cmd Skrevet 8. mars 2017 #21 Skrevet 8. mars 2017 Jeg som en mann liker svart penis fordi jeg har svart penis
WubWub Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #22 Skrevet 8. mars 2017 Akkurat nå, cmd skrev: Jeg som en mann liker svart penis fordi jeg har svart penis samme som meg jo bro
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #23 Skrevet 8. mars 2017 Denne tråden handler jo mer om å henge ut WubWub enn å faktisk svare på spørsmålet. Det nevnes WubWub må ha utfordringer og komme seg ut, og generelt nedlatende kommentar, vell for å si det sånn så er du ikke så oppegående selv om henger noen ut i et forum hvor han spør om et konkret spørsmål og har sine grunner for det! Hold dere til temaet (ja litt avsporing fra meg også her men). Til WubWub, jeg har ingen preferanser hvilken farge penisen skal være. Hadde like gjerne kunne hatt nytelse svart, hvit eller med fødselsmerke. Handler om mannen som eier den og hans bruksmåte enn konkret farge for min del. Anonymkode: c627c...41b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #24 Skrevet 8. mars 2017 Har du komplekser når du spør om slike ting ? Du er nok normalt skapt så hvorfor tror du at du ikke er bra nok og hvorfor trenger du bekreftelser på noe så lite betydningsfullt som farge på penis ? Ellers så synes jeg folk her kan la være å gå til person angrep på Ts og hans evt sykdom og diagnose bare fordi de ikke liker TS. Anonymkode: 67d26...26a
FluffyJuggernaut Skrevet 8. mars 2017 #25 Skrevet 8. mars 2017 Det har jeg ikke tenkt over. Alle mine sexpartnere har vært hvite. Det er ikke en rasistisk greie, det har bare blitt sånn. Men hudfarge har lite og si, og så lenge den ikke er for liten eller for stor så er jeg fornøyd. Og helt ærlig, er jeg glad i mannen, så bryr jeg meg ikke om det heller.
The Kitten Skrevet 8. mars 2017 #26 Skrevet 8. mars 2017 (endret) Merkelig spørsmål. Blir som om jeg skal dra til Etiopia og spørre på et forum der "liker du hvit vagina om den har bra størrelse?" Endret 8. mars 2017 av The Kitten
WubWub Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #27 Skrevet 8. mars 2017 3 minutter siden, The Kitten skrev: Merkelig spørsmål. Blir som om jeg skal dra til Etiopia og spørre på et forum der "liker du hvit vagina om den har bra størrelse?" Jeg har dratt til Etiopia å spurt om dette , de har veldig flotte vaginaer
WubWub Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #29 Skrevet 8. mars 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Er du svart @WubWub? Litt, mest hvit
Gjest Axl Rose Skrevet 8. mars 2017 #30 Skrevet 8. mars 2017 10 minutter siden, WubWub skrev: Litt, mest hvit Aha, men svart penis?
The Kitten Skrevet 8. mars 2017 #31 Skrevet 8. mars 2017 Jeg sliter med å se for meg en penis som er mest hvit, men også litt svart. 1
WubWub Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #32 Skrevet 8. mars 2017 15 minutter siden, The Kitten skrev: Jeg sliter med å se for meg en penis som er mest hvit, men også litt svart. jeg har hvit kropp men svart penis. fødselsmerke kan man ikke noe for. er glad for at jeg ikke har det i ansiktet men ;
2nje Skrevet 8. mars 2017 #33 Skrevet 8. mars 2017 Kommer an på om jeg liker personen eller ikke, ikke på fargen
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #34 Skrevet 8. mars 2017 Jeg drømmer om å ha sex med en med sort penis.. Det er nok mye begrunnet med at jeg ønsker å ha sex med en med stor penis.. Mann 30 Anonymkode: 97bf8...c2d
QueRilja Skrevet 8. mars 2017 #35 Skrevet 8. mars 2017 29 minutter siden, WubWub skrev: jeg har hvit kropp men svart penis. fødselsmerke kan man ikke noe for. er glad for at jeg ikke har det i ansiktet men ; Jeg liker rariteter. Og et fødselsmerke på penis er sikkert fint.
WubWub Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #36 Skrevet 8. mars 2017 11 minutter siden, QueRilja skrev: Jeg liker rariteter. Og et fødselsmerke på penis er sikkert fint. det varierer litt, noen liker det godt. mens andre kvinner har mislikt det. men det som er sikkert er at alle kvinner som har sett pikken min får sjokk
QueRilja Skrevet 8. mars 2017 #37 Skrevet 8. mars 2017 16 minutter siden, WubWub skrev: det varierer litt, noen liker det godt. mens andre kvinner har mislikt det. men det som er sikkert er at alle kvinner som har sett pikken min får sjokk Sjokk, faktisk. Det er jo ille. Fikk du liv i de igjen? Etter sjokket?
WubWub Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #38 Skrevet 8. mars 2017 Akkurat nå, QueRilja skrev: Sjokk, faktisk. Det er jo ille. Fikk du liv i de igjen? Etter sjokket? ja de skjønner ikke en dritt når jeg drar ned buksene, de spør heller ikke. er bare en gang ei jente spurte og det var etter vi hadde vært sammen i 1 år og hun sa ; "men jeg lurer, hvorfor har du svart penis?"
Sykkelkopp Skrevet 8. mars 2017 #39 Skrevet 8. mars 2017 Hvit er en finere farge på penis enn svart synes jeg 1
Edie Skrevet 9. mars 2017 #40 Skrevet 9. mars 2017 Ryddet for avsporinger og brukerdebatt. Edie, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå