo ikke å være de skarpeste knivene i skuffen, hvofor klarer de det?` Anonymkode: 527e0...327 Ikke alle kriminelle er som Olsenbanden.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 Akkurat nå, Den Lille Heksa skrev: Ikke alle kriminelle er som Olsenbanden. Du har rett,men jeg blir jo nysgjerrig. Må innrømme jeg så for meg B-gjengen på tokt Anonymkode: 527e0...327 4
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2017 #8 Skrevet 7. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så rart, vet du hvem som har kompetanse til å jobbe med slike ting? jeg mener, kriminelle pleier jo ikke å være de skarpeste knivene i skuffen, hvofor klarer de det?` Anonymkode: 527e0...327 Det har jeg ingen anelse om. Tror alle kan finne det ut hvis man virkelig vil. Kan tenke meg at det ikke er mange googlesøkene som skal til. 1
jabx Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 https://en.wikipedia.org/wiki/Dark_web https://www.quora.com/What-is-the-deep-dark-web-and-how-do-you-access-it 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #10 Skrevet 7. mars 2017 2 minutter siden, jabx skrev: https://en.wikipedia.org/wiki/Dark_web https://www.quora.com/What-is-the-deep-dark-web-and-how-do-you-access-it Tnx. Anonymkode: 527e0...327
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2017 #11 Skrevet 7. mars 2017 Bør man ikke være forsiktig med å henge på ddw? Trodde det nærmest var straffbart. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #12 Skrevet 7. mars 2017 2 minutter siden, Boomonster skrev: Bør man ikke være forsiktig med å henge på ddw? Trodde det nærmest var straffbart. Det jeg ikke vet, søkte opp darkroom men fant ikke noe, skal heller ikke søke mer for jeg har faktisk ikke peiling i det hele tatt. De burde gitt mer informasjon om dette.. lurer på om det er mer de ikke forteller, verden virker ganske f opp for tiden. Anonymkode: 527e0...327
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #13 Skrevet 7. mars 2017 https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en Anonymkode: e8a2a...7f7
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2017 #14 Skrevet 7. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg ikke vet, søkte opp darkroom men fant ikke noe, skal heller ikke søke mer for jeg har faktisk ikke peiling i det hele tatt. De burde gitt mer informasjon om dette.. lurer på om det er mer de ikke forteller, verden virker ganske f opp for tiden. Anonymkode: 527e0...327 Hvem burde gitt mer informasjon om dette, og hva er det "de" ikke forteller? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #15 Skrevet 7. mars 2017 1 minutt siden, Boomonster skrev: Hvem burde gitt mer informasjon om dette, og hva er det "de" ikke forteller? Media, de som jobber med slikt? Bare helt vanlig informasjon? det de kanskje ikke forteller kan være ulikt, eks vet jeg de ikke forteller om alle voldtekter der ute, slike ting. Vi må kunne ta forhåndsregler. Anonymkode: 527e0...327
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #16 Skrevet 7. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en Anonymkode: e8a2a...7f7 Hm... er det så lett og sporer ip adresser til folk, slik at de føler behov for å gjemme seg? Anonymkode: 527e0...327
Djungelvrål Skrevet 7. mars 2017 #17 Skrevet 7. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Media, de som jobber med slikt? Bare helt vanlig informasjon? det de kanskje ikke forteller kan være ulikt, eks vet jeg de ikke forteller om alle voldtekter der ute, slike ting. Vi må kunne ta forhåndsregler. Anonymkode: 527e0...327 Politiinformasjon havner nok ikke på ddw. Hvorfor tror du det, detaljer rundt krimialsaker blir kryptert og er ikke å lese for almenheten. Det betyr ikke at det ligger på ddw.
Gjest Raiu Skrevet 7. mars 2017 #18 Skrevet 7. mars 2017 Er vel heller at man ikke skal snoke litt innpå der fordi man ikke vet hva man kan komme over... Slik at man ikke ender opp med å se noe man ikke vil se
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #19 Skrevet 7. mars 2017 2 minutter siden, Boomonster skrev: Politiinformasjon havner nok ikke på ddw. Hvorfor tror du det, detaljer rundt krimialsaker blir kryptert og er ikke å lese for almenheten. Det betyr ikke at det ligger på ddw. Jupp.. Anonymkode: 527e0...327
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #20 Skrevet 7. mars 2017 2 minutter siden, Raiu skrev: Er vel heller at man ikke skal snoke litt innpå der fordi man ikke vet hva man kan komme over... Slik at man ikke ender opp med å se noe man ikke vil se Ok, høres ikke bra ut. Anonymkode: 527e0...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå